تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۴۳۴۳۷۰
با ارسال متنی مطرح شد

بیانیه‌ی اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از کاندیداتوری مصطفی تاج‌زاده در انتخابات ریاست جمهوری 1400

۶
۰
بیانیه‌ی اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از کاندیداتوری مصطفی تاج‌زاده در انتخابات ریاست جمهوری 1400
کبنا ؛شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال بیانیه‌ای از کاندیداتوری سید مصطفی تاج‌زاده در انتخابات ریاست جمهوری 1400 حمایت کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در این بیانیه آمده است؛
در شرایطی در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری هستیم که با توجه به وضعیت نابسامان کشور در بخشهای مختلف، وضعیت معیشتی نامطلوب و نگران کننده به ویژه برای اقشار آسیب پذیر، و انبوه مشکلات در بخشهای گوناگون می‌تواند به بحران‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی منجر شود. از سوی دیگر، تحریم‌های ظالمانه و عدم مدیریت صحیح نیز مزید بر علت شده و فضایی از رخوت و ناامیدی بر جامعه و مردم تحمیل شده است.
 عملکرد نهادهای نظارتی، امنیتی و اجرایی و فشارهای وارده بر دولتهای مستقر از سوی گروههای تندرو، حزب پادگانی و دولت پنهان، اختیارات حداقلی ریاست جمهوری و عدم تمکین به رأی مردمی که در انتخابات‌های پیشین با اعتماد و امید به تغییر، پای صندوق آمده و رأی داده‌اند؛ امید مردم به صندوق رأی را کمرنگ نموده و متاسفانه پیش بینی می‌گردد چنانچه تنگ نظری‌ها کنار گذاشته نشود و تمهیدی از جانب مسئولین امر اتخاذ نگردد، با انتخاباتی کم شور و حداقلی بسان انتخابات مجلس کنونی روبرو خواهیم بود.
 از آنجا که تحقق مشارکت بالا که از سوی مقام رهبری بارها بر آن تأکید شده شده است، مستلزم حضور همه جریانات فکری، جناح‌های سیاسی و سلایق گوناگون در انتخابات است، در همین راستا جناب آقای دکتر سید مصطفی تاج زاده، جهت برون رفت از وضعیت موجود و با تاکید بر لزوم اصلاحات ساختاری در چارچوب قانون اساسی و نیل به حاکمیت قانون و رسیدن به عدالت و آزادی با شیوه‌های مسالمت آمیز، اعلام حضور نموده است.
تاج‌زاده: برای آشوب و به خیابان کشیدن مردم ثبت‌نام نکرده‌ام / با انحصار و  تک‌صدایی در صداوسیما مخالفم - <a href='https://www.kebnanews.ir' target='_blank'>کبنا نیوز</a>
تائید صلاحیت و حضور آقای تاج زاده در صحنه انتخابات، می‌تواند شور، شعور و امید تازه‌ای به مردم بخشیده و موجب افزایش مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو گردد ۰
تاج زاده آمده است تا امیدهای خفته را بیدار و فریاد سالیان مردم برای تغییر و اصلاح را زنده کند. او آمده است تا ندای «آزادی» که از آرمانهای همیشگی مردم ایران در طول تاریخ بوده را سر دهد ۰ به تعبیری: " تاج زاده صدای ملت است."
بر همین اساس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کهگیلویه وبویراحمد، حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری ایشان، اعلام و از مسئولین و نهادهای نظارتی می‌خواهد با تائید صلاحیت این شخصیت برجسته انقلاب و نظام، اصلاحطلب دلسوز جامعه و مردم که با برنامه‌های مشخص درجهت حل مشکلات داخلی و تنش زدایی در سیاست خارجی، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور یافته موجب ایجاد انگیزه، نشاط سیاسی و فزونی مشارکت مردمی در انتخابات گردد.
با حضور تاج زاده در صحنه انتخابات، رویای همگانی آزادی و عدالت، تعبیر و اعتماد از دست رفته مردم مجدداً بازسازی خواهد شد.
کلام آخر این که: تأیید صلاحیت آقای تاج زاده، مشروعیت مردمی و رکن «جمهوریت» نظام را تقویت خواهد نمود، و شورای نگهبان را بعنوان نهادی نظارتی دموکراتیک معرفی خواهد کرد و دلیل محکمی بر حضور مردم پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری خواهد بود.
 درپایان از جبهه اصلاح طلبان کشور، نهاد اجماع ساز و بزرگان جریان ساز به ویژه جناب سید محمد خاتمی مصرانه تقاضامندیم بر حمایت خود از دکتر سیدمصطفی تاج زاده به عنوان گزینه اصلی ونهایی اصلاح‌طلبان در این انتخابات، پافشاری نموده ودر این باره از هیچ کوششی دریغ ننمایند ۰
والسلام
 
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد
بیست و نهم اردیبهشت هزار و چهارصد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا زتونه هههههه
Iran, Islamic Republic of
عملکرد شما و دولت هاتان در گذشته بخصوص بی تدبیران ناامید کن چنان مارا عصبانی کرده که اگر به چوب باقله رای بدهیم به شما دکان داران رای نمی دهیم . واقعا چقدر پررو هستید که از ۴۲ سال بعد از انقلاب ۳۰ سال کشور دست تان بوده ولی حالا نقش اپوزیسیون را بازی می کنید .
لطفا دکان اصول گرایی و اصلاح طلبی را تعطیل کنید. ضمنا این فردیکه معرفی کردید نظام و قانون اساسی را قبول ندارد . تا خودش در قدرت بود وزیر بود دکان برقرار بود گل و بلبل بود وقتی دست یکی دیگه افتاد همه چی اخ شد .
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
شما از طرف کی بیانیه .میدهید .ی مشت افراد سوخته ...کسی شماها را قبول نداره ...من خودم یک اصلح طلبم ولی رایم را به رئیسی میدهم ......
احمد
Iran, Islamic Republic of
اگه اختیارات حداقلی هست و نمی تونید کاری بکنید اگه به قول خودتون پادگان هست پس این همه اصلاح طلب ثبت نام کردند برای چی . شما که ۳۰ سال رئیس جمهور از شما بوده به جای فرافکنی به خاطر این وضعیت اقتصادی مملکت بهتر بود عذر خواهی می کردید . البته من این بیانیه شما را به بغض و گریه خواندم آخه فکر کردم من مسئول دولت روحانی بودم که این همه بدبختی برای مردم به وجود آورده ام خواستم معذرت خواهی کنم یادم اومد که بابا من که هیچکاره ام .
حالا ببینید تایید میشه بعد بیانیه صادر کنید.چرا شما همیشه دنبال آدم مورد دار هستید .هر چیزی در موردتون میگن راسته
Iran, Islamic Republic of
باشه چشم.روحانی گلش چی تاچ زاده گلوش بچینه. کی و حرف ایشا گوش ایکنه
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1