تاریخ انتشار
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۳۴۴۳۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت تسهیلات به مردم زلزله زده سی سخت از مرز ۷۲ درصد عبور کرد

۰
پرداخت تسهیلات به مردم زلزله زده سی سخت از مرز ۷۲ درصد عبور کرد
کبنا ؛
استاندار در نشست ستاد بازسازی شهر زلزله سی سخت و در جمع مدیران عامل بانکها و دستگاههای اجرایی گفت: هم اکنون بالای ۷۲ درصد عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات داشتیم و باید تلاش کنیم این عدد تا پایان هفته آینده به بالای ۸۵ تا ۹۰ درصد برسد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (1 خردادماه 1400) حسین کلانتری اظهار داشت: بهبود فعالیت و سرعت بخشی بانک ها در روند عقد قرارداد برای ارائه تسهیلات در شهر زلزله زده سی سخت ضروری است.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به همکاری  و همراهی  بانکها  در زلزله سی سخت خاطرنشان کرد: بانک های عامل در تزریق منابع و تشکیل پرونده با دستورالعمل خوب عمل کرده و قابل تقدیر و تشکر است.
کلانتری تصریح کرد: انتظار ما از بانکها بخصوص بانک ملی این است که سقف را افزایش دهد که هم سرعت کار بیشتر بشود و هم ظرفیت جذب استان و نفرات بالا برود.
وی به موضوع بازسازی شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از بانکها که هم پای کار هستند و عملکرد آنها قابل قبول  است و منتظر مراجعه متقاضیان هستند میانگین عملکرد بانکها تا الان بانک ملی و بانک صادرات و بانک مسکن بیشترین و بهترین عملکرد را داشتند و بانک ضعیفی در این خصوص نداریم، عملکرد همه قابل قبول است، از همه بانکهای استان تشکر می کنیم.


وی افزود: بانکهای ملی  و صادرات و مسکن توانستند در این فاصله  افزایش میزان عملکرد در عقد قرارداد و پرداختها را داشته باشند
کلانتری در ادامه گفت: فرماندار سی سخت با برنامه ریزی  در شهرستان  با بانکهایی که با مشکل عدم مراجعه  افراد معرفی شده مواجه هستند  از همه ظرفیتهای  موجود در شهرستان از بنیاد مسکن و فرمانداری کمک بگیرند.
وی افزود: مشوقهایی که دولت داده مشروط به جذب این اعتبارات و سرعت در انجام ساخت و ساز است و از مردم سی سخت می خواهیم که نسبت به تکمیل و تشکیل پرونده های خود هر چه سریعتر اقدام کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارها از طریق رسانه‌ها و صداوسیما خطاب به مردم سی سخت  عاجزانه  اعلام کردیم که سریعا جهت تکمیل پرونده مراجعه  کند و گرفتن مشوق ها و کمک های ویژه دولت نیازمند عقد قرارداد مردم و تشکیل پرونده ها و سرعت بخشیدن به ساخت و سازهاست.
وی گفت: میانگین عملکرد عقد قراردادها در حوزه شهری ۷۲ درصد است و در مناطق روستایی هم قابل قبول است و البته هم بانکها و هم دستگاههای مرتبط با بازسازی از همه تلاش خود برای تشویق مردم استفاده کنند.
کلانتری اضافه کرد: برای ادامه روند بازسازی روستاها از رئیس بنیاد مسکن کشور خواسته ایم که ماشین آلات آواربرداری بیشتر شوند که در این زمینه هم اقدامات مناسب صورت گرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارسال کمک های شهرداری تهران به ویژه ارسال ماشین آلات تقدیر کرد و گفت: این شهرداری ۵ دستگاه  ماشین سنگین در اختیار شهر سی سخت قرار داد که باید به صورت ویژه از آقای حناچی شهردار کلان شهر تهران تقدیر کرد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1