تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۴۳۳۲۲۲
در گفت و گو با کبنانیوز مطرح شد

پاسخ معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات و حفره‌های امنیتی در چرام / باعاملین و آمرین حوادث چرام برخورد لازم می‌شود

۲
۰
پاسخ معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات و حفره‌های امنیتی در چرام / باعاملین و آمرین حوادث چرام برخورد لازم می‌شود
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص حوادث چرام، ریل ما قانون است و وظیفه ما این است امنیت مردم را برقرار کنیم و با عاملین وآمرین از هر طرف قطعاً برخورد خواهد شد.
به گزارش کبنا از چرام؛ این روزها فرمانداری چرام محل تردد مدیران استانی برای پیگیری مشکلات امنیتی بوجود آمده در چرام است.
«احدجمالی» معاون سیاسی وامنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز با سفر به چرام در گفت وگو با خبرنگار کبنا و در پاسخ به آخرین پیگیری‌های مسئولان برای رفع مشکلات امنیتی بوجود آمده در چرام، اظهار داشت: ما ضامن امنیت مردم هستیم و ریل ما هم قانون است و وظیفه ما این است امنیت مردم را برقرار کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: هرکسی که هنجارشکنی کرده چه آنهایی که عامل بودن و چه آنهایی که آمر بودن از هر طرف قطعأ برخورد لازم با آنها خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نظام روی این قضیه (درگیری‌های چرام) مصمم است، تاکید کرد: مردمی که می‌خواهند اینجا زندگی کنند امنیت می‌خواهند؛ این‌ها چه گناهی کرده‌اند که من هنجارشکن بیایم به راحتی آرامش آنها را از بین ببرم و این مغز کلام ما است.
جمالی در پاسخ به سئوال دیگر کبنا و موضوع مهم امنیت شهروندان چرامی و اینکه در بحث امنیتی بعضی از ارکان شورای تأمین شهرستان چرام خانه و خانواده‌های آن‌ها در این شهرستان حضور ندارد، آیا این موضوع یک حفره امنیتی نیست؟
پاسخ داد: این مورد را بررسی می‌کنیم!
نام شما

آدرس ايميل شما

پرستار
Iran, Islamic Republic of
مگه کبنا خبرنگار داره ، هر کی هر چی داره میفرسته شما هم درج میکنید ، نظرها را اونایی که منافعتون در خطر میندازه ثبت نمیکنید
Iran, Islamic Republic of
معاون سیاسی امنیتی
باید اول این.
بجای استعفا و عذرخواهی وایساده خط و نشون میکشه
پس تو کارت چی بوده
برای چی حقوق میگیری ها؟!
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1