تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۳۵۴۶۴
آغاز فرآیند سومین مناظره با ورود نامزدها به رسانه ملی؛

زاکانی: من خودم را صدای مظلوم غارت شدگان می‌دانم

۱
۰
زاکانی:  من خودم را صدای مظلوم غارت شدگان می‌دانم
کبنا ؛ با ورود نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری به رسانه ملی، فرآیند برگزاری سومین مناظره تلویزیونی با موضوع «دغدغه‌های مردم» آغاز شد.
 به گزارش کبنا؛ پس از ورود نامزدها به رسانه ملی، قرعه کشی صندلی هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار و مناظره ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.
طبق آخرین تصمیمات، در آغاز این مناظره، از هریک از نامزدها ۷ پرسش درخصوص «دغدغه‌های مردم» پرسیده می‌شود که هریک ۷ دقیقه فرصت دارند به این سؤالات پاسخ دهند.
سپس هریک از نامزدها ۴ دقیقه فرصت دارند تا دیدگاه سایر نامزدها را نقد کنند.
مناظره سوم هم در دو قسمت برگزار می‌شود و زمان تقریبی هر قسمت از مناظره حدود ۹۰ دقیقه خواهد بود.
در پایان مناظره هر ۷ نامزد فرصت جمع‌بندی مطالب بیان شده را خواهند داشت.
ترتیب ورود نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای برگزاری آخرین مناظره براساس قرعه کشی تعیین شده است. براین اساس آقای علیرضا زاکانی به عنوان نفر اول، آقای محسن رضایی میرقائد به عنوان دومین نفر، آقای محسن مهرعلیزاده نفر سوم، آقای سید ابراهیم رییسی نفر چهارم، آقای عبدالناصر همتی نفر پنجم، آقای سید امیرحسین قاضی زاده‌هاشمی نفر ششم و آقای سعید جلیلی به عنوان هفتمین نفر وارد محوطه جام جم خواهند شد.
نامزدها پس از ورود به محل برگزاری آخرین مناظره، بعد از استقبال به صورت زنده و مستقیم پاسخگوی سؤالات خبرنگاران خواهند بود.
سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت پنج بعدازظهر آغاز می‌شود. موضوع این مناظره بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته «دغدغه‌های مردم» تعیین شده است.
مناظره اول نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه ۱۵ خرداد با موضوع «اقتصادی» و مناظره دوم سه شنبه ۱۸ خرداد با موضوع «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» برگزار شد و هر کدام بیش از سه ساعت طول کشید.
 
ورود آقای زاکانی به رسانه ملی برای شرکت در سومین مناظره انتخاباتی
   
 زاکانی: امروز با تمام قامت و با ادله منطقی و قاطع به مناظره آمده‌ام
 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز با تمام قامت و با ادله درست، منطقی و قاطع در این مناظره صدای فروخفته غارت شدگان خواهم بود.
علیرضا زاکانی پس از ورود به سازمان صدا وسیما و قبل از برگزاری سومین و آخرین مناظره میان هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دغدغه‌های مردم را چگونه دنبال می‌کنید و مطلع می‌شوید؟ افزود: میلاد حضرت معصومه (س) را تبریک می‌گویم و تبریکی ویژه به دختران ایرانی و دختران شهدای مدافع حرم عرض می‌کنم.
وی گفت: اطلاعاتم را از طریق گزارش‌های مختلفی که به دستم می‌رسد و به واسطه نوع مسئولیتی که داریم به دست می‌آورم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: من پنجشنبه و جمعه هر هفته در جمع مردم هستم و در کوچه و بازار و محله حضور پیدا می‌کنم و پای درد و دل مردم می‌نشینم و یکسری اطلاعات کارشناسی هم به من منتقل می‌شود.
زکانی گفت: امروز روز آخر مناظرات است؛ مردم ما عزت دارند و اگر نبودند ما به عنوان مسئول اینجا نبودیم.
وی افزود: خیلی نامردی و ناجوانمردی است که عده‌ای نام مردم را به زبان می‌آورند، اما آنچه مردم دارند راهزنی می‌کنند و این ناجوانمردی است که کسی با بردن نام زنان، جوانان، ایثارگران، بازنشستگان، اقوام و مذاهب به دنبال کاسبی‌اند و امروز رقابت میان غارت زدگان و غارت شدگان است.
  
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من خودم را صدای مظلوم غارت شدگان می‌دانم و به عنوان یک متخصص رزمنده که یک روز جانمان را در برابر متجاوزان خارجی در کف دستمان گذاشتیم با همه وجود در مقابل غارت کنندگانی که غارت می‌کنند و آبرو، عرض، جان و مال مردم را هدف قرار داده‌اند، می‌ایستیم.
زاکانی افزود: امروز بر خود واجب می‌دانم با تمام قامت و با ادله درست و منطقی و قاطع صدای فرو خفته غارت شدگان خواهم بود و با حرف‌های جدید و دست پر مشت کسانی را که می‌خواهند جامعه را فریب دهند و با دروغ دچار تشکیک کنند باز خواهم کرد و امیدوارم به وظیفه‌ام عمل کنم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هوووف
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1