تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۳۵۲۷۰
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری

سند مهندسی فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود

۰
سند مهندسی فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود
کبنا ؛
علی فتح میرمحمدی در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان از تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی استان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (19 خرداد 1400) وی اظهار داشت: مباحث و موضوعات این سند با محوریت مسائل فرهنگی، معضلات و آسیب های اجتماعی در کمیته پنج گانه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان به صورت تخصصی در سطوح مختلف شهری، بخشی و روستاها احصاء و در این کارگروه بررسی می شود.
وی ادامه داد: پس از بررسی استانی این سند برای نقشه راه فرهنگی و اجتماعی استان برای تصمیم نهایی و تعیین تکلیف به مرکز کشور ارسال می شود.
میرمحمدی از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برای تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی تاکید کرد و گفت: این سند آنقدر مهم و با اهمیت است که اهتمام جدی و تلاش همه جانبه در این زمینه را می طلبد.

  مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه، این سند باید تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ در استان آماده شده باشد تاکید کرد: تدوین برش استانی این سند، قطعا یک ضرورت جدی برای نوآوری در بخش های فرهنگی و اجتماعی است. 
وی افزود: داشتن نقشه راهبردی برای پرداختن به ارزش های فرهنگی، پیشگیری و مقابله با ناهنجاری ها، آسیب ها و معضلات اجتماعی و تصمیم گیری برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ضرورت تدوین این سند را ایجاب کرده است.
میرمحمدی، مسائل فرهنگی را زیربنای همه مسائل دانست و افزود: هرگونه هزینه در بخش فرهنگی بزرگترین سرمایه گذاری است و از جهتی با توجه به اهمیت و خاصیت موضوع در این خصوص همت و عزم همگانی را می طلبد.
در این نشست مسئولین کمیته های پنج گانه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان و اعضای کارگروه، دیدگاه ها، پیشنهادات و راه کارهای خود را در خصوص هر چه بهتر، موثرتر و علمی تر شدن این سند ارائه دادند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1