تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۳۵۹۳۹
حاتم پیام نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج با صدور پیامی از مردم و مسئولان قدردانی کرد

تقدیر و تحسین

۴
۵
تقدیر و تحسین
کبنا ؛حاتم پیام نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج با صدور پیامی ضمن تبریک به منتخبین مردم از حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 و عوامل اجرائی و نظارت انتخابات قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، متن این قدردانی به شرح زیر است؛
بنام خداوند جان وخرد
کزو برتر اندیشه بر نگذرد.
 درود و سلام بر شیر زنان وشیر مردان نستوه و سربلند سرزمینم، همانان که کوه‌های استوار درمکتبشان درس استقامت آموختند.
گام‌هایتان استوار وقلم ها وقدم هایتان در عرصه‌های مختلف سیاسی واجتماعی، بیش از پیش مانا و ماندگار، وبیرق عزت وآزادگی وسرافرازیتان تا ابد جاودان باد
درود بر شما که در روز ۲۸ خرداد 1400 علیرغم تبلیغات و توطئه‌های بدخواهان و بیگانگان، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار سیاسی وحماسی ایران عزیز وسر بلند افزودید و نمایش کم نظیر و خالصانه‌ای در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا ایجاد نمودید.
به راستی که تاریخ تا همیشه‌ی دوران، مرهون و وامدار حماسه‌ی شور و شعور شما ملتی است که به کرات و دفعات ثابت کرده‌اید که هرگز، فراز و نشیب‌ها نمی‌تواند کاهی از کوه اهتمام‌تان در راه اعتلای ایران اسلامی بکاهد. و همواره آیه شریفه قرآن کریم: (فاستقم کما امرت ‌) را که مخاطب آن نفس نفیس خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) می‌باشد وما رهروان راه نورانیش می‌باشیم، آویزه گوش وسر لوحه زندگی وسرمشق خود قرار دادید.
شما دلاور مردان ودلاور زنان این مرز وبوم باحضور پور شور خود پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه دیگر، اثبات کردید که هیچ عاملی از سوی بد خواهان، نمی‌تواند خللی در اراده آهنینتان ایجاد کند ویا رشته اخوت و برادری و اتحادتان را بگسلد،
و چه زیبا و جانانه با مشت آهنین، اهرم زر و تزویر و بد اخلاقی‌های انتخاباتی را به اثر نموده و در مسیر روشن فرجام، محکم ایستادید و خود را به مقصد رساندید.
اینک به پاس این همه لطف و مهرورزی، بر خود لازم میدانم اقیانوس بیکران مهر و مهربانی شما برادران و خواهران با بصیرت را در حد توانم نه آنچنان که شایان شئونات شما بزرگواران است قدردان و شاکر باشم.
 زیرا (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) و بر دستان پر مهرتان بوسه می‌زنم.
وپیروزی در این عرصه را نخست به رئیس جمهور محبوب ملت شریف و نجیب ایران اسلامی حضرت آیت الله رئیسی و به ظفرمندان رقابت طاقت فرسای انتخابات شوراهای اسلامی تبریک وتهنیت عرض می‌نمایم.
و برای رقبای رفیق جامانده از جایگاه خدمت در شورای شهر، آرزوی توفیق روز افزون بهروزی را دارم.
در پایان از همه همشهریان عزیز وبزرگوارم، خانواده‌های معظم شهدا، ایلات، طوائف و قبائل، سادات جلیل القدر، روحانیت معظم و معزز، نماینده محترم ولی فقیه حضرت حجت الا سلام و المسلمین حاج سید نصیر حسینی ونماینده محترم خبرگان رهبری حضرت آیت الله حاج سید شرف الدین ملک حسینی و نمایند عالی دولت استاندار محترم و خدوم استان معاون محترم سیاسی و امنیتی استاندار و از عموم مردم و عوامل برگزار کننده انتخابات: فرمانداران، بخشداران بویژه فرماندار مومن و انقلابی شهرستان بویراحمد، نیروهای نظامی و انتظامی: (سپاه پاسداران و نیروی انتظامی) ادارات، ارگان‌ها، سربازان گمنام و خوشنام امام زمان (عج) و بخصوص از اقشار وطبقات مختلفی که فرزند و برادر کوچکشان را مرهون لطف و محبت خود قرار دادند، قدردانی و تشکر فراوان می‌نمایم.
سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مستدام باد.
 مازنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست.
 خادم همیشگی شما
حاتم پیام
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
نتونستن یه انتخابات شورایی را مدیریت کنن
از کی داری تشکر میکنی
Iran, Islamic Republic of
انتخابات مدیریتش ضعیف بود تشکر نیاز نیست
Iran, Islamic Republic of
واقعا دست مریزاد میگوییم ما ازوجودشما مرد دوست داشتنی خوشنام خوش اخلاق افتخار میکنیم
خالدی
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چه ارزوهای از دست دادید حاتم پیام دیگه تمام شد
واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

محمود احمدی‌نژاد در ادعایی جنجالی و جدید گفته بود که حسن خجسته، معاون اسبق صدا، ۱۲ سال ...
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
1