تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۳۴۲۵۷
در نشست ستاد مبارزه با کرونا مطرح شد

اگر آمار فوتی ها کاهش پیدا کرد بخاطر نظارت ها و محدودیت ها بود / عده ای احساس می کنند رویین تن هستند، ولی اول از همه کرونا می گیرند

۱
حقایق «مبارزه با کرونا» در گچساران از زبان «فرماندار»
کبنا ؛فرماندار گچساران در نشست ستاد مبارزه با کرونا شهرستان گچساران ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: روند بیماری کرونا یک روند کاهشی است، و حاکی از این است که مردم در سلامت هستند.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، امروز دوشنبه (27 اردیبهشت 1400) علیرضا اتابک گفت: بیشتر از واکسن کرونا رعایت دستورالعمل ها باعث کاهش بیماری است، یک عامل مهم در انتقال کرونا در استان و شهر ما این است که مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند.
اتابک اظهار کرد: اگر ۸۵ درصد مردم ما از ماسک استفاده کنند این بیماری روند کاهشی بسیاری پیدا می کند.
فرماندار گچساران گفت: وقتی بیماری روند کاهشی پیدا می کند، نظارت ها باید افزایش پیدا کند، فاصله بین رنگ بندی زرد و قرمز و نارنجی، برگزار یا عدم برگزار یک مراسم است.
وی با بیان اینکه اعتقادمان بر این است که بازار همکاری کرده گفت: اگر فوتی ها کاهش پیدا کردند نه بخاطر رعایت کردن، بلکه بخاطر نظارت ها و محدودیت ها بوده است. گروه شغلی ۳ و ۴ در بازار باید تعطیل باشند.
وی افزود: در سراسر کشور محدودیت ها اعمال شد، تا بیماری روند کاهشی پیدا کرد.
اتابک گفت: عده ای بی مبالاتی می کنند احساس می کنند رویین تن هستند، ولی اول از همه کرونا می گیرند و می میرند.
اتابک گفت: وقتی مردم در تالار مراسم برای ۴ هزار نفر می گیرند، باید تالار تا ۲ سال تعطیل باشد، اگر کسی در این تالار کرونا بگیرد و بمیرد این قتل است.
وی در خصوص بالا بودن هزینه های درمانی کرونا گفت: هزینه های کرونا را مردم چطور باید بپردازند، خیلی از مردم فشار رویشان می آید و نمی توانند هزینه های درمان را بپردازند، چرا عده ای رعایت نمی کنند و مجبور می شوند هزینه های گزاف درمان را بپردازند.
اتابک گفت: افراد آسیب پذیر واکسن زده اند، به سمت واکسیناسیون عمومی خواهیم رفت ولی در نهایت هیچ چیزی بیشتر از رعایت کردن نمی تواند به کاهش بیماری کمک کند.
اتابک بیان کرد: تیم بهداشت و درمان شهرستان گچساران از هر نظر تحت فشار است ولی تیم مدیریتی جوان با فعالیت زیاد خود، موفق بوده اند و موفق عمل کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جلیلی: امیدوارم  لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

جلیلی: امیدوارم لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می‌تواند فضای انتخابات را مدیریت ...
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

تأثیر و وزن اکبر هاشمی‌رفسنجانی هم که نه کاملا درون اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی می‌گنجید،...
1