تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۴۳۲۱۹۱
نمره‌های رئیس حزب منحله مشارکت را جدی نگیرید؛

پاسخ مسئول شورای سیاستگذاری رسانه «روشنفکر» به رضا عسکری؛ توطئه اولیگارشی‌های مشارکت و ائتلاف علیه روشنفکر و استاندار؟!

زریر حجتی
۴۴
۴
پاسخ مسئول شورای سیاستگذاری رسانه «روشنفکر» به رضا عسکری؛ توطئه اولیگارشی‌های مشارکت و ائتلاف علیه روشنفکر و استاندار؟!
کبنا ؛ توطئه الیگارشی‌های چپ و راست با نام‌های «مشارکت» و «ائتلاف» علیه روشنفکر و استاندار را نباید در این آخرین لحظه‌های سال جدی گرفت که کام شریف مردم را به ناچار با پاسخی مکدر کنیم!
هر دو در هنگام بیداری مردم از برملا شدن اندرونی اتاق‌های غیر شیشه‌ای دوران ننگین مدیریتی خود و رفتارهای ارباب رعیتی محض «استتار» یا بیانیه می‌دهند و یا مصاحبه می‌کنند چون رئیس حزب منحله مشارکت!!
 آن یکی با هزینه نمودن رهبری و نظام و هر از گاهی واژه‌های بی وجه مردم، مردم!! و این یکی با عبارات رفراندم و اصلاحات امریکایی!!
وجوه مشترکی دارند و علاقمند به اعلام موجودیت سیاسی چون طنز «برره»...! همه قواعد بازی را فرآیند مردم سالاری بهم ریخته‌اند و مردم نیز آنها را به بایگانی تاریخ سپرده ولی هنوز مایلند نظر سنجی کنند!
شاید ضرب المثل «گلگ شان را آب برده و دنبال سبد کهنه می‌گردند» بهترین عبارت باشد برای رویه‌ای که پیش گرفته‌اند، چون دیگر پایگاه و جایگاهی بین مردم ندارند که در مقام افاضه بیان برآیند و ناچار به مغلطه بازی هستند!
مردم همین اقیانوس خروشانی است که در یک تعهد نانوشته شما را کنار گذاشته‌اند و اگر براستی معتقد به نظام و رهبری و مردم هستند باید تمکین کنند از فرمان رهبری و قانون و اثر انگشت مردم در پای صندوق‌های رأی که درس تاریخی بود و این جنبش مردمی تداوم دارد.
آن گروه عادت دارند که در هنگامه به خطر افتادن منافع، با مظلوم نمایی، رهبری را مصادره کنند و یا فرامینش را با اهداف خاص گزینشی نمایند و آن کوتوله سیاسی حزب منحله مشارکت با هدف شبهه افکنی بر طبل رفراندوم خویش می‌کوبد!

 بیشتر بخوانید:

دولت روحانی محصول تندوری‌ها بود / روحانی گزینه‌ اجباری برای اصلاح طلبان بود / افرادی که سابقه دو زیستی داشتند در دولت روحانی جایگاه پیدا کردند / عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد را نباید به نام اصلاح طلبان نوشت / هیئت‌های اجرائی تحت تأثیر دفاتر نمایندگان تنظیم شده است / خادمی با فاصله بهترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود

اکنون هر دو چون دو لبه قیچی با آه و افسوس از دوران عافیت طلبی سیاسی و مدیریتی بر روشنفکر شورش کرده‌اند...!
روشنفکر یک فرد است از خیل عظیم توده‌هایی که هر دو را روزگاری بر مسند و مصدر می نشاند و اکنون، رفتار و عملکرد نانجیبانه آن‌ها وی را به جریانی مبدل کرده به نام نامی مردم و این مردمید بیضایی هستند که هر کس با آنان در افتاد، از قطار پیاده خواهد شد!
 شگفتا که عشق به ریاست چقدر در برخی ریشه دوانده که در تاریک خانه ذهن ناقص خود تحمل همان مردمی که آنان را بر مسند نام و نشان نهادند، ندارند!
به واقع این دو گروه علاقمند به اولیگارشی در مواجهه با رقیب و برای از پا درآوردن وی، با وجود ایدئولوژی متفاوت، نقش آلترناتیوی دارند!
هضم قدرت واقعی رأی مردم که این بار با درایت و تدبیر استانداری که به تعبیر همه سرباز نظام است، به بهترین وجه قانونی صورت گرفت، برای هر دو سخت و سنگین است!
 من متعرض و منتقد آنچنانی گروهی نیستم که مدعی ایدئولوژی اسلامی و اصولگرایی نه وصول گرایی هستند، زیرا هنوز باور داریم که انسان‌های منصف و دینمداری در بین آنها وجود دارد که می‌دانند چه جرثومه‌هایی آنان را به این روز سیاه تنهایی و بی پناهی نشانده است، لذا بیانیه‌های مسبوق به سابقه و تهی از حقیقتشان نیز ره به جایی نخواهد برد. در بدبینانه‌ترین حالت، نوعی عادت است و ترک آن نیز سخت است!
 سخن من با آن کوتوله سیاسی حزب منحله مشارکت است که در عالم اوهام پر از تناقض خود، خزعبلاتی به نام اصلاحات امریکایی و رفراندم و راهبرد و گفتمان و... بافته و به رغم رفتار شاقش در قبای حمایت از روحانی و شعارهای پرطمطراق تا ۱۴۰۰ با روحانی به نام مردم و به کام خود، سال‌ها کنگر خورد و لنگر انداخت...!
 به امثال او حق بدهید که در نظرسازی‌های بی‌مبنایش، خادمی را با نمره ۱۸ بر صدر نشاند و احمدی را در حوزه عمران و فرهنگ و اخلاق نمره ۱۴ و ۹ به جای صفر بدهد و بر کلانتری سرباز نظام شورش کند و نمره ۱۱ دهد!!
 سئوال اساسی این است که این رئیس تاریخ ساز و تاریخ دان حزب منحله مشارکت چگونه و با کدام جامعه آماری و کدام موسسه معتبر، نظرسنجی کرده و اینگونه بی رحمانه نتیجه گیری کرده است!
  همه آنهایی که از فهم سیاسی و اجتماعی برخوردارند، چرایی نمره مضحک ۱۸ وی را به آقای خادمی واقف‌اند و بی اطلاع نیستند که چگونه در آن دوران، استانداری تبدیل به خانه دوم و حشر و نشر احزاب منحله و افراد معلوم الحال و تقسیم غنائم و پست‌ها و انتخاب هیات‌های اجرایی با محوریت وی تبدیل شده بود و مردم بینوا، مأیوس از هاج و واج مانده بودند!!
 آیا آقای مصاحبه کننده و معترض به فرماندار ولایی بویراحمد در هنگام مصاحبه و بازی با واژه‌ها، آن روزها را نیز به خاطر دارد؟!
 حوصله خوانش مصاحبه‌های درمانده‌های سیاسی در این ایام عید و مشکلات معیشتی و اقتصادی برا مردم دشوار است اما باید آن گاه که استراتژی اصلاح طلبان را تعریف کرده و دلایل حمایت از روحانی را سروده و اصلاح گام به گام را تشریح و از رفراندوم سخن گفته است باید کمی از این نوع افاضه نمایی و سخنگویی در جایگاه رئیس ستاد روحانی، شرم می‌نمود...! که چگونه مردم را از چاله به چاه انداخته‌اند!
 جناب سید رضا عسکری
ریاست محترم حزب منحله مشارکت و...!

 بدیهی است که اصلاح طلب دینمداری چون کلانتری در جایگاه نماینده عالی دولت و نیز مسئول شورای تأمین امنیت با چون تویی در در جایکاه حزب منحله مشارکت با ادعای رفراندوم‌ها و اصلاحات امریکایی باید فرق کند و اگر چنین نباشد که او خود را سرباز نظام نمی‌خواند...
 قانون مداری و اخلاق مداری را دو رکن رکین اصلاحات نامیده‌اید که در دوران سیاه فرمانروایی و قانون ستیزی خود بر نظام شورش کردی و هنوز هم بی شرمانه از قانون صحبت می نمائید!
در نظرسنجی "نظرسازی" به موسی خادمی به عنوان سمبل و مروج قومیت گرایی نمره ۱۸ داده‌ای!
 چهره منفور و مفلوکی چون احمدی را در اوج اخلاق ستیزی بر کلانتری سرباز نظام بدلیل شناخت شخصیت الگوساز!! شما و عدم اجازه جولان سیاسی، ارجح دانسته‌اید! چگونه به خود اجازه می‌دهید به نام مردم و احزاب سخن بگویید!!
به شما یاید گفت "...."
ننگ بر این غیرت و نمره دادن!!
 آقای معلم!!
والله مصاحبه آن جناب آنقدر برای من و امثال من بی‌اعتبار است که فقط به رئوسش نگاه کردم و سطحی گذشتم...
چگونه به دانش آموزان خود در ۳۰ سال عمر معلمی نمره داده‌اید؟!
اف بر این نمره‌ها و اعداد و ارقامی که اینگونه ضایع شدند!
 گفته‌اند که شاخصه جنگ نرم، تغییر باورهاست و معلوم نیست معلمینی امثال شما چه بر سر باورهای این سرمایه‌های نظام آورده‌اید... و ایضاً همراه با جنگ‌های هیبریدی چه بر سر تتمه آنها بیاورید!!
 سال‌ها در پرتو رأی بویراحمد و مارگون نه ایل و قبیله فعلی روشنفکر بر گرده همین مردم سوار شدید و در اوج گمنامی، شهرت و جاه یافتی...!
 سزاوار نیست بخاطر یکبار اظهار وجود و استقلال و اختیار رأی بر آنان بتازی و ترکیب هیات اجرایی را تحت تأثیر دفتر نمایندگان بنامید تا بلکه در وادی بی انصافی، روشنفکر را تخریب نمایی...!
 آگاه باش، همان‌هایی که روزی همقطار شما و شورای ائتلاف و اختلاف و... بودند، امروز قرعه فال هیات اجرایی در فرآیندی بنامشان زده شده است، چگونه است که اینک آن حلال، حرام شده است؟!
مگر همین شورای به اصطلاح ائتلاف، بیش از سه نفر در این هیات حضور ندارد؟
مگر قانون فصل الخطاب نیست که گردش روزگار در پرتو مردم سالاری و به تعبیر آنجناب دموکراسی از شمای مدعی سلب نموده و برای اولین بار به آنان عطاء کرده است؟!
سعه صدر داشته باش مرد قانون و اخلاق!! که به تعبیر مولایمان علی "ع" دنیا دو روز است، روزی با تو و روزی بر تو...
اینک روز تو و دیگری به پایان رسیده است و باید در موزه‌های تاریخ به جستجویش بپردازی...
 ایام به کام، عیدتان مبارک
------------------------------------------------------------
زریر حجتی
مسئول شورای سیاستگذاری رسانه روشنفکر
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دشت روم
Iran, Islamic Republic of
درود وهزاران درود بر حجتي عزيز مثل هميشه راسخ وقاطع مثل كوه وفولاد در مقابل سه گانه با توتم مقدست(قلم) ايستادي وپستوخانه ها را با روشنگري بر عامه مردم روشن كردي
مسعود
Iran, Islamic Republic of
یه بار دیگر مطلب تو بخوان ببینم غیره توهین ویه سوال تو که گفتی مصاحبه ی جناب عسکری را نخواندم ولی مو به نو جواب با توهین داده ای
منصف
Iran, Islamic Republic of
چی شده برادر شما که رسانه ای هستید واین افکار این توهین هابدور از اخلاق حرفه ای است و یه مقداری که نه مقداری بوی بد می دهد ایشان حداقل به عنوان یک شهروند حرف زدن شما هم به همین صورت پاسخ می فرمودید
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم عالی بود واقعا عسکری چون یه چند تا مهره هاشو خادمی و احمدی براش کاشتن ازشون تمجید کرده و کلانتری چون بهایی بهشون نداده تضعیف شده مطمین باش کلانتری یکی از استانداران توانمند و پاک استان بوده
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب اقای حجتی عزیز
کاش بدون تعصب و با تفکر بیشتر می نوشتید و منصفانه قضاوت می کردید
جناب حجتی اگه به عملکرد استاندار محترم نگاه کنیم می بینیم که چیزی از او ندیدیم
نماینده محترم هم که واقعا خودم هم حامی او بودم هم در یک سال گذشته عملکرد مثبتی نداشته
حداقل در زمان نماینده قبلی جناب اقای زارع گاهی جاده ای اسفالت می شد اما حالا دیگه اسفالتی هم وجود ندارد
جناب اقای حجتی عزیز به نظر جنابعالی جناب اقای استاندار جهت پیشرفت و اشتغال جوانان چه کار مثتی انجام دادند و ایا محرومیت مردم بیشتر شده یا نه
خواهشا هیچ وقت از عملکرد منفی دفاع نکنید
امیدوارم در اینده استانداری داشته باشیم که جهت رفع محرومیت استان تلاش نماید
موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
یاد همون زارع بخیر
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چه بی ادبانه جوابیه نوشتید جناب
حمید
Iran, Islamic Republic of
احسنت تبارک الله
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تحمل نداشتی واقعیت را بپذیرید جناب زریر عزیز مگه شما هیات اجرایی خارج از نماینده نبودی
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب حجتی ای کاش بدونستمی که با این جایگاهی هم گیرت میاد
زیر تل
Iran, Islamic Republic of
جناب بیگلری دست بردار از این قایم موشک ها .چرا بنام خودت خبر را نزدی .چرا شفاف نیستی
حسین
Iran, Islamic Republic of
این پاسخ به قلم مشاور اقای نماینده .جناب اقای بیگلری می باشد احسنت بر این قایم موشک بازی
محمود
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما و رقص زیبای قلم تان جناب حجتی عزیز
آفرین
چون گوش خادمی تو دست رضا عسکری ها بود!
فرزند اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
جناب حجتی
کاش در نوشتار تان اخلاق رسانه ای را رعایت می کردید و اینقدر برای از میدان به در کردن رقیب به واژه های بی محتوا چنگ نمی زدید
البته از عنوان شغلی شما پیداست که باید از ایده ها و برنامه ها و کارکردهای جناب روشنفکر دفاع کنید اما کاش طوری دفاع می کردید که نتیجه ی کار معکوس و وارونه نمی شد
.. بزرگترین مشکل برای روشنفکر خواهید بود....
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
آقای حجتی همیشه اینطور نمی ماند.
آن شالله ۴ روز دیگه.
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
نگاه قومیتی در این متن موج می زند
..
Iran, Islamic Republic of
ایشون چه ارتباطی به قومیت داره
بهروز
Iran, Islamic Republic of
درودتان باد
فرهنگی
United States
. دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو. شما که به آقای منتظریان.چطو شدی مسول سیاستگزاری دکتر روشنفکر.
سفیدار
Iran, Islamic Republic of
واقعا .. تو دولت روحانی برای خود و بستگانش استفاده ننود .‌حالا این هم قدرنشناسی اش .‌
رفیق
Iran, Islamic Republic of
زریر حجتی روز تو و دوست هم ۳ سال دیگه به پایان خواهد رسید فقط محکم خته بگه که خیلی مردم پشیمانند
Iran, Islamic Republic of
به همین امید باش .
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت که خوب کوفتی شون
مرضیه سبحانی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حجتی بنده هم اصلاح طلبم و هم تامرادی و هم طرفدار دکتر روشنفکر اما واقعا مایه تاسف است چنین قلم نگاری هایی که نتیجه ای جزء تفرقه ندارد. شما حامی ما ندای وحدتی ها هستی یا مخالف که اینگونه از ندای وحدت و دکتر پر افتخار روشنفکر هزینه می کنی؟؟؟حداقل رعایت میکردی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چه اصلاح طلبی بودین که رای طایفه ای و اونم به جبهه پایداری دادین
Iran, Islamic Republic of
مگر ما طرفدار روشنفکر نبودیم و نیستم؟ حداقل 70 درصد طرفداران روشنفکر اصلاحاتی هستند شما که به ایم جریان انقلابی می نویسی چرا که در اصل همین ما اصلاح طلبان روشنفکر رو به مجلس بردیم و گرنه کاندید انقلابیون که مشخص بود و به منتظریان رای دادن.
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز که نه انقلابیون و نه اصلاح طلبان روشنفکر رو سیاسی نمیدونستن الان همه صاحب داری میکنن.
روشنفکر رو فقط ایل سترگ و بزرگ تامرادی به مجلس برد و بس
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش دراینده دیگر به جناب آقای روشنفکررای نخواهیم داد،بااین افکارپوسیده شماها..
Iran, Islamic Republic of
پس برا روز بعد هم ببریدش.
مدبر
Iran, Islamic Republic of
هر چه جلو تر میروم بیشتر به خود می بالم که نه تنها حامی ندای وحدت قومیت گرا نبودم بلکه مخالف درجه اول نیز بودم.
.
نگاه روشنفکر و حجتی و امثالهم قومیت صرف می باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یه نکته به کبنا:
شما که خودتون علیه استاندار می نویسید یه ذره انصاف داشته باش.
چرا کامنت های بقیه را بسته ای و فقط کامنت های مجید عسکری را پوشش میدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یه نکته به کبنا:
شما که خودتون علیه استاندار می نویسید یه ذره انصاف داشته باش.
چرا کامنت های بقیه را بسته ای و فقط کامنت های مجید عسکری را پوشش میدی
خواننده
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر روشنفکر
گور خودشو با این مسوول رسانه ای کند
هیشکه
Iran, Islamic Republic of
من یادم نیست که زریر حجتی ؛ در جریان ندای وحدت نقشی داشته باشد و حتی یه همراه ساده باشد ؛ البته روز ایشون هم فراخواهد رسید
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بیگلری حجتی وغیره دوسال دیگه بایگانی میشن من خاک برسرهم رای بش دادم اماغلط کردم اشتباه کردم حجتی نمیدونه اصلاحات روشنفکررابزرگ کردن روزبه روزرای روشنفکرمثل پاییز درحال ریزش است
علی
Iran, Islamic Republic of
چهار سال بعد خودش شک نکن
Iran, Islamic Republic of
.... هم طرف منتظریان است یک رای به روشنفکرنداد حالا همه کاره شده این دوسال هم میگذره روشنفکرهم هیچ کارنمیکنه
نیک اقبال
Iran, Islamic Republic of
باسلام در متنهای پایین که متوجه شدم اکثرا برای تخریب دکتر روشنفکر گفته شده روشنفکر کسی بود که به هم مردم توجه داشته شش ماه داخل مجلس حضور داشته که از حیثت نمایندگی بویراحمد و دنا دفاع کرده وچندطرح داده که حتی استانهای دیگر هم از روشنفکر راضی هستند بیایید این واژه نابجا را به دکتر روشنفکر ربط ندهید تابعد از چند دوره مجلس حداقل استانمان سرافراز باشه
Iran, Islamic Republic of
زارع به شما پست میداد خانواده نیک اقبال ها.
Iran, Islamic Republic of
جناب حجتی ما تامردادی هستیم مااهل تحجرتنگ نظرنیستیم ازطرف خودت بیگلریت منتظریان حرف بزن نه ازطرف صدای واحد این دوسال هم میگذرد حرفهایت رامرورکن ببین چه گفته ای همه میدونن شما دورروشنفکرهستید
بهمن
Iran, Islamic Republic of
قلم متعصب
Iran, Islamic Republic of
درودبرجناب حجتی چقدرپرمحتوا بسیارعالی
Iran, Islamic Republic of
بسیارزیبا بود قلم تان
دست خیلی ازاین منفعت طلبان را رو کردی
کاکان
Iran, Islamic Republic of
احسنت حقایق رابیان کردی
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1