تاریخ انتشار
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۳۳۳۵۶
در ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

واکنش رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه و بویراحمد به واکسن پاکبانان / اگر معاون شهردار واکسن می‌زند، گناه من چیست؟ / کلانتری: شفاف‌سازی کنید تا مردم دچار بدگمانی نشوند

۸
۰
واکنش رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه و بویراحمد به واکسن پاکبانان / اگر معاون شهردار واکسن می‌زند، گناه من چیست؟ / کلانتری: شفاف‌سازی کنید تا مردم دچار بدگمانی نشوند
کبنا ؛جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان و با حضور مدیران عضو ستاد کرونا در سالن جلسات ساختمان دولت برگزار شد.
به گزارش کبنا، محمد مهدی بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز ( شنبه 4 اردیبهشت ماه 1400 ) در این جلسه، به موضوع واکسن پاکبانان استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی زد و اظهار داشت: من نمی‌خواهم بگویم در تزریق واکسن تخلفی نشده است، اما اگر فلان شهرداری، معاون خود را در لیست دریافت واکسن قرار دهد، گناه من نیست. من اسامی پاکبان‌ها را در روزنامه می‌زنم و اسامی به رسانه‌ها داده می‌شود و لیست از طریق حراست به ما می‌رسد.
بانشی گفت: «برای جلوگیری از هرگونه اقدام غیر متعارف و غیر قانونی و یا سو استفاده‌ای اسامی پاکبان‌ها و سایر اقشار را که واکسینه شده‌اند را در رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد تا برای مثال اگر نام معاون یک شهردار در لیست پاکبانان واکسینه شده قرار داشت مردم از چنین اقدام خلافی اطلاع پیدا کنند.»
وی در ادامه به آمار ورود واکسن کرونا و تزریق آن در استان اشاره کرد و گفت 17 هزار و ۱۴۶ دوز واکسن وارد استان شده که تعداد ۹ هزار و ۳۴۴ دوز آن تزریق شده است که تا پایان هفته تمام واکسن‌های موجود را تزریق می‌کنیم.
وی گفت: همچنین لیست‌هایی که برای واکسینه شدن از سوی دستگاه‌ها ارسال می‌شود حتماً باید با تأیید حراست آن دستگاه باشد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در تکمیل اظهارات معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: رسانه‌ها و صدا و سیما در خصوص واکسن حق سؤال دارد از لحاظ تعداد واکسن در استان و تزریق آن کار خوبی انجام شده اما نکته مهم این است که در همه شهرها باید کنترل جدی شود.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه واکسیناسیون کادر درمان و گروه‌های آسیب پذیر را داریم و گروه‌های آسیب پذیر مهم است، اظهار داشت: در رسانه‌ها گفته شده که در برخی شهرستان‌ها، مسئولین و نزدیکان مسئولین خارج از نوبت و سند ملی واسکن زدند و بهتر است برای رفع ابهام و شفاف سازی یک‌نشست خبری برگزار شود و توضیحات لازم داده شود.

وی افزود: اعلام می‌کنم اگر در هر شهر و شهرستانی فردی خارج از سیستم‌ واکسن دریافت کنند، با آن ها برخورد می‌شود.
دولت و وزارت بهداشت در تلاش هستند تا زمانی که واکسن داخلی به تولید انبوه برسد، واکسن خارجی وارد کنند. و این خرید واکسن خارجی یک روند پیچیده و سخت است و با همه‌ اینها، دولت و وزارتخانه‌های مربوطه در تلاش هستند که واکسن وارد شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: واکسیناسیون در سطح وسیع انجام می‌گیرد و تا آن زمان که واکسن محدود است و جامعه حساس است، طبق سند ملی واکسن تزریق شود.
کلانتری با هشدار نسبت به هرگونه سوء استفاده احتمالی، گفت: کار تاکنون به خوبی انجام شده اما چون جامعه حساس است در قالب همان سند تصویب شده باید اقدام شود خارج از این اولویت‌ها هیچ عذری پذیرفتنی نیست تا مردم دچار بدگمانی نشوند.
 کلانتری گفت: باید در خصوص واکسیناسیون شفاف سازی بشود، تا ذهن مردم دچار بدگمانی نشود و خبر موثق زده شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شما باید به عنوان فرد مطلع این موضوع را به مقامات بالاتر بگویید یا لااقل بفرمایید کدوم شهرداری بوده، یاسوج گچساران یا دهدشت یا ...
Romania
شهرداری یاسوج و دیگر شهرداری های استان اسامی کسانی که واکسن دریافت کرده‌اند به صورت شفاف و ازطریق رسانه های مجازی اعلام کند.وسازمان بازرسی وقوع قضائیه هم حتماً ورود پیدا کندوبامتخلفین برخورد کند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ورود کنید به شهرداری گچساران وبرا مردم شفاف سازی کنید...
Iran, Islamic Republic of
حال که در واکسیناسیون شهر های قانونمند تخلف صورت گرفته خدا برسد به یاسوج که هیچ قانونی وجود ندارد
یعقوب معصومی
Iran, Islamic Republic of
خوب
Iran, Islamic Republic of
کدوم معاون اسم ببرید لطفا
Iran, Islamic Republic of
همه چیز رو فامیل بازی نکنید. کدوم معاون واکسن زده
Iran, Islamic Republic of
شهرداری متخلف را باید معرفی کرد
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1