تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب : ۴۳۲۰۶۴
کبنا گزارش می‌دهد

بیانیه شماره ۱ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با تشکیل هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات

۲۶
۳
بیانیه شماره ۱ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با تشکیل هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات
کبنا ؛شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با تشکیل هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه‌ی صادر کرد.
به گزارش کبنا، این بیانیه‌ به شرح زیر است؛
با درود به پیشگاه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج)، امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از آغاز نهضت تاکنون و عرض تبریک اعیاد پر خیر و برکت شعبانیه به محضر مردم شریف و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد.
 با عنایت به حساسیت این مقطع از حیات پر برکت نظام مقدس اسلامی ایران و عمل به توصیه امام المتقین حضرت علی (ع) در اجرای 《کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته》 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان موضع رسمی خود را در رابطه با اقدامات انجام شده در تشکیل هیئت‌های نظارت و اجرایی بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ به شرح زیر اعلام می‌دارد:
  ۱): از آنجائیکه اساس شکل گیری انقلاب اسلامی و بنیان آن توسط امام راحل عظیم الشأن (ره) برداشتن فاصله‌ها و مرزبندی‌های جغرافیایی، قومیت گرایی و تفکرات وارداتی تفرقه انگیز بین مردم و توجه به《قبله》 و 《دین گرایی》 می‌باشد ضمن احترام به همه ایلات، طوایف و اقوام موجود در استان، ترویج و استقرار تفکر قوم گرایی از ناحیه هر کسی از نظر این شورا مطرود و مردود می‌باشد و با توجه به آثار و تبعات سوء مدیریتی، واپس گرایی، از بین بردن شایسته سالاری، نخبه کشی، بروز مسائل امنیتی و اجتماعی از مسئولین محترم سیاسی، امنیتی و قضایی در سطح کلان نظام انتظار می‌رود مبارزه با چنین حرکت‌های شوم و واپسگرایانه را در دستور کار خویش قرار داده و تمهیدات لازم را در رابطه با عدم استقرار این فرهنگ نامیمون به عمل آورند.
  ۲): انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با توجه به فرمایش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله) که فرمودند؛ 《نظام در پیچ تاریخی قرار گرفته و باید به سلامت از آن عبور کنیم.》 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ با توجه به محدودیت‌ها و شرایط بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است بر همین اساس مسئولین اجرایی و نظارتی می‌بایست با امعان نظر و دقت کافی زمینه مشارکت حداکثری مردم، گروه‌های سیاسی، افراد مؤثر و تفکرات درون جریان نظام را برای داغ کردن تنور انتخابات فراهم و از هرگونه تصمیم و حرکتی که منجر به دلسرد شدن فعالین در این حوزه شود به شدت خودداری و پرهیز نمایند.

  

 ۳): انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نقش منتخبین آن به دلیل ارتباط روزانه با سرنوشت مردم و همچنین اقدامات لازم برای توسعه و پیشرفت مناطق شهری و روستایی از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و چون نظارت بر این انتخابات از نظر قانونی بر عهده نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی می‌باشد لازم بود که این عزیزان در انجام این مسئولیت مهم نگاه خود را فراتر از مرزبندی‌های جغرافیای، باندی، قبیله‌ای و یا رأی دهندگان به خود توسعه داده و از همه ظرفیت‌ها در مناطق مختلف استان بهره لازم و کافی را می‌بردند تا زمینه اعتماد سازی مردم را در این زمینه بیش از پیش فراهم نمایند.
 ۴): در حوزه نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ آنگونه که انتظار می‌رفت در حوزه‌های مختلف انتخابیه استان خصوصاً حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون از حقوق عامه مردم در بررسی و تأیید معتمدین معرفی شده از طرف سرپرست محترم فرمانداری شهرستان بویراحمد (مرکز حوزه انتخابیه) که جدیداً به صورت شتاب زده از طرف استاندار محترم استان و معاونت محترم سیاسی امنیتی استانداری به این سمت منصوب گردیده است و تقریباً شناختی از این حوزه انتخابیه ندارد دفاع نکرده و همین موضوع باعث تشکیل هیئت اجرایی یک دست از تفکر و منطقه خاص گردیده و موجی از نگرانی را در سطح جامعه خصوصاً در رابطه با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به وجود آورده است.
 ۵): در حوزه نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز که تعیین اعضای هیئت‌ها از طرف نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است توجه به همه ظرفیت‌ها و اعتماد سازی صورت نگرفته است. در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی رعایت حداقلی شده ولی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت اقدام نسنجیده این هیئت در اعلام اسامی افراد محترم و تغییر آنها در حداقل زمان ممکن اقدامی غیر قابل قبول و در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون نیز ترکیب این هیئت‌ها کاملاً یکطرفه می‌باشد، اتخاذ چنین تصمیمی از طرف نمایندگان محترم مجلس انقلابی با هیچکدام از آموزه‌های دینی و انقلابی همخوانی ندارد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن اعتراض شدید به چنین تصمیمات ناشیانه خواستار تجدید نظر جدی و اساسی و تغییر و تعدیل اعضای هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها خصوصاً حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون می‌باشد.
 
۶- از جناب آقای کلانتری استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد که از ابتدای ورود ادعای اقدام بر اساس دینداری و رعایت امانت را داشته و دارند این سؤال پرسیده می‌شود؛ چگونه است که در آستانه ثبت نام کاندیداهای شوراها و تشکیل هیئت‌های اجرایی اقدام به تغییر و جابجایی در بخشداران و فرمانداران حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون می‌نمایید در حالی که فرماندار سابق بویراحمد از نیروهای جریان اصلاحات بوده و جایگزین ایشان را کسی قرار می‌دهید که شناختی از این حوزه انتخابیه ندارد. جریانات و افراد سیاسی را حتی بصورت ظاهر هم نمی‌شناسد، تقدیم لیست‌های ایشان به هیئت نظارت که عمدتاً بدون در نظر گرفتن ترکیب سیاسی موجود در جامعه و همچنین بافت اجتماعی حوزه انتخابیه است تاییدی بر این ادعاست.
 آنچه از تصمیمات اخیر جنابعالی و معاون محترمتان در رابطه با فرمانداریهای بویراحمد، مارگون و بخشداری پاتاوه مشخص است هماهنگی کامل شما با نماینده محترم این حوزه در مجلس شورای اسلامی است و اینگونه تصمیمات و خروجی آن انتخاب هیئت‌های اجرایی به صورت یکطرفه می‌باشد که با ادعاهای جنابعالی تناقض آشکار دارد.
 جناب آقای استاندار و مسئولین محترم هیئت‌های نظارت؛
ترکیب هیئت‌های نظارت و اجرایی فعلی که عمدتاً به صورت یکطرفه می‌باشد اعتماد مردم را دچار آسیب وخدشه جدی نموده و این اشکال بر جنابعالی و تیم مدیریت سیاسی استان، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین موحد، آقای دکتر روشنفکر و آقای مظلومی و همچنین هیئت محترم نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان وارد است که آنچنان که باید و شاید به مسئولیتتان عمل ننموده‌اید.
 در پایان ضمن دعوت مردم عزیز و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد به شرکت پرشور در انتخابات‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از مسئولین محترم به ویژه جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، حضرت آیت الله رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه، جناب آقای دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، حضرت آیت الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان، جناب آقای دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور، جناب آقای کاظمی رئیس محترم هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور، دستگاه‌های محترم بازرسی، امنیتی و قضایی خواستار رسیدگی فوری و جدی و تغییر روند فعلی حاکم برهیاتهای نظارت و اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ می‌باشیم.
 والسلام علی من اتبع الهدی
 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
 ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۹
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
واقعا بنازم به این آزادگی و آزادمنشی. واقعا شورای انقلاب است که حتی از حقوق اصلاح طلبان هم دفاع می کند مگر اصلاح طلبان نباید حق و حقوقی داشته باشند
Germany
اتفاقا ۴ لصلاح طلب و اصول گرا در این لیست هست
۴ علیایی و ۵ سفلایی
ترکیب از این بهتر نمیشد
گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای جمالی، هنوز هیچی نشده اصلاحات ؟
علی
Iran, Islamic Republic of
درست هست این معتمدین را کی معرفی وانتخاب کرده
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر الله اکبر الله اکبر ندای آزادگی و حق طلبی در این متن موج می زند
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
آقایان با این عملکردشان، و ترکیب یک سرفه هیات اجرایی، بویراحمد
حقگو
Iran, Islamic Republic of
دروود بر نویسندگان این متن
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای بسی تاسف است که هنوز نگاه قومیتی در استان ما جایگاه اول را دارد.
این هم عملکرد استانداری که قسم یاد کرد بی طرف باشد.
اگر قیامتی باشد باید همه عوامل جوابگو باشند.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
واقعا شورای اتلاف حرف دل هم مردم را زد
محمدی
Iran, Islamic Republic of
با عرض معذرت فکر کردین ارث پدری آقای خلقی پور و بقیه هستند که هر سال باید عضو معتمدین باشند برادر امثال خلقی پورو حاج حسینی تمام شدن
Iran, Islamic Republic of
چرا روز روشن دروغ
حداقل دوتاشون رو میشناسم که از اصولگراهای دو آتشه هستن
دکتر کیان دهراب پور
علی سینائی
Iran, Islamic Republic of
دو تا از اعضای هیئت اجرایی بویراحمد پیراهن پاره میکنن برای اصولگرایی.
حالا چرا این بیانیه گفته همه یک طرفه ان جای تعجب داره
آقایان
دکتر کیان دهراب پور
علی سینایی
از اصولگرایان چند آتشه
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سایت قهرمان شجاع و نترس کبنا که تا الان از عزت مردم‌بویراحمد دفاع کرده و تسلیم هیچ رانتی نمی شود .و درود بر نیروهای انقلاب استان که با این بیانیه نزد تک‌تک مردم فهیم بویراحمد محبوب و عزیز شدن زیرا از عزت و حیثیت بویراحمد دفاع کردن . متاسفانه از زمان شروع بکار نماینده عزت بویراحمد و جوانان بویراحمد بر باد فنا رفت و هیچ بلند گوی هم ندارن که خوشبختانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برادری خود را با مردم مظلوم‌ ولی با عزت بویراحمد اثبات کردن . و اما جناب استاندار و جناب جمالی این بود دستاورد تغییر در فرمانداری و از سال گذشته تا کنون صدای شما گوش عالم را در خصوص انتخابات سالم‌کر کرده ولی متاسفانه در بیخ گوش شما هیئت اجرایی تشکیل شده که تمام و کمال متعلق به یک قوم و طایفه خاص هست . قطعا نیروهای انقلابی چنین ظلمی را نمی پذیرن. از سردار دلها و محبوب بویراحمد سردار خرم دل عزیز انتظار داریم جلوی این بی مهریها را به مردم بویراحمد بگیرد
حسین
Iran, Islamic Republic of
جمع کن
دردمند
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعا جای تاسف داره با اینگه گرایش بنده به اصلاحات نزدیکتره واقعا حرف دل همه رو زدن دست اندرکاران ستاد نماینده فعلی بویراحمد هییت اجرایی شدن زیبا نیست
ف.اینده
Iran, Islamic Republic of
حرف الکی. همیشه همینطور بوده...هیاتهای اجرایی خوب هستند. استاندار بهترین عملکرد را دارد.چطور در دولتهای قبل این حرفها را نمی زدید. مگه هیات نظارت و شورای نگهبان از دیگرنیرو ها استفاده میکند که این ایراد به دیگران می گیرید.تازه استاندار و فرمانداران و بخشداران بیشترین تعامل را داشتند....
Iran, Islamic Republic of
اقايان شورا اول از خودتون شروع كنيد ؟اولاكي وچكونه شما عضو شورا شدين؟ايا حق انتخاب به ديگران داديد يا فقط رانتي ،دامادي دوستي انتخاب شدين؟؟حداقل هيات هاي اجرايي ونظارت در يك فرايند شفاف وواضح انتخاب شدند وقابل قياس با تركيب پدرخواندكي وداماد پدر دامادي شوراي شما نيست؟؟؟شما ها كه ادعاي داريد از همون مناطق چند نفر اجازه دادين عضو شوراها بشوند،..
Iran, Islamic Republic of
چهل سال هست تمام شوراها ،هيات ها دست شما بود چي شد برادران ديندار😂حداقل به اندازه يه كلام از باورهاي ادعايي تون تمرين دموكراسي كنيد ...يادبگيزيد تمرين دموكراسي كتيد
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
إستاندار نشان داد كه سالم ترين فرد دربرگزاري انتخابات در چهل سال گذشته بوده ما بعنوان بخش بزرگي از جوانان انقلابي به ايشان وتيم ش اعتماد داريم وپشت ايشان هستيم
سرخاب
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خودتون میدونید چی نوشته اید ؟؟؟؟؟؟ از همه گروه ها و اقشار هستند همیشه که نباید ده اسم مطرح گردد ....
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
زورتون میاد از همه طوایف هستند .......
حسین
Iran, Islamic Republic of
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد!!!
مگه خود شورای ائتلاف یطرفه نیست!!
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟
Iran, Islamic Republic of
شورای ائتلاف دیر از خواب بیدار شدید
اینجا خواص و مردم زره پوش جنگ تمام عیار ایلی و طایفه ای هستن، استاندار، فرماندار، .....برای ماندن بر کرسی ریاست و صندلی کیاست هم نقش خودشون را پررنگ تر بازی می کنند.چون عادت دارند که دیگه با یک ساز برقصند
بقیه هم !!!
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
گپ !!!!!
مردم
Iran, Islamic Republic of
مثلادرلوداب بااین همه انسانهای شایسته چه کسانی معتمدین مردم هستند....
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1