کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اخبار انتخابات میان دوره گچساران و باشت

بیانیه سید ناصر حسینی پور کاندیدای انتخابات میان دوره گچساران و باشت

14 خرداد 1400 ساعت 0:24

سید ناصر حسینی پور، بیانیه ای در خصوص تغییر حوزه انتخابیه خود در صفحه شخصی اش قرار داد.


سید ناصر حسینی پور، بیانیه ای در خصوص تغییر حوزه انتخابیه خود در صفحه شخصی اش قرار داد.
به گزارش کبنانیوز این پیام به شرح زیر است:
«تشکر از مخلوق تشکر از خالق متعال است»
خدمت مردم شریف حوزه انتخابیه تهران، شهر ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس!
باسلام
بزرگواران و همراهان عزیزم!
این حقیر در تمام این سال‌ها، سعی کردم عمر و وقت و توانم را در جهت دفاع از کیان کشورم و تحقق گفتمان اصیل انقلاب اسلامی قرار داده و طی سال‌های اخیر با توجه به تحقیقات چند ساله علمی و میدانی‌ام در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و نیازهای بی‌پاسخ مردم از جانب مسئولین که همواره گوش شنوای بی‌واسطه آنها بوده‌ام، برخود لازم دیدم که از این توان و ظرفیت در مجلس شورای اسلامی استفاده نموده تا با تقنین مناسب و تذکر به موقع ضمن مشورت با نخبگان و شنیدن صدای مظلومانی که شاید کمتر گوش شنوایی یافته باشند و با توجه به منویات دلسوزانه و کارشناسانه مقام معظم رهبری سهم خود را در ادامه‌ی راه شهدا و دلسوزان انقلاب اسلامی ادا نمایم.
به همین جهت با نگاه تکلیف‌مدارانه، فارغ از نتیجه در انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران ثبت‌نام و فعالیتم را هدفمند و با برنامه‌ای منسجم آغاز نمودم.
۸ ماه در کنار شما و با دلگرمی و تلاش جانانه و خالصانه‌تان کار را جلو بردیم و در این مسیر با چهره‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار زیادی آشنا شدیم، که خداوند متعال را از این رو شاکرم.
از آنجا که بنده فرزند شهرستان‌های گچساران و باشت و ریشه در خاک آن دیار داشته و دارم، با توجه به اینکه اکنون به طور غیرمنتظره شرایطی در حوزه انتخابیه گچساران پیش آمده است که مردم شهرم مرا به سوی خود دعوت نمودند تا بعنوان داوطلبی از آن حوزه در صورت موفقیت انجام وظیفه نمایم. و از آنجا که معتقدم تمام ایران سرای من است، به دعوت مردم زادگاهم لبیک گفته و ضمن عرض پوزش و با کسب اجازه و رخصت از شما عزیزان، حوزه انتخابیه‌ام را از تهران به گچساران تغییر می‌دهم.
بر خود لازم می‌دانم از همه کسانی که تا امروز در این مسیر در کنار اینجانب بوده و به زحمت افتاده‌اند و از قاطبه عزیزانی که به حقیر بعنوان رسانه‌ای برای انتقال دیدگاه‌های خود در مجلس شورای اسلامی امید داشته و محبت خالصانه نشان دادند، پوزش طلبیده و سپاسگزارشان باشم.
بی‌شک در صورت توفیق با کمال افتخار علاوه بر خادمی مردم شریف گچساران و باشت، بر اساس قانون اساسی و اخلاق اسلامی خادم و نوکر شما خوبان نیز خواهم بود.
شرمنده محبت همه‌ی شماها.

سید ناصر حسینی‌پور


کد مطلب: 435008

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435008/بیانیه-سید-ناصر-حسینی-پور-کاندیدای-انتخابات-میان-دوره-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1