تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۴۳۶۲۲۵
رئیس آموزش وپرورش شهرستان چرام خبرداد

۶۹۵داوطلب چرامی در کنکور سراسری ۱۴۰۰شرکت می کنند

۰
۶۹۵داوطلب چرامی در کنکور سراسری ۱۴۰۰شرکت می کنند
کبنا ؛رییس آموزش و پرورش شهرستان چرام گفت: کنکور سراسری ۱۴۰۰ چرام با شرکت ۶۹۵داوطلب ورود به دانشگاه‌ در این شهرستان برگزار می‌شود.
 
به گزارش کبنا از چرام ؛رحیم بازی بناری مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در گفت و‌گو با خبرنگاران در خصوص آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ بیان کرد: ۶۹۵نفر داوطلب کنکور سراسری در چرام هستند که در رشته های زبان؛علوم انسانی ؛هنر؛ریاضی و علوم تجربی به رقابت می پردازند .
 
وی افزود:از مجموع ۶۹۵داوطلب در آزمون سراسری ۱۴۰۰چرام رشته تجربی با ۳۲۸داوطلب بیشترین شرکت کننده ؛رشته علوم انسانی با ۲۳۹نفر در اولویت دوم و رشته زبان با ۵۵داوطلب؛هنر با۵۱نفر داوطلب و رشته ریاضی با ۲۲نفر کمترین شرکت کننده و متقاضی را دارا می باشند.
 
رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام گفت :آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۰از تاریخ چهارشنبه ۹تیرماه لغایت ۱۲تیرماه ۱۴۰۰در مصلی حضرت ابوطالب (ع)چرام برگزار می شود.
وی با تشکر از دکتر افشار امام جمعه چرام و ستاد نماز جمعه؛نیروهای شهرداری چرام و نیروهای جهادی ؛ بسیج و همه ادارات و فرماندار شهرستان بیان کرد:همه امکانات و‌ملزومات و تدابیر لازم برای برگزاری کنکور در شهرستان چرام تدارک دیده شده است.
 
بازی بناری بیان کرد:خانواده های داوطلبان کنکور با طیب خاطر فرزندان خود را جهت شرکت در آزمون روانه کنند و از خانواده های محترم استدعا داریم که در این چند روز باقیمانده محیط آرام را برای فرزندان فراهم کنند و از هرگونه وارد کردن استرس و اضطراب برای داوطلبین خودداری کنند .
وی افزود:در محوطه یا اطراف محل برگزاری آزمون تجمع نکنند تا داوطلبین با آرامش خاطر در آزمون حضور پیدا کنند
 
رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام با اشاره به اینکه محل آزمون در مصلی چرام است بیان کرد خیابان. منتهی به مصلی در روزهای آزمون مسدود می شود.
وی افزود:اولین آزمون سراسری امسال در رشته هنر روز چهارشنبه با شرکت ۵۱داوطلب برگزار می شود که از این تعداد ۳۸داوطلب خانم و ۱۳داوطلب مرد می باشد.
 
وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد ضمن رعایت آرامش در این چند روز هنگام حضور در آزمون ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و داشتن ماسک از همراه داشتن تلفن های همراه خوددداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1