تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۴۳۴۴۲۴
آتش سوزی های پیاپی در کوه های گچساران؛

آتش کوه های نارک خاموش شد، دیل همچنان می سوزد / حضور جهادی فرماندار گچساران و امدادرسانان + فیلم

۲
۰
آتش کوه های نارک خاموش شد، دیل همچنان می سوزد / حضور جهادی فرماندار گچساران و امدادرسانان + فیلم
کبنا ؛
مدیر بحران شهرستان گچساران خبر از اطفای حریق کوه های نارک (روستای تلخاب شیرین) داد، با این حال آتش سوزی کوه های دیل امروز ادامه دارد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز جمعه (31 اردیبهشت 1400) حمید نارکی گفت: امروز جمعه آتش سوزی کوه های منطقه دیل دوباره شعله ور شده، نیروهای مردمی، تشکل های مردم نهاد، ادارات محیط زیست و منابع طبیعی در منطقه حضور دارند با این حال کمبود نیرو نیز وجود دارد.
نارکی اظهار کرد: آتش سوزی روستای تلخاب شیرین در کوه سیسپنج از روز سه شنبه دچار حریق شد و بلافاصله نیروهای مردمی، تشکل های مردم نهاد، ادارات محیط زیست و منابع طبیعی به منطقه اعزام شدند.
نارکی ابراز کرد: به خاطر صعب العبور بودن مسیر، تا ساعت 3 صبح روز چهارشنبه اطفای حریق صورت گرفت و تا ساعت 6 صبح تعدادی از نیروها به منظور پایش در محل حادثه حضور داشتند.
-
نارکی افزود: متاسفانه به دلیل وزش باد ساعت 6 بعدازظهر آتش شعله ور گردید، از همان ساعات اولیه نیروهای کمکی همراه با اقای فرماندار در محل حاضر شدند.
وی گفت: فرماندار شهرستان گچساران بعد از جلسه از مرکز استان در ساعت 6 بعد از ظهر به اتفاق اعضای شورای تامین از جمله دادستان، رئیس دادگستری، شهردار، در محل حادثه حاضر شده و همکاری چشمگیری داشتند و این مهار تا ساعت 11 ظهر روز پنجشنبه ادامه داشته و مهار آتش روند خوبی داشت، ولی با توجه به پوشش گیاهی گسترده، آتش فوران کرده و نیروها در محل به کار خود ادامه دادند.
به گزارش کبنا، امروز جمعه 31 اردیبهشت ماه، آتش کوه های دیل دوباره شعله ور شده و می سوزد.
گفتنی است، سال گذشته600 هکتار از مراتع و جنگل‌های گچساران طعمه حریق شد. بیش از ۴۳۵ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی در گچساران وجود دارد که از این میزان ۳۲۰ هزار هکتار  مرتع و بیش از ۱۱۵ هزار هکتار جنگل است.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این آتش سوزی ها عمدی هستن واسه زغال فصل بهار آتش میزنن تا فصل پاییز با خیال آسوده چوبهای سوخته را به کوره ببرن به نظر من محیط زیست یا هرکس که متولی هست باید در فصل پاییز این افراد را شناسایی کنن
Iran, Islamic Republic of
باید با سوداگران چوب طوری برخورد بشه که واسه همه درس عبرت بشه
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
فایل های مرتبط
1