تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۴۳۶۸۴۶
در جلسه شورای اداری مطرح شد

۸۳۰ میلیارد طرح عمرانی و اقتصادی در لنده کلنگ زنی و افتتاح شد / نگاه ویژه دولت به لنده در واپسین روزهای کاری

۰
۸۳۰ میلیارد طرح عمرانی و اقتصادی در لنده کلنگ زنی و افتتاح شد
کبنا ؛نشست شورای اداری شهرستان لنده با حضور مسئولان استانی، معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیران برق، آبفا، راه، بنیاد مسکن و مسئولان محلی برگزار شد.
به گزارش کبنا از لنده، فرماندار لنده در این نشست یادآور شد؛ ۸۳۰ میلیارد ریال در بخش های کشاورزی، راه های روستایی، ساماندهی معابر روستایی، برق و زیر ساخت های شهری پروژه تعریف که امروز شاهد کلنگ زنی و افتتاحیه آنان بودیم.
تورج رزمجو فرماندار لنده گفت؛ پروژه احداث نقاط مانوری جهت تقسیم بار مصرفی شهرستان لنده بروی دو‌ مدار به طول ۵۴۱ متر با اعتبار هزینه شده ۲۴۵ میلیون تومان به نمایندگی از ۵ پروژه کاهش تلفات و توسعه شبکه شهری و روستایی با جمع کل اعتبار ۳ میلیارد و ۱۰۰ ملیون تومان از جمله ی طرح ها در حوزه برق بودند.
فرماندار لنده به راه های روستایی اشاره و گفت؛ در این بخش، کلنگ زنی آسفالت محورهای منتهی به (دوک، کتج، قیام) به طول ۷ کیلومتر و اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان و آسفالت وزیرسازی راه روستایی مال آخوند به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱ میلیارد و صد میلیون تومان را داشتیم.
رزمجو مهمترین پروژه ی شهرستان را در بخش کشاورزی دانست و گفت؛ پروژه تامین آب اراضی کشاورزی دشت بن با سطح زیر کشت ۵۰۰ هکتار با اعتبار ۶۳ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که فاز اول آن با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان با مشارکت بنیاد مستضعفان در دست اجرا قرار گرفت.
فرماندار رزمجو آسفالت معابر روستای مالشیخ با اعتبار ۲ میلیارد تومان و احداث پارک روستای مال ملا و طرحهای هادی در روستاهای شیتاب و بنه بلوط را از جمله ی پروژه ها در بخش طرح های هادی عنوان و گفت این پروژه ها با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان با اعتبار مشارکتی بیش از ۵ میلیارد تومان اجرایی خواهند شد.
وی همچنین دیگر پروژه مهم شهرستان را اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و تامین آب شرب شهرلنده عنوان کرد و گفت این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان با مشارکت بنیاد و آب و فاضلاب اجرایی خواهد شد.
ایشان پروژه ساماندهی ورودی شهر و احداث میدان سردار سلیمانی را از جمله ی طرح های توسعه زیر ساخت های شهری عنوان و گفت، این پروژه با اعتبار ۴ میلیارد تومان با مشارکت شهرداری و بنیاد مستضعفان و پیمانکار پروژه ملی لنده_تشان احداث میشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1