تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۴۳۶۰۱۰
آرمین نوشیری فعال فرهنگی و اجتماعی گچساران در یادداشت کوتاهی نوشت

توصیه یک جوان به سیاستمداران گچسارانی

۲
۲
توصیه یک جوان به سیاستمداران گچسارانی
کبنا ؛آرمین نوشیری فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان گچساران با گذاشتن عکس شهیدان جعفری، احمد تاجگردون و سید هدایت حسینی‌بحرینی در یادداشت کوتاهی نوشت: مردم عزیز دیارم انتخابات با تمام فراز و نشیب‌هایش تمام شد.
 ولی اختلاف‌های سیاسی سبب نمی‌شود که قلم و زبان روی حساب و کتاب نباشد. باید قلم و زبان روی حساب و کتاب باشد. که در فردای قیامت در پیشگاه خدا باید پاسخگو باشیم.
 به این عکس‌ها خوب نگاه کنید.
 این تن‌های پاره پاره و به خون تپیده فرزندان همین دیارند، اینان هستی و جانشان را برای آسایش امنیت و عزت و حفظ آبروی مردم فدا کردند. رفتند تا آبروی ریخته نشود و حرمتی از بین نرود، ولی اکنون عدده ای در فضای سیاسی این شهر چه بی رحمانه و بی پروا نسبت به هم هتک حرمت می‌کنند و راحت با آبروی یکدیگر بازی می‌کنند.
 بیایم به حرمت خون این شهدا، حرمت‌ها را نگه داریم، و دیگر بیش از پیش با آبروی هیچ مؤمنی بازی نکنیم.
 و بیایید تا با همدلی” در پسا انتخابات ” شهرمان را بسازیم
بنابراین اگر رقابت قبل از انتخابات، همچنان به رقابت بعد از انتخابات کشیده شود یقیناً این برای جامعه و شهرمان مضر بوده و خیانت به آرمان‌های مردم است. لذا همه باید در جهت انسجام و وحدت بعد از انتخابات تلاش کنند و برای غلبه بر مشکلات مردم دست به دست همدیگر دهند.
 علاوه بر مسئولان، مردم نیز در این بین باید حواس خود را جمع کنند تا اتحاد از بین نرود. و امیدواریم رقابت‌ها به رفاقت، محبت، صمیمیت و دوستی تبدیل شود.
 همان اندازه که امروز حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی اهمیت دارد پس از انتخابات نیز مهر و محبت و رفاقت‌ها بین احزاب و گروه‌های سیاسی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران نیاز است.
 و در آخر بر همه‌ی ما لازم است پس از انتخابات رفاقت‌ها را زنده و فاصله‌های به وجود آمده و شکاف‌ها و رقابت‌های ایجاد شده در انتخابات را ترمیم و تعدیل شود تا در آینده برای شهر و دیارمان هزینه ایجاد نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج نوشیری مرد اخلاقی و انقلابی
Iran, Islamic Republic of
شیخ نوشیری عزیز و بزرگوار امید این شهر به جوانان انقلابی و دلسوز امثال شماست ، بوی نفاق و تفرقه بیداد میکند در این شهر ، امیدوارم با وجود امثال شما حال شهرم بهتر شود
واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

محمود احمدی‌نژاد در ادعایی جنجالی و جدید گفته بود که حسن خجسته، معاون اسبق صدا، ۱۲ سال ...
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
1