تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۴۳۶۵۷۶

کسب رتبه در هنرواره ملی توسط هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد

۰
کسب رتبه در هنرواره ملی توسط هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مسؤول روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارا شجاعی و امین بالین پرست ۲ هنرمند این استان در هنرواره ملی روایت جهاد رتبه های اول و سوم را کسب کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (16 تیرماه 1400) مصطفی فرخیانی اظهار داشت: فراخوان نخستین هنرواره ملی روایت جهاد همزمان با اولین  سالگرد شهادت قاسم سلیمانی در دی ماه ۱۳۹۹ با هدف ثبت و ضبط نقش‌ آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌ های مؤمنانه و مقابله با بیماری کرونا به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد.
وی افزود: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این هنرواره ملی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد در بخش های مختلف چهار هزار و ۸۸۲ مورد بود.
مسؤول روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آثار در بخش های شعر، داستان، کلیپ، هنرهای تجسمی، رسانه، گزارش خبری، موسیقی و هنرهای تصویری بوده است.
فرخیانی عنوان کرد: پس از داوری این آثار سارا شجاعی از کهگیلویه و بویراحمد در بخش داستان برای اثر صدای باد با دریافت دیپلم افتخار، تندیس هنرواره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال رتبه نخست را تصاحب کرد.
وی ابراز داشت: امین بالین پرست از کهگیلویه و بویراحمد در بخش داستان برای اثر پروانه ‌های سفید باغی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال صاحب رتبه سوم شد.
فرخیانی گفت: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد نیز در بخش کلیپ با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال رتبه دوم را  کسب کرد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1