کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از برگزاری انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح شد

سخن تاجگردون با مردم گچساران و باشت و سید ناصر حسینی‌پور

30 خرداد 1400 ساعت 19:25

غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت خطاب به مردم این شهرستان‌ها و سید ناصر حسینی‌پور منتخب مطلبی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده که یک نسخه آن به دفتر پایگاه خبری کبنانیوز ارسال شده که از نظر خوانندگان می‌گذرد.


غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت خطاب به مردم این شهرستان‌ها و سید ناصر حسینی‌پور منتخب مطلبی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده که یک نسخه آن به دفتر پایگاه خبری کبنانیوز ارسال شده که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
به گزارش کبنا، متن کامل این مطلب به شرح زیر است؛
سخنی با مردم شریف گچساران و باشت
و منتخب محترم مردم
در خصوص انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و آینده
کلام نخست؛
تبریک و درخواست گذشت...
 صحنه انتخابات میان دوره‌ای این حوزه به هر دلیلی چنان شد که با حذف چند کاندیدا (که هر یک دلیل خاصی داشت) صحنه رقابت برای چند عزیز محترم فراهم گردید و نتیجه آن پیروزی آقای سید ناصر حسینی بود که وظیفه خود میدانم این موفقیت را به ایشان تبریک گفته و برای خدمتگزاری ایشان و انجام وظیفه وکالت مردم شریف این منطقه آرزوی موفقیت از خداوند متعال مسألت نموده و از دیگر رقبای محترم ایشان نیز خواهانم به رسم مردانگی و دینی، قلم گذشت بر آنچه که در این مدت روی داده است روا داشته و راه را برای خدمت و حل مشکلات مردم هموار سازند.
مشارکت بسیار پایین و غیر قابل باور همه را شوکه کرد و باید دلیل این اتفاق نامیمون یعنی دوری گزینی بیش از ۵۰ درصد از مردم این منطقه از صندوق‌های رأی را که همیشه افتخارمان داشتن بالاترین درصد مشارکت در کشور بود را واکاوی کرد و شاید دلیل اصلی آن بی‌توجهی مجلس یازدهم به رأی پاک مردم در انتخابات دوره یازدهم دانست. چه شده که مجموع کل آراء اخذ شده از مجموع آرای مردم به خادم خودشان غلام رضا تاج گردون در سال ۹۴ نیز کمتر شده است؟ (یعنی ۶۶ هزار رأی در سال ۹۴ مربوط به منتخب مردم در مقابل ۵۶ هزار رأی مربوط به کل آراء در سال ۱۴۰۰) و باز هم کل آراء میان دوره‌ای امسال با شرایطی که همزمان با انتخابات شوراها بود تنها حدود ۷۰ درصد انتخابات دوره یازدهم بوده است.
هر چه بود گذشت و تاریخ قضاوت خواهد کرد و اکنون بعد از گذشت بیش از یک سال از خالی ماندن کرسی نمایندگی مردم در مجلس، این منطقه مجدد صاحب کرسی شده و خوشحالیم بلندگویی برای بیان خواست‌های به حق مردم مظلوم این منطقه فراهم شد.
بهانه‌ای برای کاهلی در خدمت وجود ندارد و منتخب محترم و دولت جدید همسو بوده و قاعدتاً می‌بایستی انتظار داشته باشیم بیش از آنچه که توقع می‌رود خدمت فزون گردد.
خوشحالم از اینکه فارغ از هر نوع نگاه سیاسی، کاندیداهای محترم و حتی منتخب محترم در زمان تبلیغات اذعان به ادامه مسیر توسعه و سازندگی گذشته داشته و امیدوارم آنچه که بیان شد عمل شود و حق ملت که به ناحق رأیشان ضایع شده بود ادا گردد.
به حکم تجربه، چند نکته‌ای برای سرعت در خدمت رسانی به منتخب محترم یادآور شده و توصیه دارم به دور از هر نوع نگاه سیاسی مورد توجه قرار دهید.
کلام دوم؛
پروژه‌های رها شده...
 ابتدا طرح‌های مهم بر زمین مانده که می‌بایستی توجه شود:

 این پروژه‌ها عمدتاً می‌بایستی در سال ۱۳۹۹ و امسال به بهره برداری می‌رسیدند که متاسفانه همگی به لطف دوستان جنابعالی در مجلس نیمه تعطیل یا تعطیل بوده و امیدوارم بتوانید آنچه که قرار بود اتفاق بیفتند حاصل شود و ده‌ها طرح دیگر که از حوصله این یادداشت خارج است. این‌ها و دهها موارد دیگر اقتصادی اجتماعی که بواسطه رفتار دوستان شما که آنچنان که میگویند خوشحالند جنابعالی انتخاب شده‌اید نصیب این خطه کردند. اکنون از آنان که حاکم هستند بخواه یاری‌تان دهند تا در مقابل این رأی مردم سربلند باشید و مردم هم مزه خدمت را بچشند و شاید ما اشتباه می‌کردیم و صحنه جدید صحنه دیگری باشد، به نام خدمت عاشقانه نه چون دوران یاران سیاسی‌تان که عملکردشان با آنچه که شعار می‌دادند فرسنگها فاصله بود و هر گاه بعد از آن امدند مردم پس زدند...
 کلام آخر؛
و اما چند نکته به رسم خیرخواهی  غلام رضا تاج گردون


کد مطلب: 435921

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435921/سخن-تاجگردون-مردم-گچساران-باشت-سید-ناصر-حسینی-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1