کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

بستری 108 بیمار قطعی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد و فوت یک نفر

27 تير 1400 ساعت 23:40

متاسفانه یک کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.


متاسفانه یک کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (27 تیرماه 1400) رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۱۶ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داد.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۳۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۱۰۸ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ هزار و ۲۲۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان‌پناه اضافه کرد: از ۱۹۹ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۳۳ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویر احمد، دنا، لنده و گچساران است.
یزدان پناه با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه در آستانه قرمز شدن است، عنوان کرد: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم خواهش می‌کنیم دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، حضور نیافتن در تجمعات و دورهمی‌ها، پرهیز از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر را مد نظر داشته باشند تا با مبتلا شدن افراد کمتری از این مرحله عبور کنیم.


کد مطلب: 436967

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436967/بستری-108-بیمار-قطعی-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد-فوت-یک-نفر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1