تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۳۳۶۴۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مصدومیت یک مدیر در آتش سوزی ارتفاعات«دیل» گچساران/ انتقال مصدوم با قاطر

۱
۰
مصدومیت یک مدیر در آتش سوزی ارتفاعات«دیل» گچساران/ انتقال مصدوم با قاطر
کبنا ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان فردی ۵۰ ساله در ارتفاعات منطقه حفاظت شده «دیل» گچساران خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، «سید امان الله جهان بین» گفت: عصر روز دهم اردیبهشت ماه  ۱۴۰۰ یک مورد سقوط از ارتفاع در حین مهار آتش سوزی کوه‌های « دیل » به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (۱۱۲) گزارش شد که با هماهنگی این مرکز، نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.
وی افزود: بعد از رسیدن به محل حادثه، فرد مصدوم را که از ناحیه کمر به شدت آسیب دیده بود را ضمن انجام مقدمات و کمک های اولیه بوسیله بسکت نجات کوهستان ثابت و عملیات انتقال را به پایین ارتفاعات شروع کرده و بعداز ۵ ساعت راس ساعت ۲۲ شب به بیمارستان شهید رجایی شهر گچساران منتقل کردند.

 «هادی سینایی» مسئول روابط عمومی محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، نیز در این باره گقت: ولی رمضانی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان گچساران روز جمعه دهم اردیبهشت ماه حدود ساعت ۱۶ هنگام مهار آتش سوزی ارتفاعات «دیل» در این شهرستان از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد.
وی اظهارکرد: رمضانی به اتفاق تعدادی از همکاران برای اطفاء حریق به منطقه اعزام و در حال تلاش برای مهار آتش بود که بر اثر شدت آتش و دود ناشی از آن دچار خفگی شدید شد در حال تلاش برای رهایی از آتش و دود دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد.
مسئول روابط عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به سخت گذر بودن منطقه این مدیر پس از مصدومیت با قاطر بعد از طی حدود یک ساعت به پایین کوه منتقل و تحویل نیروهای امدادی هلال احمر شد که به مراکز درمانی گچساران انتقال یافت.
سینایی بیان کرد: خوشبختانه به گفته پزشک معالج حال عمومی آقای رمضانی مساعد بوده و هم اکنون در منزل در حال استراحت است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

شمو
Iran, Islamic Republic of
ای روزگار
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1