کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری

سند مهندسی فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود

19 خرداد 1400 ساعت 11:50

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان از تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی استان خبر داد.


علی فتح میرمحمدی در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان از تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی استان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (19 خرداد 1400) وی اظهار داشت: مباحث و موضوعات این سند با محوریت مسائل فرهنگی، معضلات و آسیب های اجتماعی در کمیته پنج گانه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان به صورت تخصصی در سطوح مختلف شهری، بخشی و روستاها احصاء و در این کارگروه بررسی می شود.
وی ادامه داد: پس از بررسی استانی این سند برای نقشه راه فرهنگی و اجتماعی استان برای تصمیم نهایی و تعیین تکلیف به مرکز کشور ارسال می شود.
میرمحمدی از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برای تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی تاکید کرد و گفت: این سند آنقدر مهم و با اهمیت است که اهتمام جدی و تلاش همه جانبه در این زمینه را می طلبد.

  مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه، این سند باید تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ در استان آماده شده باشد تاکید کرد: تدوین برش استانی این سند، قطعا یک ضرورت جدی برای نوآوری در بخش های فرهنگی و اجتماعی است. 
وی افزود: داشتن نقشه راهبردی برای پرداختن به ارزش های فرهنگی، پیشگیری و مقابله با ناهنجاری ها، آسیب ها و معضلات اجتماعی و تصمیم گیری برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ضرورت تدوین این سند را ایجاب کرده است.
میرمحمدی، مسائل فرهنگی را زیربنای همه مسائل دانست و افزود: هرگونه هزینه در بخش فرهنگی بزرگترین سرمایه گذاری است و از جهتی با توجه به اهمیت و خاصیت موضوع در این خصوص همت و عزم همگانی را می طلبد.
در این نشست مسئولین کمیته های پنج گانه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده استان و اعضای کارگروه، دیدگاه ها، پیشنهادات و راه کارهای خود را در خصوص هر چه بهتر، موثرتر و علمی تر شدن این سند ارائه دادند.
 


کد مطلب: 435270

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435270/سند-مهندسی-فرهنگی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-تدوین-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1