تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب : ۴۳۲۰۶۸
به خاطر اظهارات اخیر در مورد فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا؛

عذرخواهی ترقی از سعید محمد

۱
۰
عذرخواهی ترقی از سعید محمد
کبنا ؛ترقی پیشتر مدعی شده بود که سردار محمد به خاطر انتخابات استعفا نداده و به خاطر تخلفاتش برکنار شده است. این اظهار نظر از سوی سردار محمد تکذیب شد.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به خاطر اظهارات اخیرش از سعید محمد فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا عذرخواهی کرد. 
ترقی پیشتر مدعی شده بود که سردار محمد به خاطر انتخابات استعفا نداده و به خاطر تخلفاتش برکنار شده است. این اظهار نظر از سوی سردار محمد تکذیب شد. 
ترقی پس از آن گفته بود که سخنانش از سوی رسانه ها تحریف شده است. 
اما امرزو با رد هرگونه ادعایی درخصوص تحریف مصاحبه‌اش با ایسنا گفت: "من براساس تحلیلی که از برخی رخدادهای خبری مشاهده کردم مثل تغییر مدیریت قرارگاه خاتم الانبیا و سپس استعفای جناب آقای سعید محمد، چنین برداشتی را مطرح کردم."
او تاکید کرد "عناوینی که بعضی از خبرگزاری‌ها برای بازنشر این خبر استفاده کرده بودند با محتوای خبر ایسنا و اظهارات بنده کاملا مغایرت داشت."
ترقی افزود: "در همین جا اگر دغدغه و نگرانی در ذهن آقای سعید محمد و طرفداران ایشان پدید آمده است پوزش می‌طلبم و امیدوارم در عرصه رقابت‌های انتخاباتی با توجه به اینکه شورای نگهبان همه مسائل را دقیق مورد بررسی قرار می‌دهد مردم عزیزمان هیچ دغدغه‌ای از روند انتخابات نداشته باشند." 
نام شما

آدرس ايميل شما

اسماعیل جباری طوی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله تعالی سردار عزیزمان سعید محمد،رئیس جمهور اینده ایران خواهد شدوالله تعالی مردم وکشور را بوسیله این سردار از تنگنا وگرفتاری نجات خواهد داد.درودخداوند بر روح پاک حاج قاسم سلیمانی وبا ارزوی سلامتی وطول عمر با عزت به رهبر ازادگان جهان امام المتقین سید علی خامنه ای.
نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1