کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پرونده متهمان قطع درختان بلوط مختار بویراحمد در دادگاه کیفری 2

30 فروردين 1400 ساعت 13:55

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پخش کلیپی در فضای مجازی در مورد قطع درختان در اطراف روستای مختار شهر یاسوج شهرستان بویراحمد توضیح داد.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پخش کلیپی در فضای مجازی در مورد قطع درختان در اطراف روستای مختار شهر یاسوج شهرستان بویراحمد توضیح داد.

  به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد،  چند روز پیش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان بلوط به شیوه‌ای مرموز، پخش شد.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه کارشناسان منابع طبیعی شهرستان بویراحمد با مشاهده این کلیپ و بازرسی منطقه مزبور مشاهده کردند که فرد یا افرادی اقدام به قطع درختان بلوط در زمین کشاورزی نموده‌اند.
  ملک حسینی افزود: پس از شناسایی یک نفر از متهمان، پرونده امر جهت رسیدگی و تعیین مجازات به، دادگاه کیفری 2 مرکز استان، ارسال شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با هشدار به این که قطع درختان جنگلی در اراضی کشاورزی جرم است، اظهار داشت: حفظ منابع طبیعی و ثروت‌های خدادادی استان و کشور وظیفه همگانی است و در اینجا به هم استانی‌های عزیز یادآوری می‌نمایم در صورت مشاهده هرگونه تصرف و تخریب در اراضی ملی، منابع طبیعی، حوزه‌های محیط زیست و رودخانه‌ها، موارد را مستند و مستدل به همراه گزارش به کلانتری یا پاسگاه محل و یا دادسراهای عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، ارسال نمایند.


کد مطلب: 433220

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433220/پرونده-متهمان-قطع-درختان-بلوط-مختار-بویراحمد-دادگاه-کیفری-2

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1