تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : ۴۳۶۳۱۶
بر اساس ارزیابی سامانه سیب؛

12 مامای کهگیلویه و بویراحمدی در بین 20 مامای برتر کشور / افزایش دو برابری خدمات بهداشتی در سال 99

۱
۱
12 مامای کهگیلویه و بویراحمدی در بین 20 مامای برتر کشور
کبنا ؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: خوشبختانه از ۲۰ مامای برتر کشور ۱۲ ماما از استان کهگیلویه و بویراحمد و ۱۰ ماما جزء ۱۲ نفر اول کشور بودند و از بیست بهورز برتر کشور با بیشترین خدمت در سه ماهه اول سال جاری چهار بهورز نیز از استان ما بودند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (8 تیرماه 1400) محمد مهدی بانشی افزود: با توجه به اینکه در سال ۹۹ درگیر بیماری کووید ۱۹ بودیم اما در حوزه بهداشت استان خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به اهداف خود دست پیدا کردیم.
وی عنوان کرد: کشور در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ دچار افت خدمات شد اما در استان کهگیلویه و بویراحمد میزان ارائه خدمت ۴۴ درصد نسبت به سال 98 افزایش داشت.
وی تصریح کرد: ۶ ماهه دوم سال ۹۸ نیز نسبت به ۶ ماهه اول سال افزایش خدمت داشتیم و نسبت به میانگین کشور در سال ۹۹ در مجموعه خدمات ارائه شده به بیش از دو برابر میانگین کشور در گروه‌های مامایی، مراقبین سلامت، بهورزان، سلامت روان، تغذیه و مابقی گروه‌ها رسیدیم.
بانشی یادآور شد: در ارزیابی های صورت گرفته توسط سامانه سیب، خوشبختانه ما در اکثر گروه‌های خدمت دهنده، رتبه خوبی را کسب نمودیم در حالی که ما یک درصد کشور هستیم و بعد از نفر یک تا صد به طور میانگین یک نفر در این گروه باید داشته باشیم خوشبختانه در ۱۲ گروه که باید ۱۲ نماینده داشته باشیم ۷۷ نفر داشتیم و در سه ماهه اول امسال خوشبختانه آمار کماکان افزایش است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه از ۲۰ مامای برتر کشور ۱۲ ماما از استان کهگیلویه و بویراحمد و ۱۰ ماما جزء ۱۲ نفراول کشور بودند و از بیست بهورز برتر کشور با بیشترین خدمت در سه ماهه اول سال جاری چهار بهورز نیز از استان ما بودند.
بانشی خاطر نشان کرد: امید است با برنامه ریزی صورت گرفته شاهد افزایش خدمت بیشتری در سال جاری باشیم .
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: افزایش خدمت ما از ۱۶ هزار خدمت در روز در سال ۹۸ به 34 هزار خدمت در سال ۹۹ رسیده که امیدواریم در سال ۱۴۰۰ به حدود ۳۶ هزار خدمت برسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
می خواین رتبه وحشتناک این روزها رو بپوشونید
این رتبه ها محصول عملکرد شخصی اوناست نه عملکرد دانشگاه
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1