تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۴۳۴۵۴۹
بمناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر:

برگزاری 3 نمایش خیابانی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
برگزاری 3 نمایش خیابانی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه نمایش خیابانی بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر امروز دوشنبه در نقاط مختلف این استان اجرا می شود. 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز (3 خرداد 1400) محمدعلی پیرسبزی اظهار داشت: این سه نمایش خیابانی شامل «سرود خرمشهر» به کارگردانی رضا علی پور از گروه تئاتر رها گچساران، «عباس» به کارگردانی ثارالله آذریتون از گروه تئاتر وار یاسوج و «روز سوم» به کارگردانی فردین یزدانی از گروه تئاتر هلیا یاسوج است. 
وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با همکاری انجمن نمایش استان بمنظور ارج نهادن به حماسه آزادسازی خرمشهر این سه تئاتر خیابانی را نمایش می دهد. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علاوه بر نمایش این سه تئاتر خیابانی تعدادی برنامه متنوع فرهنگی و هنری نیز بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد. 
پیرسبزی عنوان کرد: حماسه سوم خرداد برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار دوران هشت سال دفاع مقدس است و باید همه ساله به طور مطلوب در کشور و این استان گرامی داشته شود. 
وی ابراز داشت: یکی از رسالت های مهم مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد احیا، نشر و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ دفاع مقدس بین قشرهای مختلف مردم این استان به ویژه نسل جوان است. 
پیرسبزی گفت: می توان با کمک ابزار هنر و قالب های مختلف هنری از جمله نمایش، تئاتر، شعر، نقاشی، خوشنویسی و موسیقی این امر مهم را به نحو مطلوب در کهگیلویه و بویراحمد محقق کرد. 
وی اظهار داشت: مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای احیا، نشر و ترویج بیش از پیش فرهنگ دفاع مقدس بین مردم و نسل جوان این استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1