تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۴۳۴۵۰۸
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

فردا؛ قطعی آب برخی از نقاط شهر دوگنبدان

۱
۴
فردا؛ قطعی آب برخی از نقاط شهر دوگنبدان
کبنا ؛مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:آب آشامیدنی برخی مناطق شهر دوگنبدان از ساعت هفت صبح تا ۱۹ روز دوشنبه سوم خرداد به مدت ۱۲ سـاعت قطع می شود.
به گزارش کبنا نیوز، روز یکشنبه (2 خرداد 1400) علی محمد غریبی افزود: امور آب و فاضلاب شهرستان گچساران به دلیل شکستگی خط انتقال آبرسانی ۳۰ اینچ از مبدا ایستگاه پمپاژ مجتمع آبرسانی امامزاده جعفر به سمت شهر دوگنبدان قصد انجام عملیـات تعمیرات شکستگی و بهسازی خط انتقال مورد نظر را دارد.
وی اظهار داشت: آب آشامیدنی مناطق و محلات نیمه شرقی شهر دوگنبدان حدفاصل بولوار حضرت ولی عصر(عج) و زیرگذر تا سینما قدس شامل خیابان های شهید بلادیان، شهید امینی، مدرس مرکزی، مدرس شرقی و مناطق و محلات کیامرثی، سادات، رادک، شهید رجائی، ترمینال، بلوار بعثت، پانصد دستگاه ( سمت راست و مستقیم) و شهرک های معلم، بهارستان، گلستان، هدایت، خلیج فارس، شهرک نفت ( شمالی و جنوبی) و تمامی منازل مسکونی مجتمع های مسکن مهر( پادگان و شاکری) و دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور و دانشکده نفت و گاز و بیمارستان بی بی حکیمه (س)  قطع خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت به دلیل خاموشی در ایستگاه پمپاژ آب امامزاده جعفر افت فشار آب در روستاهای سراب ننیز،  آب شیرین و پشه کان نیز دور از انتظار نمی باشد. 
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:  با توجه به وضعیت آب و هوای گرم حاکم بر منطقه مورد نظر و همچنین وضعیت کرونایی موجود، تمامی اکیپ های اتفاقاتی و نیروهای فنی آبفا  در شهرستان گچساران با پشتیبانی ستادی بویژه پشتیبانی حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان تلاش خواهند کرد در کمترین زمان ممکن عملیات تعمیرات مورد نظر انجام شود.
وی از ساکنان شهر دوگنبدان و روستاهای مذکور خواست تدابیر لازم را قبل از قطعی آب نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز و همچنین همکاری های مقتضی را نسبت به صرفه جوئی در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان گچساران به عمل آورند.
غریبی تصریح کرد؛ تا ساعاتی پس از اتمام تعمیرات و وارد مدار بهره برداری شدن خط انتقال آبرسانی، افت فشار آب در شبکه های توزیع وجود دارد که لازم  است مشترکان از هرگونه دستکاری شیرآلات و تاسیسات آبرسانی جدا پرهیز کنند تا فشار آب در کمترین زمان به روال معمول و عادی برگردد.
غریبی افزود؛ کاهش شدید نزولات جوی در سال آبی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان  زنگ خطر تنش آبی را به صدا درآورده و توجه به نقشه آبی کشور نیز مؤید این نگرانی است که بحران آب و نوسانات و خاموشی های برق جدی بوده و شرایط ایجاب می کند تمامی مشترکان در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.
غریبی اظهار داشت؛ راه برون رفت از روزها و ماه های سخت پیش روی و بویژه گذر از تابستان سخت امسال سازگاری با کم آبی و صرفه جویی در مصرف آب و برق است و ازتمامی مردم ساکن در شهرها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود همکاری های لازم را نسبت به ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و برق به عمل آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دبیری
Iran, Islamic Republic of
تشکر از اطلاع رسانی وخداقوت
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1