تاریخ انتشار
جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۴۳۴۷۲۱
در گفت و گو با کبنانیوز مطرح شد

ایده کاندیدای شورای ششم شهر گچساران برای پیشرفت و توسعه جامعه / شورا باید افراد تازه نفس و خوش فکری داشته باشد

۴
۰
ایده کاندیدای شورای ششم شهر گچساران برای پیشرفت و توسعه جامعه
کبنا ؛نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان و کارشناس ارشد شهرسازی گفت: مردم وقتی پای صندوق‌های رأی می‌آیند باید بدانند که به چه ایده و فکر و چه افرادی رأی می‌دهند، چند نفر مفید را انتخاب کنند، در شورای قبل افراد مفیدی داشتیم ولی متاسفانه بعضی افراد فقط دنبال صندلی‌شان بودند و هیچ ایده و فکری هم نداشتند، یک عضو شورا حتماً باید فکر مدیریتی و فرهنگی داشته باشد تا بتواند طرح خود را به تصویب برساند و اجرا کند.
 احمد روانبخش در گفت‌وگو با کبنا، اظهار داشت: همانطور که در رشته مدیریت و عموماً هر رشته جدیدی تفکر سیستمی اهمیت زیادی پیدا کرده، در جامعه هم ما باید به این پیوستگی جامعه و تفکر سیستمی توجه کنیم. باید باور کنیم که جامعه یک کل به هم پیوسته‌ای است که همه اجزایش به هم ربط دارد و ما باید این کل را به سمت پیشرفت و توسعه ببریم.
کارمند باسابقه شهرداری دوگنبدان اظهار کرد: بنده سالهای زیادی است که ورزش می‌کنم، مسئول ورزش‌های همگانی هستم و اعتقادم این است که بخصوص در این شرایطی که با این ویروس منحوس کرونا مواجه هستیم و خیلی از شهروندان را از جمع‌های خانوادگی و دوستان دور کرده، ورزش در ایجاد شادابی و نشاط کل جامعه تأثیر بالایی دارد.
روانبخش با بیان اینکه تعداد فضاهای سبز و و پارک‌های گچساران در حد متعادل و خوبی است، اظهار کرد: ما می‌توانیم از این پارک‌ها استفاده کنیم و مردم را از خانه بیرون بیاوریم و ورزش را تبدیل به یک فعالیت مهم در زندگی‌شان بکنیم.
نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان گچساران افزود: منطقه‌های مختلف شهر از جمله کارکنان، سه راهی، پانصددستگاه، 108 دستگاه و مناطق مختلف دیگر از این طرح استقبال می‌کنند، ولی ما می‌خواهیم این ایده را به گونه‌ای اجرایی کنیم که با تداوم آن، تعداد بیشتری در محلاتی که آسیب‌های آن بیشتر است، جذب ورزش شوند و این موضوع باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرمان شود.
روانبخش اظهار کرد: شورای شهر پنجم به جز اندکی از طرح‌های خوب فرهنگی که ادامه پیدا نکرد، کاری برای ورزش همگانی نکرده است و مردم ما دنبال فکرهای جدید و افراد جدید و تازه نفس باشند تا بتوانند کار کنند نه اینکه دنبال تیم سازی و کارهای حاشیه‌ای در شورا باشند.
روانبخش در پاسخ به اینکه شورای شهر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، گفت: شورای شهر علاوه بر اینکه باید در مسائل بودجه‌ای از شهرداری پشتیبانی کند، دست شهرداری را در طرح‌های خاص و غیرمهم ببندد، چابک باشد و به فکر تیم سازی و حواشی نباشد، این فقط از افراد جوان برمی آید، افرادی که مردم از فعالیت‌هایشان با خبر باشند و آنها را بشناسند، شورا باید افراد جوان، تازه نفس و خوش فکر داشته باشد افرادی که مدیریت شهری را از نظر فرهنگی مورد توجه قرار دهند، نه افرادی که با یک رفتارهای ناصواب معذوریت ایجاد کنند و رأی بخرند.
وی بیان کرد: مردم وقتی پای صندوق‌های رأی می‌آیند باید بدانند که به چه ایده و فکر و چه افرادی رأی می‌دهند، چند نفر مفید را انتخاب کنند، در شورای قبل افراد مفیدی داشتیم ولی متاسفانه بعضی افراد فقط دنبال صندلی‌شان بودند و هیچ ایده و فکری هم نداشتند، یک عضو شورا حتماً باید فکر مدیریتی و فرهنگی داشته باشد تا بتواند طرح خود را به تصویب برساند و اجرا کند.
روانبخش گفت: شورای شهر و شهرداری ششم باید علاوه بر پیگیری موضوعات مالیات و بودجه‌ای که حق مردم است و باید شهرداری از آن استفاده کند، باید به شدت دنبال این باشد که فکرهای جدیدی برای درآمد طراحی و عملی بکند و بیشتر از همه، برای کاهش آسیب‌های اجتماعی که چند سالی است افزایش پیدا کرده باید نشاط و شادابی را در مردم ایجاد کنیم.
روانبخش ابراز کرد: در سالهای گذشته برنامه‌هایی مثل پیاده روی خانوادگی داشتیم که خوب بود ولی در طرح جدیدی باید به محله محوری و بیرون آوردن اقشار مختلف مردم توجه کنیم که نشاط و شادابی را در میان مردم تضمین می‌کند، آستانه تحمل افراد را افزایش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند از نظر فیزیکی و روحی امید به زندگی بیشتری داشته باشند.
روانبخش گفت: در شورای جدید شهر، اگر منابع درآمدی جدید تعریف کنیم با تکیه بر مرکز رشد و مباحث جدید، که کمک کار شهرداری باشد و دوم آنکه ورزش را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط در میان مردم عملی کنیم، به نظر من شورا کار بسیار بزرگی در این مباحث خواهد کرد چرا که گچساران و استان ما از نظر آسیب‌های اجتماعی و معضلات اجتماعی در وضعیت مناسبی نیست و باید برای آن فکرهای عملی پیاده کنیم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت عالی بود کاش بقیه برنامه هاتون رو هم ارایه می‌دادین تا افراد بیشتری انگیزه رای دادن پیدا کنن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شورا بچه بازی شده
Iran, Islamic Republic of
شعر است و شعار ای یار تا کی بعمل برآید این کار
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اون آقایی که ازصبح ازخونه میزنه بیرون برای یه لقمه نون تواین گرونی به نظرت آیاوقت داره ورزش کنه شما کارمندا باید ورزش کنیدکه وقت دارید وچاق شدید
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
1