تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۳۸
کد مطلب : ۴۳۲۱۹۵
یادداشت ارسالی؛

پاسخ یک کوتوله‌ی سیاسی به مسئول رسانه‌ای روشنفکر

۴۵
۱
پاسخ یک کوتوله‌ی سیاسی به مسئول رسانه‌ای روشنفکر
کبنا ؛بعد از انتشار مطلب زریر حجتی مسئول شورای سیاست‌گذاری رسانه‌ روشنفکر [کلیک کنید] در پاسخ به گفت‌وگو سید رضا عسکری [کلیک کنید] با کبنا نیوز، یکی از مخاطبین کبنا نیوز به متن «حجتی» پاسخ داد که در ادامه می‌آید؛
در آغاز، مطلب را با مصرعی پندآموز آغاز می‌کنم:
جناب حجتی عزیز «ادب مرد به زدولت اوست»
 مسئول رسانه‌ای جناب آقای روشنفکر در مطلبی که در سایت وزین کبنا نیوز درج شده است، در حالی حمایت انقلابیون از احترام به حقوق اساسی ملت را زیر سؤال برده است که، در طنزی تاریخی از هماهنگی میان خود و دولت فعلی (دولت مورد حمایت اصلاحات) سخن به میان می‌آورد. جالب است که حمایت از توده‌ی مردمی اصلاحات (که جزیی از بدنه ایران اسلامی هستند) از منظر ایشان مذموم است و حمایت از مسئولان دولت مورد حمایت جریان اصلاح طلبی و رقیب جریان انقلابی، باعث افتخار ایشان. البته وی در این سالها از این تناقضات زیاد داشته‌اند که جای تعجبی نیست.
از الیگارشی سخن گفته‌اند. اما گویی نمی‌دانند، الیگارشی زاییده نگاه قومیتی است که وی در حال تکریم و ترویج آن است. الیگارشی نتیجه‌ی آن است که در اوج قدرت اصلاحات سخن به احترام بری و حال که آنها را محروم از قدرت متصور می‌شوی، با عنوان «کوتوله» از آنها یاد کنی. الیگارشی یعنی آنکه برای رسیدن به قدرت، همه‌ی گذشته‌ی خود را در کسری از ثانیه، فدای منافعی زودگذر نمایی. الیگارشی یعنی آنکه حاضر شوی به بهانه «دموکراسی» آرا ۱۱۰ هزار نفر رأی دهنده را به پای ۶۶ هزار نفر قربانی کنی. به نظرم همین اندازه وقت برای شما کفایت می‌کند.
اما برای آنکه علت این آشفتگی ذهنی‌تان را جویا شویم، لازم است که مسأله را بیشتر واکاوی نماییم تا مردم در جریان امورات قرار گیرند و بهتر تحلیل نمایند که شما (و تیم دولتی مورد حمایتتان) درست می گویند و یا مردم (اصلاح طلبان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب):

 بیشتر بخوانید:

دولت روحانی محصول تندوری‌ها بود / روحانی گزینه‌ اجباری برای اصلاح طلبان بود / افرادی که سابقه دو زیستی داشتند در دولت روحانی جایگاه پیدا کردند / عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد را نباید به نام اصلاح طلبان نوشت / هیئت‌های اجرائی تحت تأثیر دفاتر نمایندگان تنظیم شده است / خادمی با فاصله بهترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود

پاسخ مسئول شورای سیاستگذاری رسانه «روشنفکر» به رضا عسکری؛ توطئه اولیگارشی‌های مشارکت و ائتلاف علیه روشنفکر و استاندار؟!

 در اینجا سؤال اصلی این است که، چرا چینش یکدست معتمدین و نظار در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، ضربه به اعتماد عمومی مردم است؟
 اما پاسخ: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته، برگزاری انتخابات‌های مختلف و حضور مردم در صحنه‌های رأی گیری بوده است که در واقع سندی بر مشروعیت نظام می‌باشد. هر گونه مسأله ای که به این حضور و اعتماد عمومی مردم ضربه وارد کند، بازی در پازل دشمنان نظام و انقلاب است.
یکی از ابزارهای تقویت کننده این اعتماد عمومی و حضور مردم، نظارت‌های صورت گرفته از سوی هیات نظارت شورای نگهبان و همچنین معتمدین مردمی هیات های اجرایی انتخابات (از اقشار، اصناف، طوایف و جریان‌های مختلف سیاسی) است. جمهوری اسلامی با دخالت مردم در این فرآیند در حقیقت زمینه اعتماد عمومی و مشارکت مردم به انتخابات را بیشتر کرده است.
 لزوم توجه به این نظارت‌ها و انتخاب دقیق معتمدین در انتخابات شوراهای شهر یاسوج به دو دلیل از اهمیت مضاعفی برخوردار است: اولاً انتخابات شوراها در استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد، اصولاً قومیتی است و کمتر سیاسی، که حساسیت‌ها را دو چندان می‌کند. ثانیاً در انتخابات شوراها، نظارت نهایی صندوق‌های رأی به عهده‌ی هیات نظارت شورای نگهبان نیست. بلکه نماینده‌ی مجلس آن شهرستان، اعضای ناظر صندوق‌های رأی را مشخص می‌کند.
متاسفانه با نگاهی به ترکیب اعضای هیات نظارت و معتمدین اجرایی این دوره از انتخابات شوراها، ترکیبی یک دست از یک سلیقه و طیف (طرفداران جناب آقای روشنفکر) که در انتخابات گذشته‌ی مجلس فقط ۶۶ هزار رأی، (معادل ۳۷ درصد کل آرا) را به خود اختصاص داده، می‌باشند. و این یعنی آنکه، عملاً دیدگاه ۱۰۹ هزار رأی دهنده که به سایر جریان‌ها و طوایف رأی داده‌اند (که معادل ۶۲ درصد کل آرا می‌باشد) نادیده گرفته شده است که این مسأله می‌تواند موجب تشدید حساسیت‌های منطقه‌ای شود.
متاسفانه مدیریت جدیدالورود، ناآشنا و کم تجربه فرمانداری بویراحمد و حمایت‌های استاندار و به ویژه معاون سیاسی استاندار، در این معضل پیش آمده مشهود است، به گونه‌ای که حتی از طرفداران جریان اصلاح طلبی (یعنی اصلاح طلبانی که در انتخابات دور بعد ریاست جمهوری به غیر از نظر اصولگرایانه‌ی جناب روشنفکر، به یک اصلاح طلب واقعی رأی دهند، هیچ فردی وجود ندارد) که این یک طنز سیاسی در تاریخ ایران است که مسئولان دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد، پیشاپیش صحنه‌ی رقابت آینده را واگذار کردند و حتی حاضر نشدند یک طرفدار واقعی جریان اصلاح طلبی را در میان معتمدین این حوزه بیاورند. و حداقل اعتماد طرفداران این جریان را در این حوزه برآورند.
از سوی دیگر متاسفانه در این صحنه از انتخابات، نهاد نظارتی هیات نظارت استان (شورای نگهبان) که می‌توانست در تعدیل این لیست، نقش آفرین باشد هم نقش خود را ایفا نکرد که جای سؤال و تردید جدی دارد. که جا دارد مسئولان شورای نگهبان در مرکز پیگیر این موضوع شوند که چه اتفاقی باعث این سهل انگاری مهم شده است.
حال برای روش شدن ترکیب هیات نظارت و معتمدین بر انتخابات شوراهای شهر یاسوج کافی است که به این لیست توجه کنید:
 اعضای ۵ نفره هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان بویراحمد و دنا (که توسط رئیس این شورا، جناب اقای روشنفکر انتخاب و مدیریت می‌شوند):
شکرالله امامی (دبیر هیات نظارت استان و از حامیان روشنفکر)
رستم دهقانی نژاد (حامی روشنفکر)
جمشید حسینی خواه (حامی روشنفکر)
حیدر داستان (حامی روشنفکر)
حبیب الله جهان بین (حامی روشنفکر)
نصرت الله دامیار (حامی روشنفکر)
حال اگر بپذیریم ترکیب یکدست اعضای هیات نظارت انتخابات شوراها به دلیل آنکه توسط نماینده‌ی فعلی انتخاب می‌شود، قابل توجیه است (چون در ادوار گذشته هم معمولاً با نظر نماینده مجلس انتخاب می‌شده است).
اما ترکیب اعضای معتمدین هیات اجرایی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری شهرستان بویراحمد و دنا که توسط سرپرست فرمانداری و تحت نظارت هیات نظارت استان انتخاب شده است (دو نهاد حاکمیتی) قابل توجیه نیست:
سیاوش بهمنی (حامی روشنفکر و از اقوام مسئول دفتر روشنفکر)
 علی کمالی پناه (حامی روشنفکر)
علی سینایی (لیدر روشنفکر)
هادی ولایتی (از مسئولین ستاد روشنفکر)
حسین لایقی (حامی روشنفکر)
صدر الدین عبدالهی (مسئول ستاد روشنفکر در کاکان)
هجیر حجتی (حامی روشنفکر و برادر مسئول ستاد رسانه‌ای روشنفکر)
کیان دهراب‌پور (موضع ایشان در انتخابات گذشته نامشخص بود)
سید مرتضی رمضانی (طرفدار بهرامی)
در واقع این افراد هستند که تعیین کنندگان اعضای مجری و ناظر بر روی صندوق‌های رأی برای انتخابات شوراها هستند.
با زیرکی گفته می‌شود که ترکیب اعضا از همه‌ی طوایف و جریان‌های سیاسی است، اما، عملاً دیده می‌شود از مجموع ۱۵ نفر اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای شهر یاسوج و بویراحمد، ۱۳ نفر مشخصاً از لیدرها و طرفداران جناب روشنفکر هستند.
اگر چه در انتخابات‌های گذشته نیز از حامیان وهم طایفه‌ای‌های نماینده در این ترکیب گذاشته می‌شد، اما در کدام دوره، شدت این انتخاب‌ها بدین گونه بوده است که اکثریت جریان‌ها و گروه‌ها (زارع، منتظریان، اصلاح طلبان) حتی یک نماینده در این ترکیب نداشته باشند؟
 تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
 در پایان. فرصت اصلاح مجموعه معتمدین وجود دارد. به جای اتهام زنی، فرافکنی و پاسخ‌های غیر منطقی به فکر حل اشتباه صورت گرفته باشید. به قول معروف، غلط را با یک اشتباه دیگر تکمیل نکنید. مسئولان نظارتی و اجرایی (استاندار، سرپرست فرمانداری، نماینده مردم بویراحمد و دنا و مارگون و هیات نظارت استان) تا دیر نشده نسبت به تعدیل لیست اقدام کرده و زمینه‌ی اعتماد عمومی مردم، مشارکت هر چه بیشتر و بازگشت اعتماد عمومی را فراهم کنند. و خدایی ناکرده با اقدام ناسنجیده و اشتباه خود، آرمانهای متعالی نظام اسلامی را اسیر نگاه تنگ نظرانه قومیت نکنند. در این بین، نویسندگان و اهل قلم نقش تاریخی دارند و به یاد داشته باشند که میان «قلم به دست» تا «قلم به مزد» فاصله زیادی نیست.
---------------------------------------
مهدی رسول نژاد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا مطلب متین عدالت طلبانه و جامعی نوشته اید
سرافراز
Iran, Islamic Republic of
جناب حجتی نباید به شخصیت های اصلاح طلبان توهین می کردند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدا را مابین این جانب این دور به آقای روشنفکر رای دادم ولی به نظرم ضمن اینکه آقای روشنفکر از اهانت و بی حرمتی به هیچ طیف سیاسی یا حتی هیچ فرد یا گروهی از هموطنان توسط طرفدارانش رضایت ندارد ، ادب رو در مطالب شان رعایت نکردند که واقعا از ادم تحصیل کرده ،دانا و اهل رسانه ای مثل ایشان بعید بود ، البته افرادی از نیروهای انقلابی هم که اهل قلم نبودند و در مسئولیت هایشان بسیار ضعیف بودن . قبلا بی حرمتی ها و اهانت ها به آقای تاجگردون نمودن که اینها باید طلب بخشش کنن و حق الناس رو جبران کنند.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
ما انقلابیون با دولت اصلاح طلبی مخالفیم اما مخالف حق و حقوق اصلاح طلبان نیستیم. آنها هم جز این مملکت هستند
رسانه
Iran, Islamic Republic of
آقای حجتی باید بگویند از کی تا حالا رفیق دولت اصلاح طلبی شده اند
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
متن عالی و پر مغزی بود. بی طرفانه و مدافع حقوق مردم و پاسخ به بسیاری از شبهات
عالیجناب
Iran, Islamic Republic of
خدایی اصولگراها زریر حجتی .، بعد بخاطر درآوردن لج اونها رفت با روشنفکر. الان هم اومده دفاع میکنه از برخی نمره 8 ها.
جناب رئیس شورای رسانه ای هر جا بری دافعه ات هزار برابر بیشتر است.
عاقل
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم چرا فرماندار به جای اصلاح لیست، امروز و فردا می کند. این یه کم تدبیر می خواهد. آقایان بی تدبیری کردند
حقانیت
Iran, Islamic Republic of
حداقلش بگین جریانی انتخاب شدن

یک نفر از طایفه دکتر روشنفکر در بین این افراد نیست

همینکه پدیرفتین جریان ندای وحدت مربوط به تمام بویراحمد بوده و قومیتی نیست یعنی تا امروز چیزی بارتون نبوده....
Iran, Islamic Republic of
فازتون چیه
شفافیت
Iran, Islamic Republic of
جناب برادر اینا که نصفش دشترومی و سپیداری و چیتابین!!!قومیتش کجا بود!!یک نفر تامرادی من ندیدم درشون
شورا
Iran, Islamic Republic of
حبیب جهانبین به تنهای شرافت و نجابتش و یک رنگیش و شجاعتش به بیشتر اصلاحات مدعی ارزش داره.
بابک
Iran, Islamic Republic of
سیدرضا عسکری اگر اصلاح طلبی داشت نمیگفت خادمی بهتر از دوستی بوده. .دوستی همه ادمایی که انصاف ندارن رو میرزه
امیرضا
Iran, Islamic Republic of
خادمی صفر زیادشه!دلیل حمایت رضا عسکری از خادمی اینه که در زمان خادمی از نظرات سید رضا عسکری استفاده میشد که انچنان استان به سمت ویرانی رفت
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب عسکری برای شما واقعا باید تاسف خورد جناب دوستی و خادمی قابل قیاس هستن؟ کل فضای سبز ساحلی مدیدن دوستی هست. حقش شما رو میگیره
نامیرا
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات رو امثال رضا عسکری.
مودت
Iran, Islamic Republic of
. شما ادم کینه ای هستی اگر نبودی سه دوره بر چناب بهرامی که اصلاح طلبا قبولش ندارن تاکید نمیکردی
الوند
Iran, Islamic Republic of
افرین جناب عسکری با نمره ۱۸ به خادمی خودت رفوزه شدی
فرار
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت اصلاحات که امثال شما داخلش پرچم دارین
رمضان
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میدم روزه رمضان بگیرید تا کمی درک کنید اصلاحات اصیل چه کشیدند
غیبت دائمی
Iran, Islamic Republic of
جناب عسکری تو را به امام حسین قسم به عنوان یک اصلاحاتی به احساس مسئولیتت در شغل خودتت چند میدی..و حضور غیابت
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
این جمله ی متن رو خوب اومده:
«با زیرکی گفته می‌شود که ترکیب اعضا از همه‌ی طوایف و جریان‌های سیاسی است، اما، عملاً دیده می‌شود از مجموع ۱۵ نفر اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای شهر یاسوج و بویراحمد، ۱۳ نفر مشخصاً از لیدرها و طرفداران جناب روشنفکر هستند.»
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
من خوشم از این مطلبش اومد که نوشته؛ با زیرکی گفته می‌شود که ترکیب اعضا از همه‌ی طوایف و جریان‌های سیاسی است، اما، عملاً دیده می‌شود از مجموع ۱۵ نفر اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای شهر یاسوج و بویراحمد، ۱۳ نفر مشخصاً از لیدرها و طرفداران جناب روشنفکر هستند.
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
بنده با روشنفکر نبودم ولی این افراد که یک نفرش تامرادی نیستن//واقعا نمیدونم چرا اینقد وجود روشنفکر بعضیا رو اذیت میکنه//تامرادی میزاره میگن تامرادیه//غیر تامرادی میزاره میگن ندای وحدتیه//گرمسیری میاره میگن غیر بومیه//
Iran, Islamic Republic of
دقیقا طرفدار روشنفکری
دار مکافات
Iran, Islamic Republic of
تمام افرادی که به هر گونه‌ای دنبال تهمت زدن به روشنفکرن بدجور خود و خانوادشون توسط این روزگار اسیب میبینن%اینو از من داشته باشید%مهدی روشنفکر انسان شریفیه
رضا سلطانی
Iran, Islamic Republic of
در متن شخصی بنام حجتی سرتاسر عصبیت قومی که ارمغان جریان ندای وحدت و تیم رسانه ای روشنفکر است دیده میشه که اگر ادامه دار باشه فاتحه حق و حقیقت در مرکز استان خوانده است.
درود بر این متن زیبا و مستدل
مرضیه سبحانی فر
Iran, Islamic Republic of
من خودم از ایل سترگ تامرادی هستم. اما این بنده خدا نمیتونه به ایم رسانه ما قلم فرسایی کنه. . که باعث شوراندن همه جریانات بر علیه قوم من بشه. بلد نیستی سکوت اختیار کن
آراوند
Iran, Islamic Republic of
هنوز اول مسیریم. هرچه جلو ترم برویم صدای طرفداران قومیت در برابر منطق فقط . است.
در اولین میدان نشان دادین که انحصارگر و تمامیت خواه و قوم گرا هستید.
Iran, Islamic Republic of
بره یه کت و شلواری بسون و کفشلنه واکس بزن بیو تا بذاریمت دهیار سرچال
Iran, Islamic Republic of
. بخاطر يك پست اسمان وزمين بهم ويختي برادر من ارزش ادمي به ثبات فكر وانديشه وسعه صدر سياسي اون هست
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
زیاد به خودشانرا
انصافا ادم های شایسته ای هستند چهارنفر که می دانم طرفدار روشنفکرنمایان بقیه را نمی دانم
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
درودبرنگارنده
معلومه همه چی یکطرفه هست
مقصرمعاون سیاسی است
Iran, Islamic Republic of
چه ميگي برادر من،چرا مسائل وحقائق قلب ميكنيد عزيزمن !من هم طرفدار بهرامي بودم وبه نظرم اين دوره تركيب كاملا منصفانه وادعمه طوايف هست ألكي تخم تفرقه ودشمني نكاريد كه طوفان درو ميشه نكنيد فضا مغشوش نكنيد
کوتوله ی قد بلند
Romania
جای تاسف بسیار دارد که برد یک شخص بدون وابستگی سیاسی وزیر سایه ی پرچمی که در دست افرادی است که دقیقا نه اینکه قوم گرایی را قبول ندارند بلکه اصلا بویراحمد ودنا ومردمانشان برایشان مهم نمیباشد.اینطور داغشان کرده که سرمای زمستان هم جواب گو نبود برایشان،نزدیک به ۳۰سال است که تریبون تعصب وتکبر وخودخواهی سیاسی را بدست دارند وزیر سایه پرچم اصول گرایی فقط استتار کرده اند وگرنه، روشنفکری که نه به گروهی وابسته بود ونه قبول کردبه شورایی پا بگذارد که بجای نفع ومصلحت مردمش،دَینی به گردنش میاندازند ودرست مثل هدایت خواه که ناطق گروه شد وآنهم گروهی که مشق تعصب وتفرقه افکنی بین مردم شهرش را مینوشت واو بازگو میکرد.دراین بین درست مثل پیغمبری که جبرائیلی پیغام وحی برای او آورده باشد فرد اصلحی را در بین خودشان با همان افکار خودشان انتخاب می‌کنند وتزریق میکنند به گروهی از افراد جامعه که به واسطه ی مقبول بودن شخص هدایت‌خواه بدون تحقیق در مورد شخص معرفی شده حتی گاهی با تعصبی غیر منطقی رای به آن میدهند. حال باشد که شعار ضد قومیتی شما را به همان نشان آوردن فرخان از طایفه تامرادی در مقابله با روشنفکر از طایفه تامرادی به وضوح لمس کرده ایم که نیتتان خیر است حتما،اینقدر که اعضای هیئت نظارت سوزانده شما را ومطمئن ما منتظر بیانیه های دیگر شورای ائتلافتان هستیم کاش مردمی که پایه های دینداریشان با اعمال شماهاتکان خورده چرا که یقینشان به شخصی از بین رفته که روزی استاد اخلاقشان بود که چون ظرفیت باخت انتخاباتی از شخصی را که به تنهایی وبا پشتوانه رای مردم وهزینه ای ۱۰درصد هزینه ای که شماهابرای فرد اصلحتان کردید ،را ندارد اینطور با مردم شهرش رفتار می‌کند.آقایان شورای ائتلاف میتوانید بفرمایید اعضای شما را چطور وچه کسانی انتخاب کردند؟میتوانید بگویید این تنها صلاح شما دربرابر نماینده فعلی ،که قوم گرایی است ،کجایه این اعضای هئیت نظارت هست؟آیا اگر اعضای هیئت نظارت را آنگونه که شما میخواستید ویا تمامی افراد به اصلح شما رای داده بودند دیگر جای اعتراضی نبود؟خدافقط به داد مردمی برسد که در بین این همه اخبار بد ووضع اقتصادی کشور باید جنگ رسانه ای که شما بی رحمانه علیه آقای روشنفکر راه انداخته اید را هم هرروز منتظرش باشند.
Iran, Islamic Republic of
بیشترین ریزش در بین طرفداران روشنفکر یک سال نشده شروع شده است
Romania
آره جون خوت به همین امیدباش
Romania
خودش هم نمی دانه چی نوشته.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
این اظهار نظر ها اصلا بر اساس واقعیت و رضای خدا نیست بلکه صرفا براین اساس است که هرکه پست گیرش اومده هرچه به دهنش بیاد میگه هرکه پست گیرش نیومده فقط تخریب میکنه
ولی آنچه واقعیت هست نزدیک شدن آقای روشنفکر با سرعت زیاد به سمت پرتگاه سقوط است مطمئن باشید ریزش چشم گیر آرای او خیلی وقته آغاز شده ولی متاسفانه منفعت طلبان و سودجویان برای اینکه جایگاه سودمندانه خود را فعلا از دست ندهند فریاد پیروزی سر میدهند تا 3سال دیگر اولین کسانی هستند که ندای وحدت را رها میکنند.
پس به دلسوزان طایفه هشدار میدم نام طایفه را برای همیشه کور نکنید تا دیر نشده. را از گروه دور کنید.
پایان قدرت ما از همین الان به وضوح متشخص هست
نورمحمد
Iran, Islamic Republic of
اینایی که انتخاب شدن ازهمه طوایف هستن اینم تقصیرنماینده است که ازهمه طوایف طرفدارداره نزدیک هفتادهزاررای اورده این مقبولیت نماینده رونشون میده
Iran, Islamic Republic of
این حجتی وبیگلری توستاد منتظریان فعالیت میکردن چاپ خانه راه اندازی کرده بودن این جا چکارمیکنن ازطرف خودشون حرف میزنن
۱۴۰۰
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج محمدرحیم دهرابپور به روشنفکر رای داد بدون شک برادر عزیزشان دکتر کیان هم از حامیان روشنفکر بودند بعد از دست رد در شورای ائتلاف به سوی ایشان ناگفته نماند که قبل از نتیجه شورای ائتلاف اصلا اعلام حمایت خود را اعلام فرموده بودند
Iran, Islamic Republic of
آقای حجتی اولن درانتخابات مسول رسانه منتظریان بود حالا چظورازآنجا اومد طرف روشنفکر فقط کارش تخریب است نمیدونه اصلاحات ریشه انقلاب هستن یعنی درقلب وجوددارن
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر تا دیرنشده حجتی وبیگلری ازاطراف خودش دورکند که باعث شکست است من بعنوان هم طایفه ای ازسردلسوزی میگم این آقایان هیچ کس براشون مهم نیست
اندیش
Iran, Islamic Republic of
درمورد آرمان بیگلری باید گفت :حاج آرمان مغزمتفکر، برنامه ریز و مشاوری قدر و هوشمند برای جریان ندای وحدت هستن، امثال بیگلری هر کشتی به گل نشسته ای را به ساحل هدایت خواهد کرد، اگر آقای روشنفکر به ایشون، آقای هادی ولایتی و علی کمالی پناه میدان بیشتری بدهند با موفقیت بیشتری کارها انجام خواهند شد
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1