تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۴۳۳۳۸۶
متن ارسالی؛

پیدای پنهانِ دولت ها

۱
پیدای پنهانِ دولت ها
کبنا ؛تک تیراندازی در سکوت رسانه ای و استتار گمنامی که هر موضعی از مشکلات اجرایی و ضعف عملکردها را نشانه رفته است، تیرش به خطا نرفته و پایش به هر سازمانی رسیده پایانی بر کم کاری ها و کژ کاری ها بوده است.
رد پای فرماندهی اش در شرکتهای بزرگ عمرانی و هلدینگ های متعدد اقتصادی عیان است و الگوی موفقی از مدیریت عملگرا و سالم سازی سازمان ها به شمار می رود.
کرکره بیش از ۶۰۰ شرکت و موسسه بودجه خوار و زیانده را در سازمان های تحت مدیریتش پایین کشید و بیش از ۳۰۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه های مختلف با محوریت نخبگان را جایگزین آنها نمود.
بنیاد تعاون سپاه که بازوی شاخصی در اجرای ابر پروژهای عمرانی کشور است را با حداکثر بازدهی مدیریت نمود و پروژه های عظیمی را از خود به یادگار گذاشت.
وزارت دفاع کشور که سیبل مستقیم تحریم ها بود و هلدینگ های عریض و طویل اقتصادی آن را با چینش مدیران کارآمد با نهایت راندمان اداره کرد و رکورددار توسعه صنایع دفاعی و لجستیک کشور شد و سپس با حکم رهبر انقلاب به عنوان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح منصوب شد.
‌سالهای مدیریتش در بنیاد شهید و امور ایثارگران، انقلاب خدمات پایدار و طوفان تحولات بنیادین بود و با فروش املاک مازاد آن سازمان و هزینه آن برای ایجاد اشتغال و تأمین مسکن جامعه هدف، اثبات عینی مخالفت با بنگاه داری دولت ها و تشخیص اولویت ها بود...
سابقه کار با دولتهای چپ و راست در عین حفظ رویکرد ملی خود و عدم پیوستن به قبایل سیاسی و احزاب، مهر تأییدی بر مشی فراجناحی و گستره آزاد افکار او بوده است...
اما به همان میزان که در میدان عمل جولان داده و رکورد زده است، از لنز دوربین ها پنهان و از شعارها و تبلیغات نمادین دور بوده است .
نامش "حسین دهقان" است و اکنون با کلید واژه های "دولت مقتدر" و "حکمرانی شایسته" عزم پاستور کرده تا تمام آن سیاست ها و فنون مدیریت را در کنار فصلی نوین از دیپلماسی منطقه ای و جهانی در قوه مجریه پیاده سازی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1