تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۳۶۰۲۱
بعد از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی انجام گرفت

پیام قدردانی رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مردم و مسئولان

۱
۰
پیام قدردانی رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مردم و مسئولان
کبنا ؛ رضا دلشادیان با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در پای صندوق‌های اخذ رأی قدردانی کرد.
 به گزارش کبنا، در این پیام آمده است؛
روز جمعه 28 خرداد ماه 1400، مردم شریف و فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد، مدال دیگری به تاریخ پُر افتخار این دیار افزودند. حضور پرشور و شعور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نشانه موقعیت شناسی و درک والای مردم میهن اسلامی است.
لازم می‌دانم مراتب امتنان و سپاسگزاری خود را از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف و فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد در پای صندوق‌های رأی به ویژه مقام معظم رهبری که سهیم در شکل‌گیری این حماسه عظیم بودند، اعلام نمایم.
همچنین از زحمات بی‌شائبه کلیه عوامل دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات، اعم از مسئولان ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها به ویژه شهرستان دنا، هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نامزدهای انتخابات و اعضای ستادها و حامیان آن‌ها، اعضای محترم شورای تأمین و نیروهای زحمتکش امنیتی و انتظامی، عوامل مستقر در شعب اخذ رأی، اعضای ستاد مقابله با بحران کرونا، بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد، اصحاب رسانه که با تلاش خود، زمینه برگزاری همزمان سه انتخابات پرشور، سالم و قانونمند در استان کهگیلویه و بویراحمد را فراهم کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین ضمن تبریک به منتخبین این دوره از انتخابات، امیدوارم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای آبادانی، پیشرفت و رضایت مردم گام برداشته شود و  زمینه برای تقویت هر چه بیشتر وحدت، همدلی و همگرایی ملی و افزایش روحیه امید، نشاط و سرزندگی در فضای عمومی کشور فراهم آید.
رضا دلشادیان
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تقی
Iran, Islamic Republic of
مگه ما چندتا رئیس شورا اسلامی داریم
واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

محمود احمدی‌نژاد در ادعایی جنجالی و جدید گفته بود که حسن خجسته، معاون اسبق صدا، ۱۲ سال ...
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
1