تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۴۳۵۹۲۱
بعد از برگزاری انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح شد

سخن تاجگردون با مردم گچساران و باشت و سید ناصر حسینی‌پور

۵۹
۲
سخن تاجگردون با مردم گچساران و باشت و سید ناصر حسینی‌پور
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت خطاب به مردم این شهرستان‌ها و سید ناصر حسینی‌پور منتخب مطلبی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده که یک نسخه آن به دفتر پایگاه خبری کبنا نیوز ارسال شده که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
به گزارش کبنا، متن کامل این مطلب به شرح زیر است؛
سخنی با مردم شریف گچساران و باشت
و منتخب محترم مردم
در خصوص انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و آینده
کلام نخست؛
تبریک و درخواست گذشت...
 صحنه انتخابات میان دوره‌ای این حوزه به هر دلیلی چنان شد که با حذف چند کاندیدا (که هر یک دلیل خاصی داشت) صحنه رقابت برای چند عزیز محترم فراهم گردید و نتیجه آن پیروزی آقای سید ناصر حسینی بود که وظیفه خود میدانم این موفقیت را به ایشان تبریک گفته و برای خدمتگزاری ایشان و انجام وظیفه وکالت مردم شریف این منطقه آرزوی موفقیت از خداوند متعال مسألت نموده و از دیگر رقبای محترم ایشان نیز خواهانم به رسم مردانگی و دینی، قلم گذشت بر آنچه که در این مدت روی داده است روا داشته و راه را برای خدمت و حل مشکلات مردم هموار سازند.
مشارکت بسیار پایین و غیر قابل باور همه را شوکه کرد و باید دلیل این اتفاق نامیمون یعنی دوری گزینی بیش از ۵۰ درصد از مردم این منطقه از صندوق‌های رأی را که همیشه افتخارمان داشتن بالاترین درصد مشارکت در کشور بود را واکاوی کرد و شاید دلیل اصلی آن بی‌توجهی مجلس یازدهم به رأی پاک مردم در انتخابات دوره یازدهم دانست. چه شده که مجموع کل آراء اخذ شده از مجموع آرای مردم به خادم خودشان غلام رضا تاج گردون در سال ۹۴ نیز کمتر شده است؟ (یعنی ۶۶ هزار رأی در سال ۹۴ مربوط به منتخب مردم در مقابل ۵۶ هزار رأی مربوط به کل آراء در سال ۱۴۰۰) و باز هم کل آراء میان دوره‌ای امسال با شرایطی که همزمان با انتخابات شوراها بود تنها حدود ۷۰ درصد انتخابات دوره یازدهم بوده است.
هر چه بود گذشت و تاریخ قضاوت خواهد کرد و اکنون بعد از گذشت بیش از یک سال از خالی ماندن کرسی نمایندگی مردم در مجلس، این منطقه مجدد صاحب کرسی شده و خوشحالیم بلندگویی برای بیان خواست‌های به حق مردم مظلوم این منطقه فراهم شد.
بهانه‌ای برای کاهلی در خدمت وجود ندارد و منتخب محترم و دولت جدید همسو بوده و قاعدتاً می‌بایستی انتظار داشته باشیم بیش از آنچه که توقع می‌رود خدمت فزون گردد.
خوشحالم از اینکه فارغ از هر نوع نگاه سیاسی، کاندیداهای محترم و حتی منتخب محترم در زمان تبلیغات اذعان به ادامه مسیر توسعه و سازندگی گذشته داشته و امیدوارم آنچه که بیان شد عمل شود و حق ملت که به ناحق رأیشان ضایع شده بود ادا گردد.
به حکم تجربه، چند نکته‌ای برای سرعت در خدمت رسانی به منتخب محترم یادآور شده و توصیه دارم به دور از هر نوع نگاه سیاسی مورد توجه قرار دهید.
کلام دوم؛
پروژه‌های رها شده...
 ابتدا طرح‌های مهم بر زمین مانده که می‌بایستی توجه شود:
  • در پتروشیمی گچساران امروزه حداقل حدود ۲۵۰۰ نفر مشغول بکار هستند که با جمع شاغلین لرزه نگاری و چم شیر این عدد به بیش از ۴۰۰۰ نفر می‌رسد. با توجه به شروع بکار پتروشیمی دوم می‌بایستی تا پایان سال جاری حداقل هزار نفر دیگر به این جمع اضافه شوند و این می‌تواند کمک شایانی برای رفع مشکلات جوانان شود.
    کارخانه گیاهان دارویی تا چند روز دیگر مناقصه نهایی آن انجام می‌شود و اگر چه حداقل نه ماه از تاریخ افتتاح آن گذشته ولی امیدوارم با پیگیری لازم طی شش ماه آینده به بهره برداری رسیده و تحول قابل توجهی در صنعت کشاورزی پدید آورد.
    کارخانه بزرگ بیواتانول در شهرک صنعتی خان احمد در حال ساخت است. این دومین کارخانه از این جنس در کشور است. حجم سرمایه گزاری این طرح بیش از هزار میلیارد تومان است و متأسفانه رکود در اجرای طرح مشهود است و طبق برنامه طی حداقل دو سال آینده باید به بهره برداری رسد.
    آبرسانی کشاورزی به مناطق دشت باشت، عنا، چالموره بیش از ۴۰۰۰ هکتار از طریق احداث بند، دشت مور بیش از هزار هکتار، مناطق قره گل و سراب ننیز و اطراف گچساران بیش از ۲۰۰۰۰ هکتار، باباکلان بیش از ۷۰۰ هکتار، تکمیل لیشتر قریب به ۳۰۰۰ هکتار، انتهای خیرآباد بیش از هزار هکتار، فاز دوم خان احمد و امامزاده جعفر بیش از ۳۰۰۰ هکتار همگی دارای طرح مصوب و تخصیص آب بوده و در حال انجام هستند و البته در یک سال گذشته همچون دیگر طرح‌های منطقه دچار بی‌مهری شده‌اند که اکثریت قریب به اتفاق این طرح‌ها طبق برنامه می‌بایستی امسال و سال آینده به بهره برداری برسند.
    آبرسانی جهت تکمیل طرح نازمکانها، مناطق اسپر تا دشت دیل و آرو، نیمدور، سرتیپ آباد در قانون بودجه ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در گنجانده شده و متاسفانه شروع نشده است که لازم است در سالجاری شروع و گرنه حذف خواهند شد.
    تونل دیل متاسفانه علیرغم رفع مشکلات فنی بدلیل گزارشات عریضه نویسان که مستندات آن را احتمالاً توجه کرده‌اید متوقف و لازم است شروع مجدد شود و طبق برنامه و تأمین اعتبار قطعه آرو تا سه راهی چرام امسال به قرارداد رفته و شروع شود.
    قطعه باند جدید دوراهی خیرآباد به سمت دهدشت که در بودجه سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ درج شده بود متاسفانه شروع نشده که لازم است آغاز بکار شود.
    دو قطعه جدید گچساران به گناوه مقرر گردیده بود در سال گذشته به مناقصه رفته که تاکنون اتفاقی نیفتاده است. این علاوه بر سه قطعه در حال فعالیت است.
    دو قطعه جدید گچساران به باباکلان قرار بود به مناقصه برود که اقدامی نشده و قطعه باباکلان میشان هم که در سال ۱۳۹۹ در بودجه قید گردید اقدامی نشده است.
    قطعه بوستان تا پل بریم نیز قرار بود امسال آغاز بکار کند که لازم است پیگیری شود.
    جاده پل بریم، باشت، چرام، دهدشت، چاروسا، باغملک در بودجه سال ۱۳۹۹ گنجانده و ملی شده است که هنوز اقدامی نشده است.
    آبرسانی از رودخانه شاه‌بهرام هم گویا متوقف شده است.
    ادامه جاده پیچاب متوقف شده است و تعطیل که لازم است مجدد آغاز گردد و مشکل جاده ده بزرگ به پای طوف نیز انشالله توسط جنابعالی رفع مشکل شود.
    علیرغم پیش بینی‌ها علیرغم اینکه خوشبختانه بیمارستان نرگسی تحویل موقت گردید ولی این امر نباید به شکلی باشد که بیمارستان شهید رجایی به این بیمارستان منتقل شود بلکه مستندات و برنامه‌ها حکایت از راه اندازی یک بیمارستان جدید تخصصی می‌کرد که این برنامه متوقف شده و نیاز به پیگیری مجدد دارد.
    جاده هزیم به میونه تعطیل شده است.
    از طرح دهکده گردشگری که در بودجه گنجانده شده بود خبری نیست.
    از طرح موزه نفت که در بودجه گنجانده شده بود خبری نیست.
    در یک غفلت و دوران بی‌نمایندگی که به لطف دوستان شما انجام شد مصوبه آلایندگی تغییر کرد و زحمت چندساله به یکباره تغییر کرد و ده‌ها میلیارد یا صدها میلیارد تومان به ضرر گچساران شد.
    طرح مشارکتی با سازمان انرژی اتمی در خصوص طرح پرتو دهی که مصوبه بودجه هم داشت مشخص نیست به کجا کشیده شد.
    طرح بازسازی خیابان همجوار خیابان بلادیان که مورد توافق با وزارت راه قرار گرفته بود کلاً به فراموشی سپرده شد.
    هفت طرح مهم نفتی که قرار بود اجرایی شود و حداقل هزار نفر مشغول به کار می‌شدند به فراموشی سپرده شد.
    پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی که قرار بود امسال به بهره‌برداری برسد تعطیل است.
    مرکز آموزش سلامت دو سالی هست خبری از هزینه کرد بودجه‌اش نیست.
    پل تقاطع روستای سربیشه که قرار بود توسط شرکت زیر ساخت به مناقصه برود معطل ماند.
    تعریض و اصلاح جاده لیشتر از پاسگاه عبدالهی کلاً متوقف و فراموش شد.
    طرح آبرسانی به انگشترک امسال قرار بود به بهره‌برداری برسد خبری نیست.
    مهم‌ترین موضوع مصوبه تأسیس دو بخش لیشتر و آبدالان که وزارت کشور یکسال است ارسال کرده و پشت درب کمیسیون دولت برای تصویب نهایی است.
    طرح بزرگ آبرسانی آب شرب باباکلان کلاً به فراموشی سپرده شد و در نیمه کار رها شد.
    طرح فاضلاب باشت و بوستان که شروع شده بود متوقف شده است.
    مجتمع فرهنگی محله سادات
    چندین مجتمع آموزشی در سطح شهرهای دوگنبدان و باشت (مثل دو مدرسه در محله سادات، دوازده فروردین، ثبت و…)
    مجتمع منحصر بفرد فرهنگی شهرستان گچساران
    مجتمع ورزشی آموزش و پرورش گچساران
    پارک منحصر بفرد دریاچه نفت-شهدای گمنام که بر اساس کج سلیقگی و فساد حاکم بر شهرداری دوگنبدان متوقف شده است.
    جاده سلامت باغ فردوس به کارکنان
    پارک ساحلی باشت
    جایگاه سوخت فرودگاه گچساران
    تعریض جاده‌های سراب ننیز و همچنین منصوراباد تا سراببیز
    تکمیل رینگ سه راهی پازنان، لبنان، کیامرثی تا محله سادات و بیمارستان شهید رجایی
    ادامه ساخت و ساز بافت فرسوده
    موضوع استقلال مجتمع دانشگاهی گچساران
    استخر بانوان گچساران
    چندین سالن ورزشی در گچساران و باشت
 این پروژه‌ها عمدتاً می‌بایستی در سال ۱۳۹۹ و امسال به بهره برداری می‌رسیدند که متاسفانه همگی به لطف دوستان جنابعالی در مجلس نیمه تعطیل یا تعطیل بوده و امیدوارم بتوانید آنچه که قرار بود اتفاق بیفتند حاصل شود و ده‌ها طرح دیگر که از حوصله این یادداشت خارج است. این‌ها و دهها موارد دیگر اقتصادی اجتماعی که بواسطه رفتار دوستان شما که آنچنان که میگویند خوشحالند جنابعالی انتخاب شده‌اید نصیب این خطه کردند. اکنون از آنان که حاکم هستند بخواه یاری‌تان دهند تا در مقابل این رأی مردم سربلند باشید و مردم هم مزه خدمت را بچشند و شاید ما اشتباه می‌کردیم و صحنه جدید صحنه دیگری باشد، به نام خدمت عاشقانه نه چون دوران یاران سیاسی‌تان که عملکردشان با آنچه که شعار می‌دادند فرسنگها فاصله بود و هر گاه بعد از آن امدند مردم پس زدند...
 کلام آخر؛
و اما چند نکته به رسم خیرخواهی
  • به آنانی که دانه‌شان را خانه دیگران خورده‌اند و قول داده‌اند تخمشان را در خانه تو بر زمین بگذارند، دل خوش نکن.
    به آنانی که به‌امید رفع مشکلات حقوقی و دادگاهی چند صباحی گرد تو آمدند دل خوش نکن.
    به آنانی که در هر دور نمایندگی به گرد یک نماینده جمع می‌شوند و فرزندی بکار می‌گیرند و کاری و رانتی پیشه می‌کنند و اکنون گرد تو آمده‌اند دل خوش نکن.
    به تداوم شعار رفع تبعیض دل خوش نکن و نه خود را و نه مردم را معطل این شعار نکن. تنها "کار و تلاش" است که می‌تواند رفع مشکل کند و گرنه خود بهتر می‌دانید آنقدر مشکلات این مردم زیاد است که هر کاری کنید بوی تبغیض می‌آید. از خداوند متعال بهروزی برایتان مسألت دارم و امیدوارم بتوانید امانت دار خون شهدا بر کرسی سبز بهارستان باشید.
 غلام رضا تاج گردون
نام شما

آدرس ايميل شما

۹۸
Iran, Islamic Republic of
انتخابات مورثی وابی
Iran, Islamic Republic of
ما منتظر هستیم و فعلا قضاوتی در مورد عملکرد ایشون نمی کنیم. ان شاءالله که بتونن همه این پروژه ها رو به پایان برسونن و من فکر می کنم که اگر از الان به شکل اصولی پیگیر باشن بتونن به نتیجه مطلوب برسن. و چنانچه موفق نشوند سه سال دیگه برای رای گرفتن از مردم به مشکل خواهند خورد.
Iran, Islamic Republic of
منتظر اختصاص بودجه کل کشور ب گچساران باشید
Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی یادتون باشه که نماینده نمیتونه افراد زیادی رو با سفارش به کاری مشغول کنه. ولی میتونه با انجام کارهای عام المنفعه بخش زیادی از مردم رو راضی کنه. به دوستانتون در مجلس هم یاداور بشوید که چنانچه با شما همکاری نکنند در انتخابات بعد مردم رایشون رو عوض خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
کار سختی است که انتظار داریم انجام شود
Iran, Islamic Republic of
گچساران، پایی که جا ماند از بهارستان....امیدواریم داعیه دار مکتب شهدا و خالق پای جامانده، بتواند میرشکاری قدرتمند برای گچساران و باشت بشود....
Iran, Islamic Republic of
هم از تاجگردون توقع داریم در این زمینه با نماینده منتخب همکاری کنن و هم خود سید ناصر در زمینه پروژه ها با تاجگردون ارتباط داشته باشن. درسته که از لحاظ سیاسی تفکرات متفاوتی دارن ولی برای خدمت به مردم باید متحد عمل کنند حالا در زمینه های دیگه مواضع خودشون رو داشته باشن.
Iran, Islamic Republic of
سیدناصرتحویل بگیر
والله مووجات بیوم؛همین الان انصراف ایدام؛چون الان دَهمه‌ی مردم وپروزه یل خبردارند
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
آخ و این مطلب
Iran, Islamic Republic of
رو رو برم.حتما انتخابات بارای پیمانکاران پاکه.مهره سوخته برو.فقط برو
Iran, Islamic Republic of
اگه این همه کار مونده پس تو این ۸سال چکار کردی؟
Iran, Islamic Republic of
علت پایین بودن مشارکت عملکرد اسف بار شما ودوستانتان در بدبخت کردن مردم است
Iran, Islamic Republic of
بقول بهبود گرجی الان مشخص شد که آرای شما ۱۰هزارتا بیشتر نیست بقیه از کجا میومدن معلوم نیست
Iran, Islamic Republic of
اگه از روی ریا ننوشته اید
بسم الله
Iran, Islamic Republic of
وای ..وای وای دوباره دادش سیا اومد
Iran, Islamic Republic of
یادتان رفته در خیابان بلادیان چه گفتید چی شد ؟شما مشخص کردین کی بره
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون انگار یادتان رفته در خیابان بلادیان چه گفتید ؟
مشخص کردین کی بره مجلس
Iran, Islamic Republic of
به شعور مردم توهین نکنید ..یادتون رفته که چی گفتین ؟انتخاب کردین چه کسی بره مجلس؟
باوی
Iran, Islamic Republic of
این پیام برای زاکانی میفرستم تا ایشان جوابتو بدهد
محمدپور
Iran, Islamic Republic of
آقاااااای تاج مشارکت پائین دلیل امثال شما و دولتمردان بودن نه مجلس و اعتبارنامه شما. پررویی نجومی حقوق نجومی
اندرزگو
Iran, Islamic Republic of
لرها یه داستانی دارند میگن یه زنی می خواست بره قهر به زن همسایه میگفت حواست به گوساله ما باشه شیر مادرشو نخوره!!!
Iran, Islamic Republic of
راستی رودخانه باشت بگو براش آبمعدنی بخره
Iran, Islamic Republic of
توی این 8 سال خودت یادت رفته بود برادر عزیز دست از نفاق بردار
میخوای کارهای سید بنام خودت مصادره کنی از الان
اگر میتوانستی خودت انجام میدادی
علی
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد غلام،مردعمل،بزرگ مرد ایل باشت وباوی
حیف وصدافسوس .
خداوند ناظر وآگاه هست بر کردارواعمال همه ما.نگران نباش .
پوزه زاکانیها به خاک مالیده میشود .چون خدا هست
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
گچساران و استان ک.ب تا اخر عمرش همچین نماینده ای به خود نخواهد دید. حیف تاجگردون که نماینده عده ای . بود
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دیگه تمام شده هست. و هیچ حرفی برای گفتن ندارد که ندارد.
ا.ب بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درودبر شما , مردان بزرگ همیشه بزرگند و چون بزرگی رو با مقام و منصب به دست نیاورده اند بدون مقام و منصب هم بزرگ می مانند.
Iran, Islamic Republic of
اینکه رای شما بالا بوده نشانه وعده های پوچ شما بود. که بسیاری با طناب شما به چاه افتادند
عدالت
Iran, Islamic Republic of
این که وارد محیط آدما بشی وشعور آنها را نادیده بگیری وبرای نابودی آنها نقشه بکشی شگرد شماست اما دیگه بی فایده است
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اگر خود شما مردم رو تشویق به مشارکت نمی کردید میزان مشارکت مردم زیر 25 درصد بود.....
علوی
Iran, Islamic Republic of
کی از شما نظر خواست که اینطوری نسخه می پیچی و توضیح می دهی .
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
توصیه کنید که آقای زاکانی بیدار است و مواظب باشید فیش نجومی نداشته باشید
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سر کسی که به زاکانی و امسال اون دلخوشن
الله اکبر
Iran, Islamic Republic of
مردم استان قدر تاج را ندونستند... اینهمه طرح و پروژه برا ی شهرستان کوچکککک
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام بر مردان بزرگ با اصالت ایل تاجگردون افتخار می کنیم یک نخبه استان محروم کهگیلویه و بویراحمد هستید
Iran, Islamic Republic of
وقاحت و پرروی تاکجا
البته خود ملت مقصرند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما همیشه بزرگ بودید. احسنت سعی کنید بزرگی تون نشون بدید و به کمک سید بیایید. تجربه کاریتون در اختیارش بزاربد...وگرنه طرفدار هاش فقط میگن این ببر اون بیار...
جواد
United Kingdom
با سلام امکان ندارد سید بزرگوار بتواند مثل حاج غلام خدمت کند حکایت جعفری در 2سال نمایندگیش میشود هیچ کار نکرد اخرش هم گفت 2سال بودم وقت نبود
بویراحمدی بلند نظر
Iran, Islamic Republic of
احسن به آقای تاجگردون این نشان میده که شما دلسوز گچساران بودی، هستی و خواهی بود...با آرزوی موفقیت برای همه کسانی که در راه خدمت به مردم قلبشان می تپد.
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد.
فاطیما
Iran, Islamic Republic of
زاکانی و هم باندهایش برای همیشه مدیون گچسارانند تاجگردون واقعا برای گچساران کار کرد عده ای کوته فکر قدرش رو ندونستن
Iran, Islamic Republic of
که بستونه خجالت بکشید که مه بچه اسیت ایطوری بحث ایکنید
Iran, Islamic Republic of
یه طرح یادت رفت که یاداوری کنی اون هم اب معدنی برای رودخانه باشت
Iran, Islamic Republic of
اگه این همه پروژه مانده پس تو در این 8سال که دولت همراهت بود چکار کردی؟
باوی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون باسلام
ازپروژه های که لیست کردی یکی پروژه چالموره چاتلخ بود که تا سال 1390 هشتاد درصد آن انجام شده بود وشما نتوانستید درمدت هشت سال نمایندگی ودولت همسو 20درصد آن را به اتمام برسانید فقط بلدین لیست بدین بیرون
علی
Iran, Islamic Republic of
بفرمایید نماینده جدید براتون انجام بده
علی اباد
Iran, Islamic Republic of
چشم داشتید دیدی چه کارهای تونست واسه شهرمون کنه ببینیم نماینده شما چکار میکنه انشاالا که درست کارکنه که مردم از رای دادن بهش پشیمون نکرده باشه هر چند خیلی از خودش تعریف کرد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقا سید. دیگه لازم نیست فکر کنی که چکار کنم. راه و چاه آقای تاجگردون نشون داد.....بسم الله
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی حیف شد شما در مکتب حاج قاسم بودید ولی متاسفانه رای که شما را برد مجلس ناپاک بود. اطرافیانت تا ابد بدهکار آقای تاجگردون هستند..اکثرا تعدادی قدرت طلب هستن مواظب خودت باش...اقلا نیمی از ایمانت را حفظ کن.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون هر که بود هر چه بود ادم حقیری نبود
این اقای حسینی پور را هم خواهیم دید هر چند که نسخه ی برابر اصلش را دیده ایم
هوادار حسینی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون در زمان خودت به خیلیها امتیازدادی فامیلهای خودت هم دخیل در استخدامها وشرکتهای متعدد كردی
حالا میخواهی سیدناصر به شما گوش کند.
بیش ازاین آبروی خودت نبر
Iran, Islamic Republic of
مرد بزرگ تاجگردون
میرزا حسین
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون تا تونست فک و فامیل خودش رو گذاشت سر کار تمام ایل طایفه خودش رو گذاشت سر کار گوهرگانی ها و پیچابی ها
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
پررررروی نجومی واقعا پرررررویی
از مجلس بیرون شدی
ازبیمه سرمد همینطور
رای گذشته تو .
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون خود شما که دور قبلی فرزرند آقای حاج مهمد گندمکار چرامی را که فکر کنم سن وسالی هم نداشت رییس اداره راه باشت کردی. پارتی بازی و ...
Iran, Islamic Republic of
بودجه کل کشور جوابگوی سفارشات آقای تاجگردون
کامیار
Iran, Islamic Republic of
درود
جناب سید ناصر حسینی پور
اینجانب به عنوان یکی از شهروندان شهرستان گچساران به حضرتعالی رای دادم تا شما جلوی ظلم و بی عدالتی هایی که جناب با گماشتن افرادی همچون خود و کسانی که فقط به مدیریت و ریاست رسیده بودند تا همچون جناب تاجگردون اطرافیان و اعضای خانواده و هر از گاهی هم طایفه ای هایشان را صاحب شغل و پست و مقام کنند،بگیرید و فقط و فقط برای رضایت پروردگار متعال به خلق خدا خدمت کنید.بنده از حضرتعالی به خاطر حضور در جنگ و دفاع از میهن و مردم و نظام نهایت تشکر را دارم.اما قلبا نیز از شما خواهش میکنم که فریب که ۸ سال دل مردم گچساران و باشت را خون کرد را مخور،چون این جناب نه از بهر خدمت وکیل عده ای خاص بودند.که به یاری خداوند منان فتنه ی این جناب به خود و خانواده اش برگشت و دست طبیعت به خاطر آه و ناله و نفرین خلق دل خون شده به دست این جناب و گماشته گانش و اگاهی خلق، را رو کرد و خلق از شرش در امان ماندند.موفقیت و توفیق روز افزون برای شما از خداوند منان مسئلت دارم.در پناه حق باشید.
مریم
Iran, Islamic Republic of
توکه راهکار وبرنامه نداشتی،نماینده شدی که بگی منم هستم یابرادرت مجبورت کرد بیای این شهرو نابودتر کنی،نفرین یه شهردنبال شماهاست
عمادی
Iran, Islamic Republic of
رای پاک؟؟
نخندون مارو آقای تاجگردون
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1