کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان بویراحمد مطرح کرد

ردصلاحیت ۹ نفر از داوطلبین شورای اسلامی شهر یاسوج

9 ارديبهشت 1400 ساعت 16:02

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: امروز مراتب تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بویراحمد ابلاغ شد.


فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: امروز مراتب تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بویراحمد ابلاغ شد.
 رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد از رد صلاحیت ۹ نفر از داوطلبان شهر یاسوج در هیئت نظارت شهرستان خبر داد.
 فرماندار بویراحمد تصریح کرد: از سرجمع ۱۲ نفر، ۹ نفر مربوط به شهر یاسوج، دو نفر مادوان و یک نفر در شهر گراب ردصلاحیت شده‌اند.
وی تعداد داوطلبین نهایی شده در شهر یاسوج را تاکنون ۱۲۵ نفر عنوان کرد و افزود: ۱۸ نفر در مادوان ۱۲ نفر چیتاب و ۲۵ نفر در گراب سفلی نیز ثبت نام آنها نهایی شده است.
 فرماندار بویراحمد با بیان اینکه ۱۸۰ نفر در عرصه رقابت‌های انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد در چهار شهر یاسوج، مادوان، چیتاب و گراب سفلی به رقابت می‌پردازند اظهار داشت: در مرحله نخست ۲۲۰ نفر داوطلب برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۰ نفر انصراف خود را به صورت مکتوب به این فرمانداری ارائه دادند.
 بنابراین گزارش هیئت نظارت استان به مدت سیزده روزه شکایت داوطلبانی که توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان ردصلاحیت شده‌اند را مورد بررسی و رسیدگی نهایی قرار می‌دهد.
 فرماندار بویراحمد در پایان افزود: نظر قطعی و نهایی هیئت نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تأیید یا رد صلاحیت داوطلبانی که شکایت کرده‌اند در مورخه  24 اردیبهشت ماه 1400 توسط فرمانداری ابلاغ خواهد شد.
 


کد مطلب: 433585

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433585/ردصلاحیت-۹-نفر-داوطلبین-شورای-اسلامی-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1