تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۴۳۲۶۹۴
پزشکی قانونی اعلام کرد؛

آزاده نامداری با مصرف ۱۰۰ قرص جان باخت

۳
۰
علت مرگ آزاده نامداری اعلام شد + صحبت‌های همسر آزاده
کبنا ؛پزشکی قانونی اعلام کرد: آزاده نامداری با مصرف بیش از ۱۰۰ قرص‌ اعصاب و روان‌ جان باخته است
به گزارش کبنا، خبر مرگ آزاده نامداری عصر شنبه ۷ فروردین منتشر شد. وقتی خبر مرگ مشکوک وی از سوی پدر و مادرش به اورژانس و سپس به پلیس اعلام شد؛ تیم جنایی برای بررسی ماجرا به خانه وی در یکی از برج‌های خیابان مهستان واقع در شهرک غرب رفتند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد روز پنجشنبه ۵ فروردین، آزاده نامداری که قرار بود با همسر و دخترش به سفر شمال برود از مسافرت منصرف شده و سجاد، شوهرش که از این تصمیم همسرش تعجب کرده و از طرفی مجبور بود برای سرزدن به مادربزرگ بیمارش راهی شمال شود از دختر ۴ ساله‌اش گندم می‌پرسد که آیا دوست دارد همراه او به سفر برود یا می‌خواهد کنار مادرش بماند که دختر کوچولو مسافرت را انتخاب می‌کند و بدین ترتیب همراه پدر راهی شمال می‌شود.
براساس تحقیقات صورت گرفته در پرونده، همسر آزاده نامداری، پس از سفر برای او پیامی با این مضمون ارسال می‌کند که «به مادرت خبر بده با من به مسافرت نیامدی.» اما ظاهراً آزاده با خانواده‌اش تماسی نمی‌گیرد. با گذشت حدود ۴۸ ساعت از مرگ زن جوان، خانواده‌اش که تصور می‌کردند او به همراه شوهر و بچه‌اش در شمال است، وقتی از او بی‌خبر می‌مانند با نگرانی راهی خانه دخترشان می‌شوند.با آنکه آنها کلید خانه را داشتند، اما آن روز به علت عجله فراموش می‌کنند که کلید را با خود ببرند و در نهایت با کارت، در ورودی را باز می‌کنند. آنها به محض ورود با جسد دخترشان که بلوزی قرمز و شلواری طوسی (لباس خانه) به تن داشت مواجه می‌شوند.
آزاده نامداری در تلویزیون

مادر آزاده بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و زمانی که امدادگران وارد محل شدند پس از بررسی جسد زمان مرگ را حدود دو روز قبل اعلام کردند.با مرگ مجری سابق صدا و سیما، تیم جنایی راهی طبقه هفتم برج محل سکونت آزاده شدند. در معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد که او حدود ۴۸ ساعت قبل فوت کرده و معاینات نشان می‌داد که زن جوان باردار نبوده است.
در بازرسی از خانه وی یک نسخه پزشکی پیدا شد. این در حالی بود که تعدادی پوکه‌های خالی قرص نیز در خانه زن جوان پیدا شد، همچنین دستنوشته‌ای دو صفحه‌ای که آزاده خطاب به دختر ۴ ساله‌اش نوشته بود و مدارکی دیگر که در محل حادثه پیدا شد، موضوع قتل و دگرکشی را منتفی کرد.

بیشتر بخوانید:
«آزاده نامداری» درگذشت
زندگی خبرساز و مرگ ابهام‌آلود آزاده نامداری
یادداشت‌های آزاده نامداری پیدا شد 


صحبت‌های همسر آزاده
صبح دیروز سجاد که برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران رفته بود اظهارات خود را برای بازپرس پرونده مکتوب کرد. مرد جوان که هنوز در شوک از دست دادن همسرش است؛ در حالی که هنوز لباس سیاه به تن داشت، گفت: من با خبرنگاران و مقابل آنها صحبت نمی‌کنم؛ بعد از مرگ همسرم خانه خراب شدم. اجازه دهید که با غم خودمان کنار بیایم. حال من خیلی بد است و حتی رسانه‌های خارجی نیز با من تماس گرفتند اما من با کسی صحبت نکردم.



از رسانه‌ها می‌خواهم با انتشار اخبار کذب، من و خانواده‌اش را بیش از این اذیت نکنند. خبرنگاران بی‌اجازه عکس از خانه شخصی من منتشر کردند که آنها را نمی‌بخشم. من در این چند سال خیلی از آزاده حمایت کردم، همیشه حواسم به او بود، زندگی عاشقانه‌ای داشتیم و اختلافی با هم نداشتیم. او ادامه داد: هنوز در شوک هستم و نمی‌دانم چطوری با این غم زندگی کنم. آزاده زن شاد و سرزنده‌ای بود، ما اختلافی نداشتیم و جر و بحث نیز در زندگی هر زن و شوهری هست، من فکر می‌کنم که در مصرف دارو زیاده روی کرده باشد. نمی‌دانم به گندم زمانی که بزرگ شد در خصوص مرگ مادرش چه بگویم. من خودم هنوز مرگ آزاده را باور نکرده ام.
 نظریه پزشکی قانونی
به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. با گذشت ۸ روز از کشف جسد آزاده، پزشکی قانونی اعلام کرد علت مرگ مسمومیت براثر مصرف بیش از حد داروهای اعصاب و روان بوده است.



 
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما

سارا
Iran, Islamic Republic of
چرا دنبال مرده دروغ میگویید به گفته بستگانش آزاده سرحال وسرزنده بودنیازی به قرص اعصاب وروان نداشت چطور ممکنه یک زن وشوهر 48 ساعت ازهم بی خبرباشند ویا حتی پدر ومادر باتوجه به تکنولوژی امروزی
Iran, Islamic Republic of
ایشان داروی اعصاب و روان مصرف میکرده و متاسفانه این داروها به بیمار توهم دست میده و همین باعث شده بیش از حد مصرف کند و متاسفانه شوهرش که میدانسته ایشان داروی اعصاب و روان مصرف میکنند و به احتمال زیاد از اثرات دارو شناخت کافی نداشته است که تنهایش گذاشته است، و برای همه از این موارد پیش میاید خدا به خانواده اش صبر بده و روحش شاد یادش گرامی باد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آزاده نامداری خودکشی کرده، چرا یه زن با یه کودک، باید خودشو بکشه.
خودکشی نامداری ربطی به شغل و شهرت نداره، کی بخاطر شهرت خودشو می کشه و دخترشو برای همیشه تنها میذاره.
آیا قرار بوده، تنها دخترشو ازش بگیرن. زندگی در تنهایی و بدون دختر، براش ارزشی نداشته.
اینا رو دادسرای جنایی باید جواب بده و پرونده خودکشی آزاده نامداری رو موشکافانه بررسی کنه.
یه نفس بی گناه خودکشی کرده، باید اونایی که مقصر بودن به سزای عملشون برسن. من نمی گم، شریعت اینو می گه.
نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

. با توجه به نکات عرض‌شده، می‌توان انتخابات پیش‌رو را که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب ...
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
1