تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۴۳۳۷۶۸
بر اساس آخرین وضعیت نقشه های هواشناسی مطرح شد

بارش‌های پراکنده در کشور / آخرین وضعیت هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد / سی سخت سردترین منطقه

۰
بارش‌های پراکنده در کشور / آخرین وضعیت هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد / سی سخت سردترین منطقه
کبنا ؛ طبق نقشه‌های هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.
 به گزارش کبنا، امیر سرکرده کارشناس هواشناسی گفت: دیروز از ۲۸ استان گزارش رگبار و رعدوبرق و بارش باران داشتیم. پیش بینی می‌شود از بعدازظهر امروز در نواحی شرقی و جنوبی بارش بیشتری داشته باشیم.
وی گفت: امروز بعدازظهر در خراسان شمالی رضوی و خراسان جنوبی باید منتظر رگبار و رعدو برق باشیم. در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، استان یزد، شمال استان فارس و استان اصفهان این اتفاق می‌افتد.

وی گفت: بطور پراکنده در بقیه استان‌ها مثل شمال استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان در دامنه‌های جنوبی البرز مثل تهران و شمال سمنان، استان البرز، قزوین و زنجان بارش‌های خوبی را خواهیم دید.
کارشناس هواشناسی افزود: در دامنه‌ها و همچنین حاشیه زاگرس مرکزی در استان‌هایی مثل؛ مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، استان لرستان و شمال شرق استان خوزستان بارش بطور پراکنده اتفاق خواهد افتاد.
وی گفت: پیش بینی می‌شود در روزهای آینده آب‌های شمالی و جنوبی کشور مواج باشند. از فردا تا چهارشنبه ۸ تا ۱۲ درجه کاهش دما بر روی استان‌های ساحلی خزر و همچنین استان اردبیل اتفاق خواهد افتاد.
 
سرکرده افزود: در تهران امروز بعدازظهر همچنان مثل دیروز رگبار و رعد و برق در برخی نقاط استان شاهد خواهیم بود. وزش باد شدید در نواحی شرقی و جنوبی می‌تواند باعث خسارت سازه‌های سست و موقتی و همچنین شکستن درختان شود. دمای تهران امروز حدود ۲۵ درجه خواهد بود.
 
بر اساس آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی، طی امروز در بعضی ساعات در پاره‌ای مناطق استان وقوع رگبارهای بهاری با رعد و برق و افزایش سرعت باد دور از انتظار نخواهد بود.
به گزارش کبنا نیوز، امروز سه شنبه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) رضا کاکاوند مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از فردا تا اواخر هفته جو استان کهگیلویه و بویراحمد نسبتاً پایدار بوده و به جز پوشش موضعی ابر و گاهی وزش باد پدیده دیگری نخواهیم داشت. به لحاظ دمایی نیز روند افزایش دما طی روزهای آینده را شاهد خواهیم بود.
طی ۲۴ ساعت گذشته امام زاده جعفر با دمای ۳۰/۴ گرم‌ترین و سی سخت با دمای ۳ درجه سانتی گراد سردترین مناطق استان بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
1