تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۴۳۲۵۹۱
مأموریت ویژه پلیس کهگیلویه و بویراحمد در روز طبیعت؛

برگشت خودروها؛ کسی به سیزده‌بدر فکر نکند

۰
برگشت خودروها؛ کسی به سیزده‌بدر فکر نکند
کبنا ؛جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات پلیس در روزهای پایانی تعطیلات و روز ۱۳ فروردین گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا در استان و کشور روند صعودی به خود گرفته از مردم می‌خواهیم که در روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند و کسی به ۱۳ به در و حضور در تفرجگاه‌ها فکر نکند.
 به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «سهام صالحی» در برنامه زنده تلویزیونی «بهارانه» از شبکه استانی دنا در خصوص برنامه‌های پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و روز ۱۳ فروردین اظهار داشت: با توجه به اینکه بیماری کرونا در استان و کشور روند صعودی به خود گرفته از مردم می‌خواهیم که در روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند و کسی به سیزده به در و حضور در تفرجگاه‌ها فکر نکند.
 وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های پلیس از ۲۶ اسفند ماه گذشته آغاز شده و تاکنون شاهد افزایش ترددها در محورهای برون شهری و استانی بوده‌ایم، گفت: ترددها ۲۹۳ درصد بیشتر از سال گذشته بوده که به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد خودرو از محورهای استان رسیده است که آمارها نشان می‌دهد ترددها نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

 

 صالحی در ادامه بیان داشت: فوتی‌های ناشی از تصادفات در کشور افزایش داشته، اما در استان ۵۰ درصد تصادفات فوتی و ۴۰ درصد کاهش کل تصادفات را به دلیل حضور مستمر پلیس در جاده‌ها و مبادی و همچنین رعایت مردم، داشته‌ایم اما با این وجود متاسفانه محورهای استان پرتردد است و به هشدارها توجه نمی‌شود که این موضوع نگران کننده است.
 وی درخصوص روز ۱۳ فروردین ماه گفت: واضح و روشن است که به هیچ عنوان اجازه ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد را نخواهیم داد هرچند محدودیتهای ورود به استان در این مدت نیز وجود داشت اما امروز و فردا این موضوع تشدید خواهد شد و هم محدودیت‌های درون شهری خواهیم داشت و هم محورهای استان را کنترل می‌کنیم.
 جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: بحث سلامت مردم مطرح است اگر برنامه و محدودیتی است برای سلامت مردم است سال گذشته مردم همکاری خیلی خوبی داشتند شعار در خانه ماندن را امسال هم همچون سال گذشته عملیاتی کنیم و مردم برای فردا برنامه ریزی تفریح نداشته باشند.
 صالحی در پاسخ به این سؤال که در مورد محدودیت‌ها از درب منازل چه تدبیری اندیشیده‌اید، خاطرنشان کرد: هر دستورالعملی که از ستاد کرونای کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد به ما ابلاغ شود، اجرا خواهیم کرد. اصل این است که مردم شرایط را بهتر درک کنند، فردا روز همکاری عمومی است و همه باید برای قطع زنجیره ویروس خطرناک و مرگبار کرونا کمک کنند.

 

 وی با اشاره به اینکه همه می‌توانند روز طبیعت را در بیرون از خانه سر کنند، اما این که روزهای بعد از جمعه یکی از آنها کم شود، ناراحت کننده است، خاطر نشان کرد: در اعمال محدودیت‌ها شرمنده مردم می‌شویم و هر خودرویی را که قصد ورود و حضور در طبیعت داشته باشد را عودت می‌دهیم.
 جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه امسال ۱۰۳ درصد افزایش برخورد پلیس در نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای استان را داشته‌ایم، از مسافران خواست: سریعاً استان کهگیلویه و بویراحمد را ترک کنند و به محل اسکانشان برگردند و ان شاء الله مردم فردا همکاری خوب و درخوری داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

رییس شورای راهبردی روابط خارجی درباره دلایل منتشر نشدن سند همکاری با چین گفت: اسناد این ...
پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

این روزها پخش سریال گاندو ۲، با واکنش‌های مختلفی همراه شده و پرسش‌های زیادی را مطرح کرده ...
نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
1