تاریخ انتشار
جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۳۲۴۳۴
با ارسال پیامی صورت گرفت

بیانیه انتخاباتی کاندیدای جوان شورای شهر چرام / شهرم بی دفاع است

۲
۲
بیانیه انتخاباتی کاندیدای جوان شورای شهر چرام / شهرم بی دفاع است
کبنا ؛علی اصغر نشان‌زاده مقدم از شاعران شهرستان چرام باصدور بیانیه‌ای  برای حضور در انتخابات ششمین دوره مجلس شورای اسلامی شهر چرام اعلام آمادگی کرد.
به گزارش کبنا از چرام؛ علی اصغر نشان زاده مقدم از جوانان تحصیلکرده رشته حسابداری  و تجربه یک دهه حضور در پروژه‌های ملی و شاعری خوش ذوق با ارسال بیانیه‌ای متفاوت از حضور خود در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر چرام خبرداد که عیناً منتشر می‌گردد:
بسم الله الرحمن الرحیم
چرام ای زادگاه من، امید من، پناه من
تو یک تصویر زیبایی همیشه در نگاه من
قدم بر خاک پاکت، من به هر لحظه که بگذارم
تمام آن لحظه‌ها را عاشقانه دوست می‌دارم
با عرض سلام وادب و تبریک عید باستانی نوروز به پیشگاه مردم شریف و نجیب شهر چرام
مهم‌ترین ویژگی و شاخصه انقلاب مردمی سال ۵۷ نسبت به سایر انقلابهای دنیا (انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب روسیه، انقلاب مائو در چین، انقلاب جنبش ۲۶ ژوئیه کوبا و ...) در این نکته هویداست که تنها در انقلاب اسلامی ما بود که شیوه و نوع حکومت پس از سرنگونی رژیم پهلوی به رأی و نظر مستقیم مردم گذاشته شد و این یکی از بزرگترین میراث انقلاب اسلامی ایران بوده است که بخشی از این دستاورد دموکراتیک در فصل هفتم قانون اساسی به عنوان شوراهای شهر و روستا تبلور یافته است. 
 و این فرصت را برای حکومت مردم بر مردم در پایین‌ترین لایه‌های اجتماعی- سیاسی فراهم آورده است تا هر شهروندی مطابق با کلام الهی " وشاورهم فی الامر" و اصل ۵۶ قانون اساسی حق حاکمیت بر سرنوشت خویش را عینیت بخشد.
پیش از بیان انگیزه حضورم در این عرصه، ضمن احترام به شخصیت انسانی تمامی کاندیدای محترم لازم می دانم به این نکته اشاره کنم که‌ای کاش بزرگان وزین، اکابر اندیشه، فرهنگیان فرهیخته، و جوانان نخبه در تمامی طوائف و جریانهای سیاسی با هر سلیقه و گرایش فکری افتخار حضور در این عرصه را می‌دادند و با کاندیدا شدن خویش به صحنه رقابت و صندلی شورا وزانت و اعتبار بیشتر می‌بخشیدند.
که اگر چنین شرایطی پیش می‌آمد دلیلی برای حضور خویش در این عرصه نمی‌دیدم. سخن گفتن از انگیزه حضور، بسیار کلیشه‌ای و تکرار مکررات است.
چه قلم فرسایی ها، چه سخنرانی‌ها و چه سیاه مشق‌هایی که در باب خدمت نرفته است و تصدیق بفرمائید که امروزه بسیاری از واژه‌ها بار معنایی خویش را به دلیل جفای جفاکاران و ریای ریاکاران از دست داده‌اند و دیگر نه دلی می‌ربایند و نه ذوقی بر می‌انگیزند.
من نیز با همان دلایل کلیشه‌ای پا به این عرصه می‌گذارم اما با معنایی دیگر.
لذا با علمِ به عمق محرومیت و مظلومیت کهن بوم چرام با پشتوانه‌ی عِرق و علاقه‌ی وافر به دیار همیشه سبز چشمه بلقیس و تجربه‌ی یک دهه حضور در پروژه‌های بزرگ ملی و آشنایی کامل با مدیریت منابع مالی، مدیریت هزینه‌ها، بهره وری منابع انسانی و اشراف اکمل به زیر و بم‌های مسائل مالی، که امروزه یکی از مهمترین محل مناقشات و منازعات شوراها و شهرداری‌های کشور است و حضور در حوزه‌های فرهنگ، ورزش و هنر که همواره از دغدغه‌ها، علایق و فعالیت‌هایم بوده است، خویشتن را در معرض رأی و نظر عموم همشهریان فهیم قرار داده‌ام.
 اما در این مسیر با اعتقاد قلبی به حفظ کرامت انسانی و رعایت قوانین و پروتکل‌های مصوب ستاد کرونا، حاضر نشدم برای هیچ شهروندی حتی اقوام و نزدیکان ایجاد مزاحمت حضوری بنمایم و در جهت حفظ آزادی انتخاب و قرار ندادن مردم در معذورات اخلاقی حتی حاضر به تماس تلفنی با احدالناسی نشده‌ام، زیرا بر این باورم که در زیست بوم سنتی ما نباید هیچ عزیزی را در تنگناهای عرفی ناصواب مرسوم قرار داد.
بدون شک مردم فهیم و خردورز چرام این حرکت بنده را حمل بر بی اعتنایی، ناپختگی و غرور کاذب نخوانده و از دریچه مدنیّت مدرن به این نوگرایی عملی در ساحت سیاست و اجتماع پاسخی مثبت خواهند داد.
انشاءالله نظرات، ایده‌ها و برنامه‌های خویش را در فضاهای مجازی به عرض و سمع همشهریان عزیز خواهم رساند. 
اگرچه حرف بسیار و درد دل فراوان است
و شهرم بی دفاع در عرصه امروز استان است
ولی این شهر را یک قدمت دیرینه همراه هست
اگرچه ناخوش است امروز، امید ما به فردا هست.
----------------------------------------------------
علی اصغر نشان زاده مقدم"
کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر چرام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حمید خشنوادانا
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مردم شهر چرام فارغ از هرگونه مسائل قومی قبیله ای با انتخاب اصلح زمینه ساز یک حرکت رو به رشد برای آینده بهتر شهر چرام فراهم آورند بی شک با توجه به دلسوزی،پشتکار،روابط فرااستانی جنابعالی انتخابی اصلح برای چرامی آباد خواهید بود.به امید موفقیت در انتخابات پیش رو
درودبرانسان بی ریا
Iran, Islamic Republic of
ان شاا‌...به امیدخدا....اغای نشان زاده هم پاکدستن هم کاردان....امیداست که کسانی مثل نشان زاده اینباربرکرسی شورانشیندتاتغییری خاص درشهرمان روشاهدباشیم...به امیدموفقیت وتندرستی برای ایشان وخونواده محترم وپاکدست ایشان
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
انتخابات زير پوستِ تعطيلات

انتخابات زير پوستِ تعطيلات

همچنان نوعي بلاتكليفي ميان جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي ديده مي‌شود و اين يعني براي اظهارنظر ...
1