تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۴۳۲۷۵۳
بررسی عملکرد سیاسی کاندیداهای شورای شهر چرام(۱)

خیز بلند مجموعه جهادی برای شورای شهر و شهرداری چرام / تقویت احزاب و تشکیلات منسجم برای طرد شدن نگاه قومیتی در شوراها

۰
خیز بلند مجموعه جهادی  برای شورای شهر و شهرداری چرام
کبنا ؛برای عبور از جدال‌های طایفه‌ای در انتخابات شوراهای شهر می‌بایست احزاب و فعالان سیاسی و اجتماعی و رسانه‌ها کمک کنند تا افراد همانند سایر کشورها با شناسنامه حزبی در کنار تعهد و تخصص به شورای شهر راه یابند.
به گزارش کبنا؛ انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در واپسین جمعه بهار سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود ومردم در کنار انتخابات ریاست جمهوری معمولاً صندوق دومی را نگاه می‌کنند و آرای خود را برای انتخاب اعضای شورای شهر و روستا به آن می‌اندازند.
 یکی از آسیب‌های شوراهای شهر در دورهای گذشته تاکنون رقابت طایفه‌ای در بخش زیادی از استان‌های کشور که استان کهگیلویه وبویراحمد هم متأثر از این مؤلفه است.
 یکی از مسائلی که باعث شده شوراهای شهر از مدار خدمت به عموم شهروندان خارج و کارکردهای خود را در حوزه‌های مختلف از دست دهد همین بحث انتخاب‌های طایفه‌ای شورای شهر است.
رسانه‌ها به رکن چهارم دموکراسی وظیفه دارند با روشنگری و آسیب شناسی شوراهای شهر در کهگیلویه وبویراحمد دریچه‌ای نو به روی شهروندان بگشایند تا از مصائب انتخاب طایفه‌ای ومردابی که هرساله در آن غرق می‌شوند آگاه شوند.
 اگر کاندیداهای شوراهای شهر با شناسنامه حزبی وارد انتخابات شوند قطعاً احزاب قادر خواهند افرادی را که در احزاب مشارکت و پرورش یافته‌اند وتخصص وتعهد وبینش سیاسی در احزاب وگروها وجبهه های سیاسی مورد تأیید قرار گیرند می‌توانند برنامه‌های خود را به جامعه و شهروندان معرفی کنند و پاسخگو باشند.
مهم‌ترین فاکتورهایی که افرادی که باید وارد شورای شهر شوند خوش نامی؛ پاکدستی و شجاعت است و نیازمند افرادی هستیم که اگر زبان به افشاگری نمی‌گشایند حداقل به سمت روابط سالم هدایت شوند.

 

 در اولین گزارش برای بررسی کارکرد سیاسی افراد وکاندیداهای شورای شهر چرام و عبور از نگاه طایفه‌ای به سراغ کاندیداهای شورای شهر که از نظر بینش سیاسی به تفکرات جهادی و عدالت خواهانه گرایش دارند می‌پردازیم.
 این کاندیداها که در گروه‌های جهادی وانقلابی فعالیت‌هایی داشتند و دارند برای پیروزی در انتخابات شورای شهر چرام به برداشته و امیدوارند که برای اولین بار در شورای شهر صاحب کرسی شوند.
کاندیداهای این بینش جهادی وعدالتخواهانه چرام در شورای شهر چرام به ترتیب
۱- احسان مرادی فرهنگی؛ دکترای ادبیات
۲-میثم دهقان کارشناسی ارشد مهندسی برق و از فعالان رسانه‌ای چرام
۳-علی شمشیری مهندسی IT
 این اعضا که مطالبه گر و نقدهای جدی در سطح کلان تا خرد به وضع موجود دارند همراه با سایر دوستان خود از سالهای گذشته تاکنون در حوزه‌های جهادی مشارکت و در شهر چرام وحومه با تهیه و توزیع نیازمندی‌ها وبسته های معیشتی به مردم محروم ونیازمند کمک کردند.
اعضای نیروهای جهادی وانقلابی اینک بعداز سال‌ها کمک‌های جهادی به مردم در نظر دارند در یک کار تشکیلاتی وارد حوزه‌های سیاسی و انتخابات شورای شهر چرام شوند.
 اعضای این تشکل سیاسی که همیشه مطالبه گر هستند امیدوارند که نیروهای جهادی وانقلابی چرام در انتخابات شورای شهر چرام از آنها حمایت کرده تا در صورت راه یابی حداکثری به شورای شهر بتوانند در انتخاب شهردار آینده چرام نقش آفرینی کنند.
شفافیت ومدیریت جهادی از جمله شعارهای انتخاباتی این مجموعه بوده است.
 در گزارش بعدی به عملکرد سیاسی و حزبی سایر کاندیداهای شورای شهر چرام پرداخته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
1