تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۴۳۲۱۱۸
در جمع خبرنگاران مطرح شد

توضیح کامل فرماندار بویراحمد در باره هیئت اجرایی انتخابات شهرستان و حواشی آن / همه فکر و ذکرم برگزاری انتخابات سالم است / به قانون پایبندم و دین خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشم

۸
۱
توضیح کامل فرماندار بویراحمد در باره هیئت اجرایی انتخابات شهرستان و حواشی آن / همه فکر و ذکرم برگزاری انتخابات سالم است / به قانون پایبندم و دین خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشم
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد در باره نحوه انتخاب هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بویراحمد و حواشی آن توضیح داد و گفت: امانت دار مردم هستیم و هیچ نگاه جناحی نداشته و نخواهیم داشت و کاملاً به قانون پایبندیم و دین خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشیم.
    
فیلم) توضیح کامل فرماندار بویراحمد در باره هیئت اجرایی انتخابات شهرستان و حواشی آن

به گزارش کبنا از یاسوج، بعد از ظهر روز (سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹) نشست خبری مجید احمدی فرماندار بویراحمد با اصحاب رسانه برگزار شد.
احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست، اظهار داشت: من قبل از حضور در فرمانداری، حدود ۱۵ سال ریاست یکی از دانشگاه‌های شعبه‌های جنوب کشور را برعهده داشتم. زمانی که به من، برای این پست پیشنهاد شد، خوشحال شدم. و من خدمت به این مردم فهیم و بزرگ را جزء افتخارات خود می‌دانم.
وی افزود: من با شروع بحران بنزین وارد این شهر شدم، لیکن با مدیریت خوب آقای حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جلوی بحران گرفته شد. و با اشراف اطلاعاتی و کارهای امنیتی علمی توانستیم، بحران بنزین را به عنوان موفق‌ترین استان کشور، پشت سر بگذاریم. در موضوع بنزین سال ۸۶ اتفاقات زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتاد و پیش بینی می‌شد، سال ۹۷ همچنین اتفاقاتی بیفتد، اما با تلاش‌های صورت گرفته جلوی اتفاقات و اغتشاشات گرفته شد. و همه در جریان هستیم، سالم‌ترین انتخابات را با بالاترین آمار مشارکت که ۷۱ درصد بود، برگزار کردیم.
احمدی گفت: رسانه‌ها باید حق و حقیقت را بگویند و اگر ضعف‌ها منعکس نشود، امیدی به اصلاح آنها نیست. من هیچ وقت نمی‌گویم، رسانه‌ها فقط حرف‌های من را بزنند، آن‌ها باید مطالب مردم را نیز منتشر کنند.
فرماندار بویراحمد گفت: رسانه همه‌ی اخبار را پوشش می‌دهند و این مردم هستند که قضاوت می‌کنند، اخلاق و اصول حرفه‌ای باید از سوی رسانه‌ها رعایت شود.
احمدی در ادامه به حواشی انتخاب هیئت اجرایی شهرستان بویراحمد پرداخت و اظهار داشت: اولین اقدام من که در حوزه‌ی فرمانداری بود، لیست ۳۰ نفره را به منظور تشکیل هیئت اجرایی انتخابات، به ناظرین شورای نگهبان معرفی کردیم، که ۲۴ نفر طی یک فرایند قانونی و دموکراتیک، ۹ نفر به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخاب شدند. برای انتخاب افراد من با افراد متعددی (بزرگان، ریش سفیدان و سیاستمداران استان کهگیلویه و بویراحمد) که در این زمینه تجربه‌های موفق داشتند، مشورت کردیم.
وی گفت: برای رأی‌گیری افرادی در جلسه غایب بودند و شاید اگر در جلسه حاضر بودند، ترکیب اعضای هیئت مدیره این نبود و تغییر می‌کرد.
او در ادامه گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات قبلی ستاد انتخابات را قسم قرآن دادند که هدفی جزء برگزاری انتخابات سالم نداشته باشید. نگاه ما برگزاری انتخابات سالم، مشارکت بالا و حداکثری در امنیت کامل است.
 فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: من همیشه جمله‌ای از امام علی (ع) نقل می‌کنم که بدبخت کسی است که دینش را به دنیایش بفروشد و بدبخت‌تر کسی ست که دینش را به دنیای دیگری بفروشد. و این گفته امام علی (ع) نکته‌ی بسیار مهمی ست. همه‌ی فکر و ذکر ما برگزاری انتخابات سالم است و برای ما مهم نیست چه کسی رأی می‌آورد و در انتخابات پیشین، به این دلیل مشارکت بالا بود که مردم باور داشتند، این انتخابات سالم است.
احمدی به ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گریزی زد و اظهار داشت: ۱۷۷ نفر تا این لحظه ثبت‌نام نهایی داشتیم که ۱۲۰ نفر از شهر یاسوج، ۲۳ نفر شهر مادوان، ۱۱ نفر چیتاب و ۲۲ نفر از گرداب لوداب بودند.
وی افزود: به تفکیک جنسیت، ۱۳ نفر خانم ثبت نام کرده‌اند که ثبت نام ۱۱ آن‌ها نهایی شده است.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: ما امانت دار مردم هستیم و هیچ نگاه جناحی نداشته و نخواهیم داشت و کاملاً به قانون پایبندیم و دین خود را نمی‌فروشیم به دنیای دیگران.
احمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، بیان کرد: من ۲۳ سال سابقه خدمت دارم و در این مدت، هیچ‌گاه دین خود را به دنیای دیگری نفروختم. مهم‌ترین اصل برای مجموعه حاکمیتی استان کهگیلویه و بویراحمد، سلامت مردم است و بر همین اساس از کاندیداها انتظار داریم که اگر قصد خدمت به مردم و جامعه را دارند، در شرایط فعلی [کرونا] که سلامت مردم از همه چیز مهم‌تر است، تبلیغات غیرقانونی انجام ندهند و شرایط را کنترل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حقگو
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز شما همه ی ترکیب را از یک نماینده انتخاب کردی، بعد می گویی با بزرگان مختلف مشورت کردی
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید نماینده آقای زارع، منتظریان، اصلاح طلبان در این لیست کی هستند؟
علی محمدی
Iran, Islamic Republic of
عاااااااااااااااالیییییی
حف
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی لین دیگه مردم چه فرضکرده
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم ک اینچنین باشد
ژورنالیست
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فرماندار، نباید به شعور مخاطب اهانت شود.
با زیرکی می فرمایید از گروه های سیاسی و طوایف مختلف استفاده کرده آید. اما نگفته آید که همه ی اینها طرفدار جناب روشنفکر هستند و ۱۱۰ هزار رای زارعی منتظریان و بهرامی و مجموعه ی اصلاح طلبان فردی در لیست قرار ندارد
شادی
Iran, Islamic Republic of
می گویم جناب.
لیست اولیه تان که به هیات نظارت فرستاده بودید که همه ی یکدست بودند، تازه هیات نظارت آن را کمی اصلاح کرد.
البته نتیجه مهم بود که با مهندسی که شده بود همه از یک طیف انتخاب شدند
ایل
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی احساس نکن برا نماینده پست فرمانداری را به دست میاری مطمئن باش یک هفته بعد از رییس جمهوری فرمانداری که هیچ تو این استان بیرون مطمئن باش جانم
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
1