تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۳۵۰۴۳

لیست کاندیداهای شورای شهر مورد حمایت گروه «نیروهای مومن انقلابی» در یاسوج

۷
۴
لیست کاندیداهای شورای شهر مورد حمایت گروه «نیروهای مومن انقلابی» در یاسوج
کبنا ؛لیستی تحت عنوان (اسامی کاندیداهای نهایی لیست مورد حمایت نیروهای مومن انقلابی، در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر یاسوج بر اساس الفبا) منتشر شد.
به گزارش کبنا نیوز، این متن به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
و اَمرَهُم شورا بَینَهُم
با تاسی از کلام نورانی قرآن کریم و نظر به اهمیت مشورت، و جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا، و پیرو دغدغه دلسوزان جریان انقلاب و در جهت عمل براساس خرد جمعی برای انتخاب و معرفی کاندیداهای جبهه انقلاب اسلامی، از چندی پیش، فعالیت هایی از سوی برخی عزیزان با تشکیل گروه های مشورتی در فضای مجازی و تعیین ملاک ها و ویژگی های کاندیداهای اصلح و ارزیابان، با مشورت و هم فکری و تبادل نظر تعداد زیادی از دوستان انقلابی، آغاز شد.
سپس، فراخوان داوطلبین حضور در لیست مورد حمایت نیروهای انقلابی، منتشر شد که تعدادی از عزیزان، خود را در معرض این انتخاب قرار دادند.
در ادامه فرم هایی بر اساس ملاک ها، معیارها و ویژگی های فردی، اجتماعی، و سوابق اشخاص، طراحی و در اختیار تعدادی از مطلعین قرار گرفت.
سپس، شروط و تعهداتی مبنی بر پای بندی به خرد جمعی و تمکین به نتایج بررسی ها و انتخاب کاندیداهای نهایی و لیست منتخب جریان انقلاب، مطرح شد که تعدادی از کاندیداهای محترم، با پذیرش این شروط و تعهدات در جلسه ارزیابی حضوری که به مدت ۳ روز ادامه داشت، حضور یافتند.
اکنون به حول و قوه الهی، با جمع بندی نظرات محققین و ارزیابان گرامی، حاصل چندین ماه تلاش و زحمت شبانه روزی این دوستان، در قالب ارائه تنها لیست کاندیداهای مورد حمایت جریان انقلابی، به حضور نیروهای این جریان و سایر اقشار محترم جامعه، تقدیم و ارائه می گردد.
امید است با حمایت های همه جانبه از این عزیزان، گامی موثر در حرکت به سوی فعالیت های جمعی و پرهیز از تعصبات قومی، قبیله ای و طایفه ای(با وجود احترام به همه طوایف، ایلات و اقوام)، برداشته شود.
در پایان بر خود لازم می دانیم از همه دوستانی که از چندین ماه پیش تا کنون در انجام این مهم، شرکت داشتند و همچنین از همه کاندیداهای محترم که با پذیرش شروط و تعهدات تعیین شده، در فرایند این کار جمعی و تشکیلاتی، حاضر شدند و پذیرفتند که در صورت عدم حضور در لیست نهایی، برای موفقیت کاندیداهای قرار گرفته در این لیست، فعالیت و تلاش نمایند، صمیمانه و خاضعانه تشکر و قدردانی می گردد.
برای موفقیت کاندیداهای گرانقدری که به عنوان لیست نهایی جریان انقلابی در انتخابات شرکت خواهند نمود نیز، آرزوی موفقیت و سربلندی داریم و از همه انقلابیون دلسوز و همیشه در صحنه، برای همکاری، همراهی، حمایت و تلاش در جهت موفقیت این عزیزان دعوت می شود.
*اسامی کاندیداهای نهایی لیست مورد حمایت نیروهای مومن انقلابی، در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر یاسوج که بر اساس الفبا تنظیم شده تقدیم می گردد*
۱-آقای ارشدی سید ضیاءالدین
۲-آقای جاوید  هیبت اله
۳-آقای  دارا     سرافراز
۴-خانم زاهدی راد  زینب
۵-آقای قائمی سیدمحمد صادق
۶- آقای کشتکار  علی
۷- آقای نادریان   هدایت
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
قارون از اخر اول ايشن
کاظم
Iran, Islamic Republic of
این روزها شاهد.سیاسی هستیم که با با نام خود شروع به انتشار لیست هایی نمودند که فاقد هر گونه اعتبار است.
نگار
Iran, Islamic Republic of
این لیست رو داده بیرون؟؟؟
پیگرد قانونی خواهد داشت که به اسم جریان انقلابی این لیست رو منتشر کردید
Iran, Islamic Republic of
همه آقایان محترم هستند اما کسی نمیتواند پشت درهای بسته برای دیگران تعیین تکلیف کند شهرما لیستی نیست که ده نفربراش تصمیم بگیرن
Iran, Islamic Republic of
یعنی توی این شهر ازاین بزرگی بااین تعدادزیادی که خیلها ثبت نام کرد ه اند این هفت نفر مومن هستن هرکس این لیست راداده باید دریک مرجعی جوابگو باشه البته درست است که هیچکدامشون ازآخر اول نیستن
امیرظهوریان
Iran, Islamic Republic of
اینها تازه انقلابی شدند
شبگرد تنها
Iran, Islamic Republic of
سلام ، خداوکیلی اگر بین این‌کاندیداها کسی پیدا شد که از خودم بیشتر اطلاعات داشت و حتی بیشتر از خودم روابط داشت و یا سابقه ی مدیریتی اش از خودم بیشتر بود، بهش رای میدم. خدا شاهده خجالت میکشم که بخوام مزاحم حتی برادران بشم و واسشون دردسر درست کنم و یا اینقدر واسه خودم ارزش قائل هستم که هرگز به کسی رو نندازم.خیلی از این ضد و اندی نفر،بخدا فقط عقده ی پست و دیده شدن دارند، اگر باهام موافقین ،لطفا پاسخ و یا کامنت بزارین
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1