تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۴۳۳۸۲۵
معاون امور عمرانی استاندار عنوان کرد

نامطلوب بودن آسفالت و مبلمان شهری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

۰
نامطلوب بودن آسفالت و مبلمان شهری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت آسفالت و ترافیک و مبلمان شهری در شهرهای استان مطلوب نیست.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها گفت: ۷۰ درصد اعتبارات ارزش افزوده باید صرف زیرساخت‌های شهری شود اما متأسفانه ورود بی رویه نیروهای غیرمتخصص در شهرداری‌ها، انباشت نیرو و عدم توجه شهرداری‌ها به ایجاد درآمد ثابت و پایدار باعث شده منتظر ارزش افزوده‌ها باشند.
وی بیان کرد: سال ۱۴۰۰ اولویت اختصاص اعتبارات ارزش افزوده با شهرداری‌هایی است که مبالغ را در حوزه زیرساخت و ترافیک هزینه کنند، وضعیت آسفالت در استان خصوص شهر یاسوج قابل پذیرش نیست و شهرداران باید پاسخ دهند این همه اعتبار چه شد و چه کاری انجام دادند.
حاجی زاده به وضعیت بولوارهای شهرهای استان اشاره کرد و اظهار داشت: تمام چراغ‌های بلوارها خرد و شکسته شده و حتی یک چراغ روشن هم نداریم و شهرها در تاریکی مطلق هستند و این چه وضعی است که شهرهای ما به خصوص یاسوج دارند.
وی با اشاره به لزوم پیگیری طرح جامع شهر یاسوج گفت: در این طرح شهرهای مادوان و سرآبتاوه به یاسوج ملحق می‌شوند و با حذف تقاطع حادثه‌خیز مهریان اوضاع نابسامان آن نقطه بهبود می‌یابد.
وی با اشاره به کاهش تلفات رانندگی در نوروز امسال گفت: علی‌رغم اینکه ترددها در نوروز ۱۴۰۰ سه برابر افزایش داشت اما تلفات رانندگی ۴۶.۷ درصد و در فروردین ۱۵.۴ درصد کاهش داشته که همکاری مردم و حذف نقاط حادثه خیز در کاهش تلفات رانندگی مؤثر بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1