تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۳۴۸۳۱

بیانیه رحیمی در خصوص رد صلاحیت در انتخابات میان دوره گچساران

۱
بیانیه رحیمی در خصوص رد صلاحیت در انتخابات میان دوره گچساران
کبنا ؛
عبدالرحیم رحیمی در خصوص رد صلاحیت در انتخابات میان دوره گچساران بیانیه ای در صفحه مجازی خود منتشر کرد.
به گزارش کبنا نیوز این بیانیه به شرح زیر است:
اِتَّقُوا دَعوَةَ المَظلومِ؛ فإنّما يَسألُ اللّه ُ تعالى حَقَّهُ، و إنَّ اللّه َ تعالى لَم يَمنَعْ ذا حَقٍّ حَقَّهُ .
از دعاى ستمديده بترسيد ؛ زيرا كه او از خداوند عز و جل حق خود را مى طلبد و خداوند هيچ حقدارى را از حقش محروم نمى كند .
مردم شریف،نجیب و گرانقدر،همشهریان عزیزم در شهرستانهای گچساران و باشت،دوستان،هم قطاران ،همراهان عزیزم و همه کسانی که دل در گرو پیشرفت و آبادانی دیارمان دارید؛
اگرچه قبلا از طریق همین صفحه شخصی اینستاگرامم بعد از اعلام نتایج اولیه صلاحیت ها با اشاره به آیه ۲۱۶ سوره بقره عنوان کردم که به فرموده خدواند متعال چه بسا چیزهایی را دوست داریم که خداوند آن ها را برای ما شر و بد داشته است و خیر ما در آن نیست.
فلذا بنابر وظیفه شرعی و شهروندی خود را ملزم به رعایت قانون و تمکین در مقابل رای شورای محترم نگهبان دانسته و این خود چیزی جز انجام وظیفه نخواهد بود.
لذا بدینوسیله ضمن آرزوی توفیق برای تمام عزیزانی که صلاحیت آنها برای نامزدی انتخابات میاندوره ای مجلس تایید شده است از شما مردم شریف ،قدردان و ولایتمدار برای شرکت حداکثری در هر سه انتخابات پیش رو (ریاست جمهوری_مجلس شورای اسلامی وشورای اسلامی شهر و روستا) دعوت بعمل می آورم.
بدینوسیله از عزیزانی که با ورود اینجانب در عرصه این دوره از انتخابات مجلس و ثبت نام،همراه و‌همدل و در کنار بنده تا این لحظه بوده و هستند خود را شرمنده همه الطاف و مهربانی آنها دانسته و می دانم و از آنها به جهت شرایط پیش رو طلب حلالیت و بخشش می نمایم.
بر این اساس جا دارد همینجا از تمام عزیزانی که در این راه کنار ما بوده و یار و‌ یاور ما و پیگر مسائل کاندیداتوری بنده بودند خصوصاایل غیورم (دولیاری )کمال تقدیر و تشکر را داشته، و به همگان اعلام می دارم ضمن احترام به تمام نامزدهای محترم حاضر در عرصه انتخابات مجلس، بنا به مصلحت اندیشی شخصی، بنده در این دور از انتخابات فعلا قصد هیچگونه حمایت از فرد خاصی را ندارم و به صراحت اعلام می کنم با توجه به معیارها و ملاک های خود شما عزیزان، به طبع در گزینش فرد مورد نظر مختار بوده و هستید چنانچه تاپایان انتخابات قصدحمایت از کاندیدای خاصی را داشته باشم مجدد با شما عزیزان ازطریق همین صفحه و سایت ها و رسانه های معتبروگفتگوهای زنده به اطلاع شماعزیزان خواهم رساند.
در آخر برای تمام همشهریان عزیزم در عرصه انتخابات مجلس و شوراهای شهر و روستا و برای همه هموطنانم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ، خوشایند ترین اتفاقات را آرزومندم.
برادر کوچک شما عبدالرحیم رحیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
1