تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۳۶۶۰۳

هدف همکاری و همیاری با شورا و مدیریت شهری جدید است

فاطمه زهرا جهان
۱
هدف همکاری و همیاری با شورا و مدیریت شهری جدید است
کبنا ؛اینجانب با سرمایه اجتماعی و تجربه علمی و انرژی جوانی با توجه به گام دوم انقلاب و نجات و احیای اعتماد مردم و در راستای تخصصی و قانونمند کردن امور، شفافیت، پاسخگوئی، عدالت اجتماعی  در نیل ب اهداف  به شهری پایدار، شکوفا، خلاقّ، روان، پاک، سبز و تاب‌آور پا به عرصۀ ششمین دورۀ انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گذاشتم.
بسم الله الرحمن الرحیم
"من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق"
باعرض سلام  ادب و احترام به پیشگاه ملت شریف ایران خصوصا مردم عزیز یاسوج :
یکبار دیگر برگ زرّین دیگری در تاریخ سیاسی این سرزمین با دستان توانمند شما ورق خورد ، تشکر و سپاس فراوان از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین با عرض تبریک پیروزی ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی .
ان شاءالله که همگان توانسته باشیم گامی پایدار در راستای منافع سیاسی و سرزمینی‌مان برداشته باشیم و در پیموندن راه تعالی و توسعۀ ایران عزیزمان این مسئولیت خطیر را به انتها برسانیم.
اینجانب با سرمایه اجتماعی و تجربه علمی و انرژی جوانی با توجه به گام دوم انقلاب و نجات و احیای اعتماد مردم و در راستای تخصصی و قانونمند کردن امور، شفافیت، پاسخگوئی، عدالت اجتماعی  در نیل ب اهداف  به شهری پایدار، شکوفا، خلاقّ، روان، پاک، سبز و تاب‌آور پا به عرصۀ ششمین دورۀ انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گذاشتم.
ضمن ادای احترام و تبریک به منتخبین شورا و مدیریت آتی شهر یاسوج  ان شاءالله روزی فرا برسد که شهرهایمان جولانگاه رانت، تقابل منافع حزبی، سیاسی و گروهی نباشد و اصل تخصص و تعهد برشهرها حکم‌فرما باشد.
درادامه یادآور می‌شوم که با اندک بضاعت علمی ـ پژوهشی خود در برنامه ریزی و مدیریت شهری آمادۀ همه‌گونه همکاری و همیاری با شورا و مدیریت شهری آتی، شهرداری و کمسیون‌های مربوطه می باشم.
در پایان با نهایت احترام و خضوع و با سپاس مجدد، مراتب تشکر و قدردانی خود را از تمامی کسانی که به این حقیر اعتماد کردند و چه آنهایی که رأی ندادند و به هر شکل و رویه‌ای اینجانب را مساعدت و همیاری نمودند، ابراز می دارم و از خداوند تبارک و تعالی خواهان بهروزی برای تمامی دوستان عزیز و خانواده‌های محترمشان هستم.
من الله التوفیق
ارادتمند و دوستدار تمامی عزیزان ؛ فاطمه زهرا جهان
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1