تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۴۳۲۲۶۷
نشست تنظیم بازار استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد

تاج‌الدینی: تمهیدات لازم برای تأمین مرغ زنده به کشتارگاه‌ها انجام شده است

۰
تاج‌الدینی: تمهیدات لازم برای تأمین مرغ زنده به کشتارگاه‌ها انجام شده است
کبنا ؛نشست تنظیم بازار استان کهکیلویه و بویراحمد به میزبانی جهاد کشاورزی و با حضور مدیرکل صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و معاونین و مدیران مربوطه برگزار شد.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، الیاس تاج‌الدینی در این نشست گفت: اولویت کاری ما اجرایی کردن مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه تمهیدات لازم برای تأمین مرغ زنده به قیمت مصوب ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان در مرغداری‌های فعال این استان انجام شده است.
وی تاکید کرد: مرغ زنده مرغداری‌های داخل استان به قیمت اعلام شده تحویل کشتارگاه‌ها داده می‌شود تا به قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان وارد بازار شود.

  

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: موفقیت در اجرای این طرح به پای کار بودن همه عوامل دخیل از جمله صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و تعزیرات و حضور آنها به عنوان ناظر در کشتارگاه‌ها بستگی دارد که در حال حاضر این هماهنگی وجود دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تاثیرگذاری قیمت مرغ از عوامل متعدد بازار کشوری توضیح داد: انتظار می‌رود همین جدیت برای نظارت بر مرغ زنده‌ای که از بیرون استان وارد می‌شود از سوی سازمان صمت و تعزیرات وجود داشته باشد تا شاهد عملیاتی شدن قیمت مصوب کشوری باشیم.
تاج‌الدینی گفت: بازدیدهای لازم از مرغداری‌ها و آمار دقیق جوجه‌ریزی‌ها بررسی و نظارت شده و انتظار من از همکارانم این است که مردم نتیجه این زحمات را در بازار ببینند و مرغ خارج از قیمت مصوب به کستارگاه‌ها تحویل نشود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1