تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۴۳۵۶۱۴
در نشستی مطرح شد

حمایت سازمان نظام مهندسی از دو کاندیداهای شورای شهر چرام / تاکید برتخصص گرایی در انتخابات شورای شهر چرام

۱
حمایت سازمان نظام مهندسی از دو کاندیداهای شورای شهر چرام
کبنا ؛سازمان نظام مهندسی از افشین ماهیاری و اردوان اسکندری دو کاندیدای انتخابات شورای شهر چرام اعلام حمایت کردند.
به گزارش کبنا از چرام؛ در جلسه‌ای که امروز دوشنبه 24 خرداد 1400 در ساختمان سازمان نظام مهندسی  شهرستان چرام برگزار شد، تمامی اعضا حمایت کامل خود را از  مهندس افشین ماهیاری و جناب مهندس اردوان اسکندری در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر چرام اعلام کردند. 
در ابتدای جلسه جناب مهندس نجات پور رئیس  نمایندگی شهرستان چرام ضمن ابراز خوشحالی از تشکیل چنین جلساتی، بر آگاهانه انتخاب کردن مردم در انتخابات پیش رو تاکید ویژه‌ای داشته و ابراز امیدواری کردند افراد متخصص به امور شهرسازی به شورای شهر چرام راه یابند.
همچنین  مهندس ماهیاری رئیس  سابق نظام مهندسی شهرستان و ادارات راه و شهرسازی و راهداری  شهرستانهای چرام و کهگیلویه، تخصص گرایی در انتخابات شورای شهر چرام را از ملزومات عنوان کرده و مردم شریف شهر چرام را به انتخابات فرا طایفه‌ای دعوت کردند.
در ادامه این نشست  مهندس دهش رئیس  نظام مهندسی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: حضور حداقل یک تا دو نفر مهندس معماری، عمران و شهرسازی در پارلمان شهری را جز اساسی انتخابات دانسته و بر حضور چنین افرادی در شورای شهر تاکید ویژه داشتند.
مهندس خدیوی از مهندسین با سابقه و عضو هیئت نظارت عالیه استان علاوه بر تخصص وجود تعهد و صداقت و مدیریت را از شاکله‌های یک نیروی شورای شهر بر شمردند.
در پایان مهندس افشین ماهیاری  کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر چرام  دارای مهندسی ارشد معماری و مهندس اردوان اسکندری دارای مدرک مهندسی عمران، از حضور و حمایت اعضای محترم سازمان نظام مهندسی شهرستان‌های چرام و کهگیلویه قدردانی خود را به عمل آورده و ابراز امیدواری کردند مردم شریف چرام با سنجش توانایی‌های علمی و تخصصی، بهترین انتخاب را داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1