تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۳۳۵۳۸

زمان واریز یارانه معیشتی اردیبهشت مشخص شد

۰
زمان واریز یارانه معیشتی اردیبهشت مشخص شد
کبنا ؛
یارانه معیشتی بنزین این ماه ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون نفر پس از برداشت پنجمین قسط وام کرونا واریز می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از تجارت نیوز، یارانه‌هایی که باید واریز شود شامل یارانه معیشتی بنزین و یارانه نقدی است.
براساس زمان‌بندی که سازمان برنامه‌وبودجه طی بیش از یک سال اخیر رعایت کرده یارانه بنزین باید در ساعات پایانی روز دهم اردیبهشت یعنی جمعه هفته جاری پرداخت شود.
معمولا پرداختی‌هایی که به روز جمعه می‌افتد یک روز زودتر انجام می‌شود، یعنی قاعدتا یارانه‌بگیران باید یارانه معیشتی این ماه را فرداشب دریافت کنند. سازمان هدفمندی به طور مستمر قبل از انجام واریزی اطلاعیه‌ای را در خصوص جزئیات آن منتشر می‌کند.
در اطلاعیه امروز این سازمان آمده که هجدهمین مرحله یارانه معیشتی این ماه ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۹ اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
از آنجایی که بودجه یارانه امسال نسبت به پارسال تغییری نکرده و مسئولان نیز نسبت به افزایش یارانه‌ها اظهارنظری نداشته‌اند مبلغ یارانه همانند ماه‌های گذشته است.
در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نیز آمده خانواده یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان دریافت می‌کنند.
همچنین هفت میلیون نفر از خانوارهایی که یارانه بنزین دریافت می‌کنند در آذر سال قبل مرحله دوم وام یک میلیون تومانی را دریافت کردند که در این ماه پنچمین قسط آن از یارانه کسر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1