کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت و گو با مردم کهگیلویه و بویراحمد؛

مهرعلیزاده: مدیرانی را انتخاب کنیم که از درد دل مردم آگاه باشند

23 خرداد 1400 ساعت 19:21

محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه استانی دنا با مردم کهگیلویه و بویراحمد به گفت و گو پرداخت.


محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه استانی دنا با مردم کهگیلویه و بویراحمد به گفت و گو پرداخت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (23 خرداد 1400) نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه امروز کشورما در موقعیت تاریخی بسیار بزرگی قرار دارد گفت: مردم ایران فردی را انتخاب می‌کنند تا با استفاده از تجریباتش مشکلات کشور را برطرف نماید.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه امروز مردم با مشکلاتی معیشتی، تنگدستی، بیکاری، افزایش سطح خط فقر و کشمکش‌های بی حاصل بین افراد، گروهها و صاحب نظران در عرصه‌های مختلف مواجه هستند افزود: امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که برخی‌ها با رفتار و اعمال خود مردم را در شرایط سخت قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه برخی از قدامات مسئولان که بهتر است به جای آن‌ها از عبارت نامسئولان استفاده کنم گفت: رفتار و مدیریت برخی افراد غیرمتخصص کشور را به مقطعی رساند که با مشکلات عدیده‌ای در بخش‌های مختلف مواجه است.
مهرعلیزاده با بیان اینکه، آسیب‌های زیادی از سوی برخی مسئولان و مدیران به کشور وارد شد گفت: رفتار ناشایست نامسئولان منجر به بی اعتمادی مردم به مدیران دلسوز نیز شده است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه این روز‌ها برخی از والدین حتی از تامین معاش خانواده خود ناتوان هستندافزود: باید مدیرانی را انتخاب کنیم که بتوانند به مشکلات و از درد دل مردم آگاه باشند.
وی با بیان اینکه من در طبقه‌ای متوسط جامعه متولد و زندگی کردم اضافه کرد: اینکه فکر کنیم مشکلات را فقط عده‌ای بالانشین می‌توانند رفع کنند درست نیست.
مهرعلیزاده با بیان اینکه در دولت‌های مختلف خدمات بسیار زیادی به مردم ارائه شد و منکر این خدمات نیستم عنوان کرد: در سال‌های اخیر در دولت‌های مختلف ما با مشکلاتی از جمله جنگ تحمیلی و تحریم مواجه بودیم.
نامزد سیزدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت اصلاحات برای مردم افتخار آفرید گفت: در زمان دولت اصلاحات پاسپورت ایرانی اعتبار پیدا کرد، روسای جمهوری برای سفر به ایران صف کشیدند، گفتگوی تمدن‌ها شکل گرفت و ایران و ایرانی مورد تکریم قرار گرفت، قیمت ارز ثابت ماند، تورم حدود ۵۰ درصدی کنترل و تک رقمی شد، ارزش پول ملی حفظ شد، امید مردم به آینده افزایش یافت و همچنبن شاخص‌های مختلف اجتماعی، بهداشت و درمان  ارتقاء پیدا کرد.
مهر علیزاده با بیان اینکه برجام در سه سال اول دولت با تلاش مقام معظم رهبری و مسئولان و مدیران به بار نشست عنوان کرد: اما بدعهدی‌های آمریکا و خروج این کشور از برجام موجب شد تا برجام به نتیجه نرسد و نباید فراموش کنیم که ما از اول انقلاب تاکنون با شیطنت‌ها و دشمنی‌های آمریکا مواجه هستیم.
وی ادامه داد: همه تلاش آمریکا ناامید کردن مردم و فاصله میان مردم و نظام است و این در حالی است که مردم ایران نشان دادند که مردمی باهوش هستند.
مهرعلیزاده با بیان اینکه دیدگاه‌های تنگ نظرانه برخی از مسئولان مردم را آزار می‌دهد گفت: برخی‌ها به جای بحران آب در کشور به مسائلی مانند دوچرخه سواری، بزم موسیقی، شعر خوانی یا بازی چند جوان در پارک می‌پردازند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ملت ایران ملتی بزرگ و صاحب تمدن است خاطر نشان کرد: ما باید اصالت، قدرت، بزرگی و تاریخ کشور خود را به دنیا ثابت کنیم و به ایرانی و مسلمان بودن خود افتخار کنیم.
مهرعلیزاده با بیان اینکه باید راه تولید باز شود افزود: رانت خواری معضل بزرگی است که مقابله توسعه کشور قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه مدرک دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران و دکترای اقتصاد مهندسی در دانشگاه هلند اخذ کردم اضافه کرد: از ۲۵ سالگی وارد بازار کار شدم و منطقه آزاد کیش را من تاسیس کردم  و قبل از بنده نیز تا حدودی کار شده بود .
مهرعلیزاده با بیان اینکه ماموریت نیروگاه بمباران شده بوشهر را آقای هاشمی رفسنجانی به من سپرد گفت: توانستم با مذاکرات و تلاش زیاد این نیروگاه را بازسازی کنم و در دولت آقای خاتمی نیز استاندار خراسان، معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان تربیت بدنی را برعهده داشتم.
وی با اشاره به اینکه مشکل این کشور رکود تولید، رانت خواری و مدیریت نامناسب برخی افراد است اضافه کرد: نام دولت بنده دولت زندگی است چرا که معتقدم زندگی شادابی، عزت، افتخار و محبت می‌خواهد.


کد مطلب: 435544

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435544/مهرعلیزاده-مدیرانی-انتخاب-کنیم-درد-دل-مردم-آگاه-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1