تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۳۶۴۴۴
سرپرست اداره هواشناسی گچساران خبر داد

روزهای آلوده گچساران

۰
روزهای آلوده گچساران
کبنا ؛ سرپرست اداره هواشناسی گچساران گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۸ روز هوای آلوده دارای ریزگرد و غبار در گچساران به ثبت رسیده است که این تعداد روز آلوده نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش سه برابری داشته است.
به گزارش کبنا، امید حسینی امروز ( شنبه 12 تیرماه 1400) با بیان اینکه امسال در فروردین ۱۳ روز و خرداد ۵ روز هوای آلوده و دارای ریزگرد در شهرستان گچساران ثبت شد، افزود: این در حالی است که در سال گذشته در فروردین ماه یک روز و اردیبهشت ۵ روز دارای گرد و غبار و ریز گرد بوده است.
وی از افزایش سه درجه ای‌ای دما در سه ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در فروردین ماه امسال حداکثر دما در گچساران ۳۷.۲ در اردیبهشت ماه ۴۴ و در خرداد ماه ۴۵.۸ بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل امسال ۳ درجه افزایش داشته است.
سرپرست اداره هواشناسی شهرستان گچساران به میزان بارندگی‌ها در این شهرستان هم اشاره کرد و ادامه داد: میزان بارندگی سال زراعی ۹۹ – ۱۴۰۰ در گچساران ۷ و ۴۸۷ میلی متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ و ۸۶ میلی متر کاهش داشته است.
 حسینی با بیان اینکه میانگین بارندگی بلند مدت در گچساران ۳ و ۴۳۱ میلیمتر بوده است، گفت: با توجه به کاهش میزان بارندگی‌های در سال‌های زراعی اخیر این شهرستان در وضعیت خشکسالی متوسط تا شدید است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1