تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۴۳۶۹۱۰
درخطبه های نماز جمعه۲۵ تیرماه چیتاب مطرح شد

حجت الاسلام پژمان: مسلمانان با قربانی‌کردن در روز عید قربان فقرا را فراموش نکنند

۰
حجت الاسلام پژمان: مسلمانان با قربانی‌کردن در روز عید قربان فقرا را فراموش نکنند
کبنا ؛حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه چیتاب ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلی فعلی شهر چیتاب[مسجد جامع] برگزار شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزاران و طلب شفای عاجل برای همه مریضان با اشاره به تلاش شیطان در گمراه کردن انسان گفت: یکی از کارهای مهم شیطان در قبال برهم زدن ثبات جوامع  ایجاد اختلاف و دشمنی دربین مردم هست که باید با اتحاد قوی مراقب رفتار و کردار خود درقبال همنوعانمان باشیم تا از اختلافات ثانی جلو گیری شود.
به گزارش "کِبنـا"از چیتاب، وی با تبریک ۲۶تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان هم گفت: شورای نگهبان حافظ جمهوریت و اسلامیت و به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامیست، که همواره با صلابـت و اقتدار در حراسـت از قانون و کیان ملی و صیانت از جامعیـت نظام و پاسداری از اسلام نقـش‌آفرینی کرده است.
این خطیب جمعه ضمن تبریک فرارسیدن عید قربان به همه مسلمانان خاصه مردم شریف استان و موضوع قربانی هم گفت: قربانی‌کردن مسئله مهمیست که باید در جامعه علاوه بر ذبح قربانی، نَفـسِ قربانی را نهادینه کنیم.
وی تصریح کرد: مُؤَکداَ سفارش می کنم کسانی‌که توانایی مالی دارند، قربانی کرده و در خَفا فقرا و نیازمندان را فراموش نکنند. وی اضافه کرد: اگر چه در عید قربان، یک حیوان در پیشگاه خداوند قربانی می‌شود اما این قربانی نماد است و انسان باید همه منیت‌های خودش را در پیشگاه خداوند قربانی کند و پا بر روی نفس خودش بگذارد و خود را در برابر خداوند تسلیم قرار دهد که این اوج بندگی است.
---------------
خبرنگار اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1