تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۳۳۵۸۵
فرماندار شهرستان بویراحمد مطرح کرد

ردصلاحیت ۹ نفر از داوطلبین شورای اسلامی شهر یاسوج

۳
۴
ردصلاحیت ۹ نفر از داوطلبین شورای اسلامی شهر یاسوج
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: امروز مراتب تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بویراحمد ابلاغ شد.
 رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد از رد صلاحیت ۹ نفر از داوطلبان شهر یاسوج در هیئت نظارت شهرستان خبر داد.
 فرماندار بویراحمد تصریح کرد: از سرجمع ۱۲ نفر، ۹ نفر مربوط به شهر یاسوج، دو نفر مادوان و یک نفر در شهر گراب ردصلاحیت شده‌اند.
وی تعداد داوطلبین نهایی شده در شهر یاسوج را تاکنون ۱۲۵ نفر عنوان کرد و افزود: ۱۸ نفر در مادوان ۱۲ نفر چیتاب و ۲۵ نفر در گراب سفلی نیز ثبت نام آنها نهایی شده است.
 فرماندار بویراحمد با بیان اینکه ۱۸۰ نفر در عرصه رقابت‌های انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد در چهار شهر یاسوج، مادوان، چیتاب و گراب سفلی به رقابت می‌پردازند اظهار داشت: در مرحله نخست ۲۲۰ نفر داوطلب برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۰ نفر انصراف خود را به صورت مکتوب به این فرمانداری ارائه دادند.
 بنابراین گزارش هیئت نظارت استان به مدت سیزده روزه شکایت داوطلبانی که توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان ردصلاحیت شده‌اند را مورد بررسی و رسیدگی نهایی قرار می‌دهد.
 فرماندار بویراحمد در پایان افزود: نظر قطعی و نهایی هیئت نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تأیید یا رد صلاحیت داوطلبانی که شکایت کرده‌اند در مورخه  24 اردیبهشت ماه 1400 توسط فرمانداری ابلاغ خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
اسامی؟
United States
اسامی؟
گارد ویژه
Romania
کاش اینقد که رو اعضای شورآ حساسیت به خرج دادید و اصلا اصلا به هیچ عنوان هیچ رابطه ای باعث صلاحیت و عدم صلاحیت عضوی نشده اصلااااااا،رو قضیه نستور،هم حساسیت انقلابی بخرج بدید بنده خدا رو عده ای بردن گچساران ثبت نام کردن به این امید که تایید بشه حالا با چه ذهنیتی خدا میدونه،تا شاید دوره ی بعد در بویر احمد ایل سترگ تامر ادی رو مثلا وبه خیال خوش پارسالشون از اتحاد در بیارن.
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1