کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با تایید شورای نگهبان:

فاطمی به میدان رقابت 1400 گچساران برگشت

8 خرداد 1400 ساعت 13:23

سید محمود فاطمی نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت با تایید شورای نگهبان به عرصه رقابت انتخابات برگشت.


سید محمود فاطمی نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگشت.
 به گزارش کبنا، پس از آنکه در تاریخ 19 اردیبهشت 1400 وضعیت صلاحیت کاندیداهای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت اعلام شد و نام سید محمود فاطمی در بین کاندیدای صلاحیت شده مشاهده نشد، هواداران او صبوری پیشه کردند و امید را از دست ندادند.
از آنجا که او با برنامه ریزی مدون و با حمایت کارگروه فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی برای اصلاح ساختار توسعه اقتصادی گچساران و باشت پا در این میدان سخت گذاشته بود، بسیاری حضور «فاطمی» را خطری بزرگ برای سیاست‌های شوم خود دانسته و احساس خطر می‌کردند و با شانتاژهای سیاسی و تخریب‌های دقیقه 90 و ارائه مستنداتی پوچ که هیچگونه وجود واقعی نداشته، تنها توانستند صلاحیت وی را به تأخیر بیاندازند، لذا با پیگیری‌های صورت گرفته حقانیت وی برای شورای محترم نگهبان اثبات و در مرحله دوم بررسی‌ها تأیید صلاحیت اعلام گردید.
هواداران نزدیک به او می‌گویند: ««محمود فاطمی» به عنوان رییس کارگروه نفت، انرژی و پتروشیمی فراکسیون مناطق محروم مجلس شورای اسلامی با دست پر به میدان آمده و با برنامه ریزی مناسب بر پایه دانش علمی و تخصصی در صدد اجرای پروژه‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف صنعتی و غیر صنعتی در شهرستانهای گچساران و باشت می‌باشد. لذا جریان جهادی اشتغال و معیشت با تأسی از مکتب شهید سلیمانی و با معرفی «سید محمود فاطمی»، امیدوار است حقانیت خود را در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه اثبات نماید.»


کد مطلب: 434745

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434745/فاطمی-میدان-رقابت-1400-گچساران-برگشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1