تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : ۴۳۲۳۷۴
استخدام‌های رابطه‌ای؛

حرف و حدیت‌هایی درباره بکارگیری نیروهای بدون ضابطه در فرودگاه یاسوج / مسئولان فرودگاه پاسخ دهند؟

۹
۱
حرف و حدیت‌هایی درباره بکارگیری نیروهای بدون ضابطه در فرودگاه یاسوج / مسئولان فرودگاه پاسخ دهند؟
کبنا ؛
حرف و حدیث‌هایی در خصوص بکارگیری نیروهای بدون ضابطه در فرودگاه یاسوج شنیده می‌شود، امید می‌رود سازمان بازرسی در صورت صحت این موضوع از مسئولین بخواهد که قوانین را در به کارگیری نیروها اعمال کنند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، بها دادن به افراد غیربومی استان، علاوه بر اینکه ضربه‌ای به نخبگان استانی می‌زند (در استانی که در بیکاری رتبه‌های نخست کشوری را دارد)، بی پرده پیداست که پای غیربومی‌ها را به استان کهگیلویه و بویراحمد باز می‌کند تا در یک موقعیت «دست و پا شده» توسط دیگران، بتوانند از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان محل آزمون و خطا و بدست آوردن تجربه و پیشرفت استفاده کنند.
زمان زیادی از مدیریت عنایت انصاری‌فرد بر کرسی فرودگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌گذرد؛ یک مدیر غیر بومی که به نظر می‌رسد و می‌گویند به پشتوانه احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد به این منصب دست یافته است.
استخدام‌های بی‌ضابطه نه فقط در پست مدیریت، بلکه در بقیه بخش‌های فرودگاه دیده شده است؛ وقتی مدیری از راه رابطه صاحب پست می‌شود، احتمال استخدام‌های بی‌ضابطه را افزایش می‌دهد. گفته می‌شود انصاری‌فرد اقدام در به کارگیری چند نفر نیرو در فرودگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد کرده است. این روزها نام خواننده معروف هم استانی از واحد روابط عمومی فرودگاه یاسوج اتفاقی عجیب است که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند؛ اینکه آیا این فرد خواننده بر اساس تخصص (با رشته مهندسی نفت) و ضابطه، پست روابط عمومی را بدست گرفته است، موضوعی است که مسئولان مربوطه باید به آن پاسخ دهند، چرا که «فرودگاه» پل ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد با دیگر استان‌ها و جایگاهی خاص است و اینکه هر فرد بدون تخصصی در آن مشغول باشد کیفیت کار در آن را با مشکل مواجه می‌کند. از طرفی گفته می‌شود یکی از نمایندگان استان در مجلس، معرف این خواننده بوده است.
سال‌های گذشته با ورود دستگاه قضا، دانشجویان و رسانه‌های مطالبه‌گر، جلوی بکارگیری‌های برخی مدیران گرفته شد که تا حد زیادی سر و صدا ایجاد کرده بود. همچنین برخی از مدیران به دلیل استخدام‌های فله‌ای به مجازات محکوم شدند. حال انتظار می‌رود، سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع بکارگیری نیروهای فرودگاه یاسوج ورود کند و در صورت صحت این موضوع از مدیران این فرودگاه بخواهد که قوانین و ضوابط را در بکارگیری نیروها اعمال کنند.
فرهنگ‌سازی در زمینه بکارگیری با ضابطه نیروها و استفاده از افراد در تخصص واقعی خود، یکی از معضلات بزرگ این استان است و برای رسیدن به شرایط مطلوب و قانونی قطعاً باید تلاش‌های رسانه‌ای و قضایی زیادی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مه
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو اصلا از مذهب هیچ بهره ای نبرده ای حرفهایت بوی تعفن می دهد مردک از بچه های این استان در استان های دیگر زیاده کار کن تا همه را بیرون کنند این چه نا فهم بازی
آفرین بر کبنانیوز
Iran, Islamic Republic of
هر کسی می خواد استخدام بشه فقط آزمون خون اینا که رنگین تر از این همه جوان بیکار تحصیل کرده نیست آفرین بر کبنانیوز
عدالت طلب
Iran, Islamic Republic of
بله هرکس مخالف نظر شماست مذهب نداره شما دارید که هر انتقاد سازنده‌ای را باچماق میکوبید. فرهنگ حمله به کسانی که دنبال عدالت درجامعه میباشد منکوب است، کجا رفت ان شعارهای دهان پرکن اسفند ۹۸
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر کبنا
شفاف سازی بزرگترین خدمت به مردم است.
مداخلات و مفاسد گستزده و قوم گرابی ، بلندگرایی و محلی گرایی نمایتدگان مجلسی که می گویند انقلابی هستند در امورات این استان محروم و معامله گری یا مماشات مسوولان استان را آشکار کنید. سازمان های نظارتی نیز این گزارش های رسانه ای را قدر بدانند و رسانه ها را حمایت کنند و متخلفان را مجازات حتی نماینده باشند.
بیکار
Iran, Islamic Republic of
چراازسایرادارات خبری نیست....ازدانشگاه علوم پزشکی که خیلی هارادربیمارستان شهیدجلیل اخراج کردندولی بعدش دراکثرجاهای زیرمجموعه نیروبکارگرفته اند
سجتد
Iran, Islamic Republic of
لطفا اداره امور عشایر رو هم یه نگاه بندازید،واقعا بازرسی با امور عشایر همراهی میکند یا جلوگیری.
بیکاربا مدرک
Iran, Islamic Republic of
دراداره اموراب وآب وفاضلاب تعدادزیادی نیرو ازیک خانواده دریاسوج وگچساران بکار گرفته شده اند (به جهت اینکه یکی از فامیلهای آنها درجایگاه حساس آن دستگاه بوده)سازمان بازرسی این افراد رو شناسایی ونحوه بکارگیری آنها رو شفاف سازی کنند برای مردم.
م
Iran, Islamic Republic of
بازم روشنفکر...
United States
شهرداری چه ؟که مورثی شده
اگه یه نفر اونجا کارمند باشه تا چندین نسل باید از اون خانواده و فامیل نزدیکش باید در شهرداری استخدام بشن
برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1